O imbunatatire,cer pareri
Moderator: Echipa Tehnica
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Salut. Fara suparare, daca vrei mai multa putere cu mai putin combustibil, apeleaza la Doc, el detine astfel de optimizari.
Incearca sa citesti niste carti de teoria motoarelor cu ardere interna ca sa iti dai seama ce vrei sa faci tu.
Daca faci vacuum pe evacuare, obtii randamentul supraunitar si atunci intri in alte probleme.
Din nou, fara suparare
Incearca sa citesti niste carti de teoria motoarelor cu ardere interna ca sa iti dai seama ce vrei sa faci tu.
Daca faci vacuum pe evacuare, obtii randamentul supraunitar si atunci intri in alte probleme.
Din nou, fara suparare

- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
In legatura cu evacuarea fortata, m-am cam saturat sa va tot argumentez , dar va pot demonstra fara alte replici ca va zic adevarul . Luati o injectie de aia din medicina si trage aer si evacueaza aerul din ea si din in ce in ce mai rapid si ce o sa obsevi pe masura ce maresti ritmul merge din ce in ce mai greu , marestei gaura de evacuare si vei vedea ca nu mai opune o asa mare rezistenta ,pe masara ce gaura este mai mare vei intampina o forta din ce in ce mai mica , cam asta este si povestea pistonului din motor
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Prin evacuare fortata nu obtii putere mai mare , obtii altceva , reactia motorului mult mai rapida . Puterea motorului este cea care o face este explozia amestecul de carburat cu aerul , si daca tot pui un compresor pe motor care are doua roluri mareste puterea exploziei deci cai putere si o reactie mai promta eliminad aspirarea de aer forta de catre piston(cum am explicat povestea cu seringa medicala) . Ex. Un motor 16 valve este mai puternic decat unul cu 8 valve cu aceesi configuratie ca primul, oare v-ati intrebat de ce?Exact este vorba de aspirare si expirare
fara a aduce vorba despre omologari si atestari ale modificarilor aduse.....sincer, sunt usor suspicios in ce priveste functionalitatea unei astfel de.....modificari!
pentru ca...:
1. pentru electroliza ai nevoie de conditii speciale (catod/anod din materiale specifice, tensiuni inalte) destul de greu realizabile intr-un autoturism
2. combinatia hidrogenului cu o hidrocarbura are ca rezultat un dezechilibru chimic caracterizat prin scaderea randamentului (motiv pentru care se folosesc separat cei 2 combustibili!)
3. oxigenul , in principiu, nu se foloseste ca atare in combinatie cu o hidrocarbura datorita exploziei violente la simpla combinatie cu aceasta. pentru a inlatura aceasta reactie chimica, oxigenul se amesteca cu azot(nitrogen) obtinand NO2-oxidul de azot sau...noz !:) aici e f. mult de explicat de ce si cum...
4. motorul tau trebuie sa sufere mai multe modificari pentru a suporta fortele unei supraalimentari fara sa crape(ungeri aditionale, racire)
sincer, cred ca ceea ce visezi tu e un proiect mai mult decat ambitios si sper din inima sa ai cunostintele necesare pentru ca si asa este aproape imposibil de realizat in forma pe care ai prezentat-o tu !
partial insa, se poate !
pentru ca...:
1. pentru electroliza ai nevoie de conditii speciale (catod/anod din materiale specifice, tensiuni inalte) destul de greu realizabile intr-un autoturism
2. combinatia hidrogenului cu o hidrocarbura are ca rezultat un dezechilibru chimic caracterizat prin scaderea randamentului (motiv pentru care se folosesc separat cei 2 combustibili!)
3. oxigenul , in principiu, nu se foloseste ca atare in combinatie cu o hidrocarbura datorita exploziei violente la simpla combinatie cu aceasta. pentru a inlatura aceasta reactie chimica, oxigenul se amesteca cu azot(nitrogen) obtinand NO2-oxidul de azot sau...noz !:) aici e f. mult de explicat de ce si cum...
4. motorul tau trebuie sa sufere mai multe modificari pentru a suporta fortele unei supraalimentari fara sa crape(ungeri aditionale, racire)
sincer, cred ca ceea ce visezi tu e un proiect mai mult decat ambitios si sper din inima sa ai cunostintele necesare pentru ca si asa este aproape imposibil de realizat in forma pe care ai prezentat-o tu !
partial insa, se poate !

..... frantuzoaica pretentioasa !!!
inca ceva.....
daca nu schimbi/ modifici axa cu came, prin evacuarea fortata a gazelor arse vei obtine o scadere dramatica a randamentului/puterii cu o crestere a consumului!
supapa se deschide in mod normal inainte de punctul maxim inferior iar daca evacuarea se face fortat poate aparea depresiunea in cilindru inainte ca acesta sa treaca in admisie!
you should think about that
the engine can be a tricky thing some times
daca nu schimbi/ modifici axa cu came, prin evacuarea fortata a gazelor arse vei obtine o scadere dramatica a randamentului/puterii cu o crestere a consumului!
supapa se deschide in mod normal inainte de punctul maxim inferior iar daca evacuarea se face fortat poate aparea depresiunea in cilindru inainte ca acesta sa treaca in admisie!
you should think about that

the engine can be a tricky thing some times

..... frantuzoaica pretentioasa !!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 59
- Membru din: Vin 05-Aug-2005 08:12
- Localitate: Bucuresti
?
esti de specialitate sau doar intrebi asa... atentie insa la:
1- motorul este testat in parametrii normali, o suprasarcina ar fi periculoasa
2- admisia si evacuarea trebuie sa fie in limitele prevazute de fabricant adica sa se tina seama de rezistenta la stres a pieselor si de raportul aer/benzina pe care cu siguranta fabricantul l-a optimizat (si el si toti fabricantii din lume isi doresc performanta=consum mic/putere mare) variantele turbo-intercooler sunt testate. Poti racii aerul, bagat cu presiune, fortand evacuarea pentru a modifica volumul de admisie -dar- prea mult aer/putina benzina iar nu este bine deci trebuie si supraalimentata cu benzina ceea ce rezulta un plus de performanta dar si de consum INSA RISC MAXIM DE UZURA)
3- partea legala (simpla amplasare de alte sisteme de iluminat decat cele prevazute de fabricant este interzisa iar tu vrei alt motor)
4- FELICITARI. Cei mai multi se multumesc cu ce ai dar unii ca tine care vor mai mult pot prezenta un real progres pentru tehnica (vezi motoare hibrid ajutate de magneti naturali care ajung la performante fantastice raportat la Citroen BX spre exemplu asa ca iti doresc MULTA BAFTA reusita ta poate fi si a noastra dar sunt sceptic pentru ca orice imbunatatire are costul ei si inevitabil ne intrebam MERITA?
1- motorul este testat in parametrii normali, o suprasarcina ar fi periculoasa
2- admisia si evacuarea trebuie sa fie in limitele prevazute de fabricant adica sa se tina seama de rezistenta la stres a pieselor si de raportul aer/benzina pe care cu siguranta fabricantul l-a optimizat (si el si toti fabricantii din lume isi doresc performanta=consum mic/putere mare) variantele turbo-intercooler sunt testate. Poti racii aerul, bagat cu presiune, fortand evacuarea pentru a modifica volumul de admisie -dar- prea mult aer/putina benzina iar nu este bine deci trebuie si supraalimentata cu benzina ceea ce rezulta un plus de performanta dar si de consum INSA RISC MAXIM DE UZURA)
3- partea legala (simpla amplasare de alte sisteme de iluminat decat cele prevazute de fabricant este interzisa iar tu vrei alt motor)
4- FELICITARI. Cei mai multi se multumesc cu ce ai dar unii ca tine care vor mai mult pot prezenta un real progres pentru tehnica (vezi motoare hibrid ajutate de magneti naturali care ajung la performante fantastice raportat la Citroen BX spre exemplu asa ca iti doresc MULTA BAFTA reusita ta poate fi si a noastra dar sunt sceptic pentru ca orice imbunatatire are costul ei si inevitabil ne intrebam MERITA?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo