bataie suparatoare pe fata
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
abarth_mcm scrie:eu zic sa verifice acel mic cap de bara...
l-am verificat, nu-i de acolo
cat despre desfacut si ce si cum....
un mecanic de trabant cand l-am intrebat cum se regleaza aprinderea electronica:
- nu stiu
- cum nu stii?
- da' ce, vrei sa nu mai treci pe la mine ?

Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
daca te uiti in topicul meu vei vedea ca am schimbat cilindrul cu unul de luat de pe o masina adusa de afara..
Da, a fost doar unul uzat...cel de pe stanga.(nu se auzea nimic..doar se lasa masina f repede de fata). L-am reparat si pe cel vechi..nu e mare filosofie 


Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
daca ai bucsile+pivoti toate noi nu ramane decat cilindrul. Adica..cilindrul iti bate in flansa sus in capat.
Tu nu prea ai cum sa probezi pt ca banuiesc ca ai cricul original al masinii..Eu am alt cric(montat cric de Volga+suporti.. foarte util) si am putut sa o ridic lasand masina pe normal..astfel cand ma lasam de roata in jos se auzea o bataie cand revenea roata in sus(era si un joc mare de vreo 2 cm intre cilindru si flansa acolo sus in capat.)
Zgomotul produs de bataia cilindrului in flansa este asemanator unui zgomot produs de pivot f uzat(tot cam asa se aude)
@dj01fad - si eu am tot nou pe ea si incepuse dintr-o data sa troncane foarte tare. Am dat jos clindrul jos+flansa care erau in stare f buna. L-am mai prins o data de data asta strangand tare cilindrul acolo sus si nelasandu-l sa se invarta(tineam cun un imbus) cand strangeam piulita de sus. Am pus si o saiba mare acolo sus unde vine piulita cu care strangi cilindrul . S-a rezolvat problema!

Zgomotul produs de bataia cilindrului in flansa este asemanator unui zgomot produs de pivot f uzat(tot cam asa se aude)
@dj01fad - si eu am tot nou pe ea si incepuse dintr-o data sa troncane foarte tare. Am dat jos clindrul jos+flansa care erau in stare f buna. L-am mai prins o data de data asta strangand tare cilindrul acolo sus si nelasandu-l sa se invarta(tineam cun un imbus) cand strangeam piulita de sus. Am pus si o saiba mare acolo sus unde vine piulita cu care strangi cilindrul . S-a rezolvat problema!
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
la mine nu se poate sa fie slab cilindrul fata de flansa pentru ca se etansaza unul pe altul, pe con... nu am cric original, folosesc butuci
flansa este ok, m-am uitat astazi. o sa schimb cilindrii pt ca altceva nu are ce sa fie. sferele sunt noi, flansele perfecte, articulatiile perfecte, dar numai ca bate, dar nu tot timpul, ci doar la anumite socuri. am suspectat si caseta, dar si aia e ok. daca scot telescopul din fuzeta si ii scot si bieleta antiruliu, cand il misc sus-jos, se aude cumva un pacanit, si inclin sa cred ca e din el. sa videm...

flansa este ok, m-am uitat astazi. o sa schimb cilindrii pt ca altceva nu are ce sa fie. sferele sunt noi, flansele perfecte, articulatiile perfecte, dar numai ca bate, dar nu tot timpul, ci doar la anumite socuri. am suspectat si caseta, dar si aia e ok. daca scot telescopul din fuzeta si ii scot si bieleta antiruliu, cand il misc sus-jos, se aude cumva un pacanit, si inclin sa cred ca e din el. sa videm...
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
o bataie suparatoare si greu detectabila la bx e de la bucsile de la bara de torsiune(pe care nu le gasiti decit marca citroen).daca e bara model vechi trebuie schimbata cu una model nou.se verifica usor cu masina pe normal ,motor oprit.se misca stinga -dreapta de colturile aripii cu capota deschisa.asa se vad f. usor jocurile de la antirulii sau bara de torsiune.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
dj01fad scrie:la mine nu se poate sa fie slab cilindrul fata de flansa pentru ca se etansaza unul pe altul, pe con... nu am cric original, folosesc butuci![]()
flansa este ok, m-am uitat astazi. o sa schimb cilindrii pt ca altceva nu are ce sa fie. sferele sunt noi, flansele perfecte, articulatiile perfecte, dar numai ca bate, dar nu tot timpul, ci doar la anumite socuri. am suspectat si caseta, dar si aia e ok. daca scot telescopul din fuzeta si ii scot si bieleta antiruliu, cand il misc sus-jos, se aude cumva un pacanit, si inclin sa cred ca e din el. sa videm...
...da..eu ma gandeam ca e la tine cum a fost la mine..cilindrul sa nu fi etansat..

pai si la cilindrii ce sa fie?sa se fi spart bucsile din ei?destul de dubios oricum..ii desfaci tu si vezi ce au. Oricum, cilindrii sunt foarte usor de demontat in comparatie cu alte elemnte de hidraulica.
app..si eu tot pe butuci pun masina...decat ca pot sa ridic masina cu cricul de volga chiar daca e lasata si pe minim

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- pasionat
- Mesaje: 173
- Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
- Localitate: TARGOVISTE, DB
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo