Buna ziua,
Am urmatoarea problema cu un motor 1.9D, motorul merge ok dar daca il las sau merg cu el la ralanti aproximativ 20 min. nu mai are putere, nu pot sa plec de pe loc daca nu-l turez peste 2000/rpm, dupa ce merg cu el turat 2-3 min. merge iar ok pana cand sta iar la ralanti, face asa cam de 1 luna 1 luna jumate, am vreificat conductele de alimentare si totul e etans, deja ma dispera ca nu stiu ce sa-i mai fac.
probleme motor 1.9 D din 2002
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
stiu ca aparent nu prea are legatura, dar dozatorul tau de frana in ce stare e? ma gandeam sa nu iti franeze rotile astfel incat in momentul in care e la relanti motorul sa nu aiba destula putere sa miste masina. verifica chestia asta pe un drum PUTIN in panta. cu motorul pornit, scoate-o din viteza, lasa frana de mana jos si vezi daca o ia in jos. in cazul in care nu face nimic desi panta este destul de mare, opreste motorul. in maxim 30 de secunde o sa o ia la in jos. daca se intampla asta, inseamna ca dozatorul iti este uzat peste limita si trebuie schimbat.
"If in doubt, flat out!"
-
- simpatizant
- Mesaje: 32
- Membru din: Joi 23-Aug-2007 20:23
- Localitate: Timisoara
- Masina: Citroen C5 III Tourer, Exclusive, HDi163
nu e de la frane, motorul e pe un Peugeot 206 si daca il turez cam un minut merge ok pana cand merg iar la ralanti mai mult de 15-20 min. cred ca e ceva de la alimentare pt. ca vad pe conducta de tur cam la 1 min. vine o bula mica de aer si cred ca in 15-20 min. se aduna ceva aer in filtrul de motorina si atunci face asa dar nu-mi dau seama pe unde poate sa primeasca aer ca am verificat toata conducta si toate garniturile si sunt ok, se poate sa fie de la pompa de injectie?
e pompa lucas si e mecanica numai avansul e din calculator in rest e ca la bx.
e pompa lucas si e mecanica numai avansul e din calculator in rest e ca la bx.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
motor
daca pompa de injectie e roto diesel e foarte posibil ca ea sa fie cauza.pompele roto se manifesta ciudat in multe moduri ,de la turatie maxima fara sa accelerezi la imposibilitatea opririi sau altele.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot