bucsi puntea spate. si nu numai

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 31-Mar-2005 15:02

Si eu am un CX la care i s-au adus aceleasi modificari dar cu suspensii de Mercedes.Nu am apucat sa merg cu ea asa decat vreo 30 km pana la locul unde am dezmembrat-o dar mi-a fost de-ajuns sa urasc suspensia clasica care era pe ea

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 31-Mar-2005 16:28

doctore, p-asta ai doftoricit-o prost, crede-ma! ideea e ca ar trebui sa ne punem si noi suspensie din aia ca sa folosim bucsi de aro. nu stiu de ce dar am impresia ca bucsile de aro or sa ramina in continuare pe raft in magazin
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

DOCTORU.
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mie 30-Mar-2005 21:46
Localitate: BCURESTI

Mesajde DOCTORU. » Joi 31-Mar-2005 20:32

Cand am avut citroenul in 1992,nu mai vazusem pe strada prea multe,am avut ghinionul sa imi pice instalatia hidraulica si la mecanic am avut surpriza sa mi se spuna ca asa ceva ei nu au reparat si de piese nici ca era vorba .Am plecat la alt mecanic si la altul si am primit acelasi raspuns negativ.Am ales o cale de mijloc ---modificarea suspensiei---a fost o mare greseala dar nu vroiam sa vand masina pentru ca nu gaseam piese.

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

Frumos

Mesajde lali » Sâm 09-Apr-2005 09:00

Baieti nu dati cu parul :lol:
Trebuie sa recunoasteti ca totusi numai modificarea in sine este destul de majora.
Merita ascultat Doctorul ( :shock: ) fie si numai ptr a vedea rezultatele.
Eu unul sunt curios cum face noua lui masina in curbe de exemplu :roll:
Oricum dupa suspensie ramane de modificat si frana :?
Eu unul la aceasta masina as modifica frana dar nu cu ceva ramanesc
desigur :oops:
Am pus in octombrie un burduf de planetara de Oltcit iar luna trecuta l-am schimbat din nou (acu cu unul strain desigur) .... asa ca!!!

Laurentiu

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Sâm 09-Apr-2005 20:14

Lali, la BX crede-ma ca nu prea ai ce sa modifici la frine. M-am dat cu destule masini ca sa cred ca stiu ce vorbesc. Poate sa pui ABS la un model non-ABS. In rest frinele sint superbe si extrem de prompte :!:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

raspuns

Mesajde lali » Lun 11-Apr-2005 08:59

Punctul slab la Bx ramane pompa de frana .
Ca frana este super indiscutabil.
Dar as vrea sa elimin hidrautica de pe frana si sa raman pe alt sistem DAR ...... DAR as dori ca noul sistem de franare sa fie cel putin la fel de bun .....
Sigur ca pot sa raman pe drum fara hidraultica la aceasta masina.....asta
e ...dar nu vreau sa raman si fara FRANE. :cry:
Stim cu totii ca multe probleme vin de la pompa (repartitorul de frana),
mai ales coboratul rapid al masinii in stationare.......
In rest suspensia e super.....
Asta e :evil:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 11-Apr-2005 10:49

Ca fapt divers, m-am dat duminica la intilnire cu un C5 HDi, cu 170k la bord. Frina e extrem de moale, cursa mai lunga ca la BX (asta nu e un lucru rau). Nu stiu daca masina respectiva necesita o aerisire a frinelor, dar trebuia sa apas destul de mult pedala pina sa inceapa sa frineze. La BX frina e tare si extrem de prompta. NU cred ca vrei sa renunti la frinele hidraulice.
Ca vorbeai de probleme, la BX cele mai multe sint cauzate de distributorul de servodirectie (cine are :wink: ). Problemele create de dozatorul de frina sint in primul rind efecte secundare (scufundarea spatelui masinii, etc.) si cu care se poate trai. Dozatorul de frina nu se uzeaza dintr-o data si ramii in drum. Intii incepe sa fisie, masina se scufunda tot mai repede cu motorul oprit, etc.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

Mesajde lali » Lun 11-Apr-2005 13:03

La masinile generatie noua am vazut un lucru si anume ca pedala de frana actioneaza asa cum ai spus tu la C5.
Am mers cu un Megane Sedan si franeaza la fel ca C5 .....
Este servofrana...
Pe mine nu ma intereseaza blocarea rotilor care este cel mai rau lucru care ti se poate intampla (din cauza asta am facut ultimul accident)
Consider mult mai important ABS-ul care chiar face ceva nu o frana care poate sa blocheze rotile :D
Din pacate nu am ABS :(
Dar vreau eu sa separ frana de suspensie si cred ca multi dintre voi sunteti de acord cu asta :wink:
Asa ca astept idei sau aplicatii :)
Oricum deja iesii din subiect asa ca :oops:
Pa

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 11-Apr-2005 15:40

Nici eu nu am ABS, dar feeling-ul frinei e cu totul altul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 11-Apr-2005 21:22

lali scrie:Dar vreau eu sa separ frana de suspensie si cred ca multi dintre voi sunteti de acord cu asta :wink:

Poate nu sunt printre cei "multi" dar eu chiar nu vreau sa separ frana de suspensie...De ce as face asta?

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Lun 11-Apr-2005 21:29

Am aceeasi convingere ca Marian. Nu cred ca exista o solutie viabila. Cel mai ieftin si sigur este un dozator de frana bun si eventual o sfera centrala de 500 cmc (adica o rezerva mai mare de presiune) in locul celei de 400.


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO