Simering de delco - BX 19 TRS '87
Moderator: Echipa Tehnica
dan1972 scrie:khan si eugenro2001 - Acum ramane sa incerc si sonda de presiune ulei cu ambele ceasuri.
ai grija sa nu pirlesti ceva, sa nu ii dai plus din greseala in loc de minus pe vreunul dintre ceasuri la pinul unde trebuie sa vina informatia, mai bine masori inainte de a cupla sonda la ceas cu un voltmetru pentru siguranta. ar trebui sa varieze tensiunea in fct de turatie. daca variaza in jos (adica pleaca de la o tensiune mai mare si scade daca accelerezi), nu incerca sa o imperechezi cu ceasul din bord ca la ala variatia trebuie sa fie in sus, adica invers. poti sa incerci si in modul ohmmetru ca sa fi sigur
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
dan1972 scrie:khan si eugenro2001 -
Simeringul de delco (O-ring) - are urmatoarele dimensiuni (pt.cine mai are nevoie) 44x37x3,5 mm.
Am schimbat capsula de avans vacuumatic de pe delco cu una noua si e intr-adevar diferenta.Masina accelereaza uniform si parca mai puternic, de la turatii mici pana sus.E OK.
Te rog spune-mi unde ai gasit cele doua piese, adica O-ringul si capsula de avans.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@arial: capsula de avans pt delcou Bosch gasesti la magazinul de pe Turda. Costa ~140 de RON daca imi aduc bine aminte. O-ring nu am gasit cind am avut nevoie, de-aia am intrebat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nicum - Delcoul este BOSCH 0 237 009 058 (este cel original de BX 19 pe carburator).Nu am cautat inca O-ringul respectiv dar banuiesc ca nu e o problema sa-l gasesc atat timp cat am dimensiunile.La urma urmei se poate si face dintr-unul mai mare, prin scurtare si lipire cu un adeziv adecvat.Am vazut solutia asta la LOCTITE (au un KIT cu care se poate face orice O-ring)(si am mai si facut-o in trecut la motociclete si e OK).
Arial - Am cumparat acea capsula de vacuum de la SC EUROCAR SRL - Braila, iar persoana de contact este "Edi"(nu stiu numele complet) tel.:0744/590.678.Pretul a fost de 99 RON (dar cu reducere fiindca cele doua firme colaboreaza).Dar cred ca mai pot solicita una daca te intereseaza.A durat 10 zile pana a venit piesa din Germania si am avut noroc ca am avut delco Bosch si am identificat piesa de pe catalogul Bosch.Daca aveam Ducellier cred ca luam tot delcoul.Nu stiu.
khan - Eu in bordul de la BX-ul meu nu am ceasurile de temperatura si presiune originale.Acolo am doar niste beculete minunate care nu stiu daca se aprind sau nu.
In schimb am vazut ca am gaurile de prindere ce coincid cu ceasurile Veglia pe care le-am gasit in dezmembrari, dar care trebuie adaptate (acele si cadranele)fiindca ceasurile de temperatura si presiune pe care le-am cumparat eu sant facute sa fie montate separat de aparatele de bord (au carcase rotunde ca la cele romanesi de Dacia)
Am vazut ca bordul de pe BX-ul meu are si cablajul acela pe folie facut pt. acele ceasuri.Doar ca nu sant montate acolo (lipsesc)(a fost o varianta mai ieftina de bord).Acum nu am decat sa montez acele ceasuri acolo si sa le adaptez niste ace transparente si un cadran nou din autocolant decupat pe "PLOTTER"la o firma care se ocupa cu materiale publicitare.
Mai tre sa vad si unde duc traseiele de pe spatele bordului,pt.a evita eventuale scurt-citcuite pe acolo (exact cum ai spus tu)
Legat de compatibilitatea dintre ceasul Veglia si sonda romaneasca, nu e nici o problema!!!Am facut probe cu fire trase direct de pe baterie si de pe sonda (la motor)si totul e OK.Ceasul fct.normal si indica ceea ce trebuie.
Nu trebuie decat sa ma asigur ca in acele locuri de prindere din carcasa aparatelor, imi vin +,- si semnal, exact acolo unde trebuie.Tre sa studiez cablajul de pe spatele bordului.
Daca nu, voi decupa acea zona din cablajul din folie, voi monta papiucii ficsi pe care i-au avut ceasurile in afara carcaselor vechi si voi trage fire direct de unde am nevoie.Nu-mi e frica fiindca stiu ca lucrez asa cum trebuie si fara improvizatii, dar e mai inestetic si neprofesionist.Sper sa am norocul sa se potriveasca cablajul bordului (ca si polaritati).
Va tin la curent cu ce se mai intampla!!!
Arial - Am cumparat acea capsula de vacuum de la SC EUROCAR SRL - Braila, iar persoana de contact este "Edi"(nu stiu numele complet) tel.:0744/590.678.Pretul a fost de 99 RON (dar cu reducere fiindca cele doua firme colaboreaza).Dar cred ca mai pot solicita una daca te intereseaza.A durat 10 zile pana a venit piesa din Germania si am avut noroc ca am avut delco Bosch si am identificat piesa de pe catalogul Bosch.Daca aveam Ducellier cred ca luam tot delcoul.Nu stiu.
khan - Eu in bordul de la BX-ul meu nu am ceasurile de temperatura si presiune originale.Acolo am doar niste beculete minunate care nu stiu daca se aprind sau nu.
In schimb am vazut ca am gaurile de prindere ce coincid cu ceasurile Veglia pe care le-am gasit in dezmembrari, dar care trebuie adaptate (acele si cadranele)fiindca ceasurile de temperatura si presiune pe care le-am cumparat eu sant facute sa fie montate separat de aparatele de bord (au carcase rotunde ca la cele romanesi de Dacia)
Am vazut ca bordul de pe BX-ul meu are si cablajul acela pe folie facut pt. acele ceasuri.Doar ca nu sant montate acolo (lipsesc)(a fost o varianta mai ieftina de bord).Acum nu am decat sa montez acele ceasuri acolo si sa le adaptez niste ace transparente si un cadran nou din autocolant decupat pe "PLOTTER"la o firma care se ocupa cu materiale publicitare.
Mai tre sa vad si unde duc traseiele de pe spatele bordului,pt.a evita eventuale scurt-citcuite pe acolo (exact cum ai spus tu)
Legat de compatibilitatea dintre ceasul Veglia si sonda romaneasca, nu e nici o problema!!!Am facut probe cu fire trase direct de pe baterie si de pe sonda (la motor)si totul e OK.Ceasul fct.normal si indica ceea ce trebuie.
Nu trebuie decat sa ma asigur ca in acele locuri de prindere din carcasa aparatelor, imi vin +,- si semnal, exact acolo unde trebuie.Tre sa studiez cablajul de pe spatele bordului.
Daca nu, voi decupa acea zona din cablajul din folie, voi monta papiucii ficsi pe care i-au avut ceasurile in afara carcaselor vechi si voi trage fire direct de unde am nevoie.Nu-mi e frica fiindca stiu ca lucrez asa cum trebuie si fara improvizatii, dar e mai inestetic si neprofesionist.Sper sa am norocul sa se potriveasca cablajul bordului (ca si polaritati).
Va tin la curent cu ce se mai intampla!!!
acolo ai + si - care vin permanent cit timp e pus contactul, dar nu stiu daca se potrivesc ca amplasament cu indicatoarele pe care le ai. daca o iei pe traseu o sa gasesti si polaritatile si firul cu informatia, poate ai noroc si nu mai e nevoie sa pui papuci ci sa folosesti cablajul original al bordului. bafta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
khan - Da pai asta urmeaza sa fac.Cred ca nu scap de tras fire, fiindca am vazut ca in mufa aferenta acelei zone a bordului, nu vin decat 2 fire.Ramane sa vad ce e acolo, fiindca e posibil sa ia + si - de la aparatele vecine iar cele 2 fire din mufa, sa fie exact cele de semnal.
.Unde ar fi norocul?!?
E clar!Sa comand intai autocolantul pt.cadrane si apoi ma apuc de demontat.
Merci de urari!Vorbim dupa ce mai obtin informatii!:).

E clar!Sa comand intai autocolantul pt.cadrane si apoi ma apuc de demontat.
Merci de urari!Vorbim dupa ce mai obtin informatii!:).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen