Ulei la Bujii??

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Sâm 13-Ian-2007 21:06

tii jumatatea carburatorului, cea cu plutitorul perfect orizontala, garnitura sa fie la locul ei, la fel si plutitorul. distanta dintre carb (garnitura) si limita plutitorului (conf figurii atasate) trebuie sa fie de A = 33+/- 1 mm . Se indoaie lamelele pana se obtine valoarea respectiva

Imagine


P.S. Eu cu nivelul ca la carte am consum pe autostrada de 5% la 120km/h . Asa ca in felul in care l-au gandit inginerii gali bautori de sampanie, a fost ok, contrar parerii inginerilor romani bautori de tuica de banane.

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Sâm 13-Ian-2007 22:29

multumesc frumos @alexd. maine dimineata incerc sa fac treaba asta,apoi fac un drum pana la Bucuresti,80 Km dus-intors,si am vreme sa observ cum se comporta masinuta. Sper sa imi iasa treaba, sa nu stric nimik... :?
Relu

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Dum 14-Ian-2007 08:45

Nu prea am inteles exact cu ce se mananca cea ce zicetivoi aici... Modificarea inaltimii plutitorului cu efect de scadere consum? Efecte secundare? (exemplu: putere motor)

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Dum 14-Ian-2007 11:27

nu stiu daca asta e efectul sau care sunt efectele secundare...eu ma zbat sa o aduc la normal. Efectul observabil in urma modificarilor pe care incerc sa le anulez este un tremurat deranjant al motorului in sarcina... dar este pe cale sa se rezolve.
Relu

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Dum 14-Ian-2007 20:22

buuunn, s-o iau de la inceput: de dimineata am reglat nivelul la carburator asa cum m-a sfatuit alexd si dupa cum am buchisit si in cartea tehnica. Fix 33 mm intre varful plutitoarelor si garnitura carburatorului. Imbunatatire in sarcina n-am constatat... vibratii la motor si iar vibratii la motor... in seara asta, in drum spre casa, (tot din cauza vibratiilor) mi-a crapat si o conducta (aia de face spirale pe sub bascula din partea stanga). N-ar fi bai ca maine le schimb pe toate de la diesel,dar nu stiu ce sa fac cu tremuricii care-l apuca pe motor la anumite viteze si turatii. Constatat:bujii ok,fise ok, jicloare ok,nivel carb ok... alte idei?

Multumesc anticipat.
Relu

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Dum 14-Ian-2007 21:24

motorul ala mai are si supape, si culbutori si tampoane si avans vacuumatic si...nu mai imi vine acum, dar multe pot genera neplaceri.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 18-Ian-2007 14:12

Verifica reglajul avansului si integritatea capsulei de vacum.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Joi 18-Ian-2007 15:43

am sa incerc, la carburator i-am facut cam tot ce se putea face... capsula de vacum e cea care.... aaaa... n'am idee! :oops:
Relu

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 19-Ian-2007 22:47

e piesa rotunda de pe delcou. scoate furtunul din carburator care duce la ea si trage aer pe el. daca poti trage inseamna ca e sparta capsula si ca nu iti face corectie de avans in fct de turatie (adica de fct modificarea valorii vacuumului din admisie care variaza cu turatia) de unde => vibratii in timpul mersului. de asemenea ar trebui verifica si tot ce a zis AlexD, in plus de asta eu as schimba bujiile si as verifica fiecare fisa de bujie cu aparatul de masura dar si la intuneric, cu motorul mergind, ca sa vad daca da vreo scinteie parazita inainte sa ajunga unde trebuie. ar mai fi de verificat si capacul de delco sa nu fie spart, sa aibe contactele curate, carbunele din centru sa fie mobil (are un arc in spate) si sa nu fie consumat (adica prea scurt) si luleaua sa fie ok. nu in ultimul rind, pune mina la esapament cu motorul cald si vezi daca nu are semne de avans prea mare (explozii puternice, sacadate si neregulate) sau prea mic (explozii f anemice, legate intre ele si deasemeni mers usor neregulat)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Sâm 20-Ian-2007 00:12

multumesc frumos khan pentru sugestii si pentru cele de la topicul meu din sectiunea hidraulica. e bine totusi ca inca mai am ce verifica... :roll:
Relu

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Mie 24-Ian-2007 18:36

S-a rezolvat cu uleiul de la bujii. Deabia astazi am reusit sa fac rost de o cheie care sa poata fi modificata in asa fel incat sa se potriveasca la bujiile mele. Le-au bagat si astia in fundul motorului... imi venea sa-mi bag un batz..
In fine, nici una din cele 4 bujii nu era stransa. Le-am putut desface cu un furtun infipt fortat pe bujie. Scos, curatat,montat la loc,strans bine.

Am schimbat cuiul pointeau de la carb cu unul mai scurt. (aveam de rezerva). Am pus un arc la membrana care cred eu ca e responsabila de relanti (ca n-avea deloc)
Drept consecinta,motorul se comporta mai binisor,trage mai bine,nu mai scoate fum negru decat ocazional, dar vibratiile au ramas prezente, mai mici in intensitate si numai dupa ce se incalzeste bine motorul. E posibil sa fie de la reglajul tachetilor?
Ma paste si un carbotest luna viitoare... :idea:
Relu

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Sâm 03-Feb-2007 16:51

mai oameni buni...
salutare,inainte de toate...

i-am dat de cap!!! :x nu mai am vibratii la motor.
Sa recapitulam:
-schimbat bujii + fise,
-curatat carburator,reglat dupa carte,
-schimbat delcou,capac delcou si bobina,
-schimbat modulul de aprindere electronica,
-reglat tachetii
-schimbat ulei si toate filtrele

si gata!! s-a rezolvat!!! mi-m dat seama intr-un final si de unde proveneau vibratiile: nu de la bujii,nu de la fise,nu de la alimentare,nu de la aprindere,nu de la tacheti!!!!

toata treaba venea de la planetara din stanga care avea capatul dinspre cutie (tripoda) praf!! mergea excentric si zgaltzaia tot motorul... Schimbat planetara,merge super ok!! 8) 8) 8)
Relu


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen