motor diesel...

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Vin 14-Ian-2005 12:28

wow, ce a ajuns subiectul asta cu motorul diesel....
:oops:
poate face catalin un topic special..
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Vin 14-Ian-2005 12:41

Am avut si eu de-a face cu mecanici parati, nu e deloc comod sa-i vezi cum se misca. Dar nu toti sunt asa, nu putem generaliza. Eu as proceda in felul urmator. As cauta unul de incredere, apoi nu m-as mai duce la altii, mai ales la cei cu care am avut probleme. In felul asta, eviti sa te enervezi. Daca umbli mult prin multe service-uri, e musai sa dai si de mecanici damblagiti, dar daca te fixezi la unul bun, nu mai ai de ce sa te temi (in principiu).
Adevarul e ca n-am avut probleme atat de grave ca cele pe care le povesteste draku. Am fost si eu tepuit, dar mai elegent, legal, ca sa zic asa, nu la modul prostesc, sa-mi rupa piesele noi...
Totusi, la un schimb de ulei, un mecanic tanar a strans cam tare busonul de la baie si a fisurat-o. Baia era din aluminiu si am cam umblat cu ea pana am sudat-o, plus banii aferenti. Dar nu m-am suparat pe el, omul a vrut sa se asigure ca nu curge uleiul, probabil si piesa mea era destul de uzata. Asta e, mai gresesc si ei, strang odata mai tare, altadata mai putin, mi se par chestii omenesti. Dar, daca lucreaza cu picioarele si produc pagube neprovocate (ca greselile din tenisul de camp), atunci e clar ca nu au ce sa caute in bransa. Astia trebuie ocoliti de departe!!!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

motor diesel

Mesajde MARIAN » Sâm 15-Ian-2005 10:19

Ce-am facut?Imi cer scuze pt. termenul ales mecanicilor dar eu nu am vrut decat sa subliniez diferenta clara dintre aceste doua categorii si apoi nu ma puteti acuza ca am spus "toti mecanicii",nu este corect,nu asta am spus.
mai departe: discutia a fost ca sint chiulase cu si fara simeringuri din fabrica, nu ca cineva ar fi facut modificarea aia voit. dar n-ai fost atent si ti-ai orientat ura impotriva mecanicilor din nou afirmind ca a fost modificata de ei.

Nu ai fost tu atent!Exista pe undeva un topic in care cineva vorbeste de modificarea asta, eu doar am intrebat daca este vorba de masina lui paco.
te las sa ghicesti si mai adaug ca la chiulasa nu era nimik uzat. nu se poate sa consume 700 ml ulei la 1000 km doar din largirea ghidurilor supapelor, poate ca si asta contribuie, dar in nici un caz nu e singura cauza

Citeste atent te rog ce am spus eu in legatura cu supraincalzirea(e cam asemanator cu ce spui tu) in plus spune paco ca acest consum exista si inainte de faza cu becul.
Eu nu vreau sa ghicesc!Imi spun doar parerea si nu as vrea ca altii sa traga concluzia ca am ceva cu toti mecanicii.
Bafta

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Sâm 15-Ian-2005 10:54

nici eu nu pot zice ca sunt contra si impotriva :) TUTUROR mecanicilor, dar sunt ff atent la ce fac acestia (in special cei de dacia, sau din atelierele mari)
faza cu pivotul nestrans mi s-a intamplat chiar mie, fusesem chemat prin telex la pitesti, la noul service dacia nova, pentru remedierea eventualelor defectiuni. initial nu au vrut sa ma lase langa masina, dar am insistat si bine am facut. daca plecam spre bucuresti pe autostrada, increzator ca imi fusese reparata masina, iar de pe autostrada ajungeam in mijlocul campului si-mi pierdeam viata, credeti ca ma mai interesa daca s-a gresit un pic, sau mai mult? eu, de atunci, nu mai inghit service-urile si ajung acolo doar in situatii pe care nu le pot remedia singur.
paco, daca vroiai sa fii carcotas, cand ti-a crapat baia de ulei, puteai sa le arati manualul unde scrie la ce moment al fortei se strange busonul de ulei, si ii puteai face (cu bataie de cap, desigur) sa iti repare ei paguba...
deh, drepturile consumatorului si OPC
deci, eu personal nu accept ca din prostia unora sa-mi pun viata in pericol...
numai bine
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Sâm 15-Ian-2005 11:36

Ai dreptate cu drepturile consumatorilor, dar crezi ca se aplica asa usor? Si americanii fac democratie in Irak, dar ce aspect are ea, saraca???
Asa e si cu drepturile consumatorilor pe la noi. Eu am vazut multe emisiuni de masini in care proprietari de masini NOI erau plimbati ca niste saci de cartofi printre service-uri de clasa (gen Porche sau altele) si-si bateau aia joc de ei de mama focului. Ajung oamenii dipsperati pe la TV (la emisiunea lui Lazarus, pe OTV parca), ajung la tribunale si tot degeaba.
Stiu o poveste reala cu un tip care cumparase un Audi A6 NOU (diesel) de la PORCHE. A fost omul la revizii ca la carte, dar, in timp, masina mergea din ce in ce mai prost. Nu stia ce are. Aia la service i-au schimbat filtrul de motorina, i-au resetat calculatorul, nimic. Mergea din ce in ce mai rau, masina noua...Atunci, disperat, a vandut-o. Cumparatorul, care se pricepea la mecanica, l-a sunat a doua zi si i-a spus: stii d-le ce avea masina dumitale? Nu, zice fostul proprietar. Avea filtrul de motorina NESCHIMBAT de cand era noua, de 60.000 km!!! Asta in conditiile in care magarii de la PORCHE ii facturau de fiecare data schimbarea filtrului, adica ii luau banii, dar nu-i schimbau piesa!
Ei, ce mai ziceti de drepturile consumatorului?

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Sâm 15-Ian-2005 11:50

exact cum spui
si ulei neschimbat cu zecile de mii de km...
am un prieten la o firma care, printre altele, are si un papuc diesel, care nu are un sofer desemnat, merge cine are treaba cu el. si la service, la revizii, la fel....
dupa 40000 km, moare motorul (motor renault,parca,nu?)... cand ajunge pretenul meu cu el la service si ii desfac aia motorul (aaa, a ajuns el cu masina le service pt ca se pricepe un pic la mecanica si patronul l-a trimis sa vada ce s-a intamplat, pana atunci nu l-a interesat ...) ce crezi ca era... mecanicul ii zice ca uleiul ala n-a fost schimbat niciodata....(desi la revizii se factura.....) iar motorul era varza (segmenti, cuzineti, o biela, etc)
tara lui papura voda.....
de aia, eu cand vad si simt ca incearca sa ma fenteze cumva, ii frec si ii amenint cu opc-ul pana imi rezolv problema (macar partial), sa aiba si ei un stres, nu numai eu...
nu e cazul acum, la citroen, pt ca n-am probleme
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern