O imbunatatire,cer pareri

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 30-Mai-2006 13:18

Eu vorbesc pe propria experinta de cand mi-am montat catalizatorul mi sa dus, nu multa, ci foarte multa putere la sprint asa ca nu imi povesti tu mie cata putere se pierde pe tobe si pe catalizator

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Mar 30-Mai-2006 13:24

Ai masurat puterea intr-un mod profesional ???
Sau e parere subiectiva ???

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Mie 31-Mai-2006 09:05

Salut. Fara suparare, daca vrei mai multa putere cu mai putin combustibil, apeleaza la Doc, el detine astfel de optimizari.
Incearca sa citesti niste carti de teoria motoarelor cu ardere interna ca sa iti dai seama ce vrei sa faci tu.
Daca faci vacuum pe evacuare, obtii randamentul supraunitar si atunci intri in alte probleme.
Din nou, fara suparare :)

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Joi 01-Iun-2006 13:30

In legatura cu evacuarea fortata, m-am cam saturat sa va tot argumentez , dar va pot demonstra fara alte replici ca va zic adevarul . Luati o injectie de aia din medicina si trage aer si evacueaza aerul din ea si din in ce in ce mai rapid si ce o sa obsevi pe masura ce maresti ritmul merge din ce in ce mai greu , marestei gaura de evacuare si vei vedea ca nu mai opune o asa mare rezistenta ,pe masara ce gaura este mai mare vei intampina o forta din ce in ce mai mica , cam asta este si povestea pistonului din motor

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Joi 01-Iun-2006 13:49

Prin evacuare fortata nu obtii putere mai mare , obtii altceva , reactia motorului mult mai rapida . Puterea motorului este cea care o face este explozia amestecul de carburat cu aerul , si daca tot pui un compresor pe motor care are doua roluri mareste puterea exploziei deci cai putere si o reactie mai promta eliminad aspirarea de aer forta de catre piston(cum am explicat povestea cu seringa medicala) . Ex. Un motor 16 valve este mai puternic decat unul cu 8 valve cu aceesi configuratie ca primul, oare v-ati intrebat de ce?Exact este vorba de aspirare si expirare

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Joi 01-Iun-2006 15:30

Eu te urmaresc cu interes... :D
Oricum, masina modificata, ar trebui teoretic sa treaca si pe la RAR. :D

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Joi 08-Iun-2006 07:25

fara a aduce vorba despre omologari si atestari ale modificarilor aduse.....sincer, sunt usor suspicios in ce priveste functionalitatea unei astfel de.....modificari!
pentru ca...:
1. pentru electroliza ai nevoie de conditii speciale (catod/anod din materiale specifice, tensiuni inalte) destul de greu realizabile intr-un autoturism
2. combinatia hidrogenului cu o hidrocarbura are ca rezultat un dezechilibru chimic caracterizat prin scaderea randamentului (motiv pentru care se folosesc separat cei 2 combustibili!)
3. oxigenul , in principiu, nu se foloseste ca atare in combinatie cu o hidrocarbura datorita exploziei violente la simpla combinatie cu aceasta. pentru a inlatura aceasta reactie chimica, oxigenul se amesteca cu azot(nitrogen) obtinand NO2-oxidul de azot sau...noz !:) aici e f. mult de explicat de ce si cum...
4. motorul tau trebuie sa sufere mai multe modificari pentru a suporta fortele unei supraalimentari fara sa crape(ungeri aditionale, racire)

sincer, cred ca ceea ce visezi tu e un proiect mai mult decat ambitios si sper din inima sa ai cunostintele necesare pentru ca si asa este aproape imposibil de realizat in forma pe care ai prezentat-o tu !
partial insa, se poate ! :roll:
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Joi 08-Iun-2006 07:31

inca ceva.....
daca nu schimbi/ modifici axa cu came, prin evacuarea fortata a gazelor arse vei obtine o scadere dramatica a randamentului/puterii cu o crestere a consumului!
supapa se deschide in mod normal inainte de punctul maxim inferior iar daca evacuarea se face fortat poate aparea depresiunea in cilindru inainte ca acesta sa treaca in admisie!
you should think about that :!:
the engine can be a tricky thing some times :wink:
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

George75FMK
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 05-Aug-2005 08:12
Localitate: Bucuresti

?

Mesajde George75FMK » Vin 07-Iul-2006 12:31

esti de specialitate sau doar intrebi asa... atentie insa la:
1- motorul este testat in parametrii normali, o suprasarcina ar fi periculoasa
2- admisia si evacuarea trebuie sa fie in limitele prevazute de fabricant adica sa se tina seama de rezistenta la stres a pieselor si de raportul aer/benzina pe care cu siguranta fabricantul l-a optimizat (si el si toti fabricantii din lume isi doresc performanta=consum mic/putere mare) variantele turbo-intercooler sunt testate. Poti racii aerul, bagat cu presiune, fortand evacuarea pentru a modifica volumul de admisie -dar- prea mult aer/putina benzina iar nu este bine deci trebuie si supraalimentata cu benzina ceea ce rezulta un plus de performanta dar si de consum INSA RISC MAXIM DE UZURA)
3- partea legala (simpla amplasare de alte sisteme de iluminat decat cele prevazute de fabricant este interzisa iar tu vrei alt motor)
4- FELICITARI. Cei mai multi se multumesc cu ce ai dar unii ca tine care vor mai mult pot prezenta un real progres pentru tehnica (vezi motoare hibrid ajutate de magneti naturali care ajung la performante fantastice raportat la Citroen BX spre exemplu asa ca iti doresc MULTA BAFTA reusita ta poate fi si a noastra dar sunt sceptic pentru ca orice imbunatatire are costul ei si inevitabil ne intrebam MERITA?


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo