bucse bascula
Moderator: Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
vezi ca-s 2 modele de rulment .pina in nu stiu ce luna din '87 sunt cu diametrul exterior de 80.apoi s-a trecut la diametru de 82 daca nu gresesc.masoara nu mai forta ca strici fuzeta si apoi...
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
da cind ai avut rulmentii in mina i-ai masurat?daca au acelasi diametru tre sa intre.se mai poate sa fi intrat strimb da atunci se vad urme clare pe rulment dupa ce l-ai scos.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
stiu ca sunt doua modele
nu e vb de milimetri.
e vb de zecimi!sau sutimi..o diferenta infima.
iti dai seama..intra jumatate si atata.
cu sublerul nu iti pot da seama..numai micrometru trebuie.cred ca e vb de o anumita toleranta la firma care a facut rulmentul.
nu e vb de milimetri.
e vb de zecimi!sau sutimi..o diferenta infima.
iti dai seama..intra jumatate si atata.
cu sublerul nu iti pot da seama..numai micrometru trebuie.cred ca e vb de o anumita toleranta la firma care a facut rulmentul.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Dupa cate stiu eu cotele de rulmenti, sunt marimi rotunde; adica 60, 65, 80...etc. Nu cu virgula.
Executia tehnologica presupune un anumit ajustaj cu strangere. E posibil ca rulmentul pe care il ai sa nu respecte tolerantele respective.
Asta imi aduce aminte de o faza petrecuta cand lucram in fabrica:
Am proiectat o fulie, care urma sa o montam pe un motor electric.
La montaj nu a intrat nicicum.
Am dat-o la strungar, a mai luat 5 sutimi si incercam din nou. Nimic, nu vroia
Vine maistrul cu o idee: sa o incalzim; la 50 de m gasim pe unu' cu autogenu si o albastrim
.
Urmeaza o mana de vaselina si un ciocan bine intentionat si gata!
(ma intreb daca o mai reusii careva sa o demonteze
)
Eu nu zic sa procedezi in halul respectiv, mai bine cere de unde ai cumparat sa-ti dea alt rulment (alta marca)
Executia tehnologica presupune un anumit ajustaj cu strangere. E posibil ca rulmentul pe care il ai sa nu respecte tolerantele respective.
Asta imi aduce aminte de o faza petrecuta cand lucram in fabrica:
Am proiectat o fulie, care urma sa o montam pe un motor electric.
La montaj nu a intrat nicicum.
Am dat-o la strungar, a mai luat 5 sutimi si incercam din nou. Nimic, nu vroia

Vine maistrul cu o idee: sa o incalzim; la 50 de m gasim pe unu' cu autogenu si o albastrim

Urmeaza o mana de vaselina si un ciocan bine intentionat si gata!
(ma intreb daca o mai reusii careva sa o demonteze

Eu nu zic sa procedezi in halul respectiv, mai bine cere de unde ai cumparat sa-ti dea alt rulment (alta marca)
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
asa zic si eu,
incerc sa il schimb...ghinion ce sa mai,.,
am masina demontata in garaj si o sa iau alt rulment. nu mai iau pana nu masor cu micrometru!
am incercat si o improvizatie...sa las camasa extrerioara de la vechiul rulment si restul de la noul rulment..dar nu merge evident pt ca fiecare producator lucreaza cu alte cote de precizie
incerc sa il schimb...ghinion ce sa mai,.,
am masina demontata in garaj si o sa iau alt rulment. nu mai iau pana nu masor cu micrometru!
am incercat si o improvizatie...sa las camasa extrerioara de la vechiul rulment si restul de la noul rulment..dar nu merge evident pt ca fiecare producator lucreaza cu alte cote de precizie
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
-
- pasionat
- Mesaje: 356
- Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
- Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1
rulment bx
am montat peste 70 buc de rulmenti la citroen si nu sa intimplat asa ceva dar trebuie sa ai o presa speciala ca sa nu se incline camsa exterioara a rulmentului
-
- pasionat
- Mesaje: 356
- Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
- Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1
rulment bx
sunt sigur ca tu ai inclinat citeva grade camasa rul
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
am masurat rulmentul asa cu sublerul din nou..are cam o zecime peste 82mm. Cel vechi are fix 82mm. Deci rulmentul nou are cota de precizie mai mare...ar fi perfect pt un butuc din ala mai uzat.
Am studiat si eu presa care mi-a dat-o cineva si ea imi inclina rulmentul..il bag jumatate si cam atata!!!nu are sistem de ghidaj presa.O sa dau in lucru la cineva o presa asa cum e desenata in manualul de reparatii la citroen...o deseneaza tata si sa vad unde o fac.
Trebuie sa intre si asta nou..chiar daca e mai mare..asa a considerat fabricantul sa il faca peste 82mm...in eventualitatea ca era vreo uzura acolo, dar la mine nu e deloc.
Cel vechi avand fix 82 mm intra perfect chiar si cu presa pe care o am.
De...fel de fel de marci de rulmenti..fiecare lucreaza cu anumite de cote de precizie...pe plus sau pe minus.
O intrebare: cum trebuie sa fie presa???? Presa cu ghidare pe inelul interior?presa care preseaza inelul exterior?. Asa e in carte!! Asa trebuie sa o fac si eu??????? Sau aveti vreo schita ceva?
Am studiat si eu presa care mi-a dat-o cineva si ea imi inclina rulmentul..il bag jumatate si cam atata!!!nu are sistem de ghidaj presa.O sa dau in lucru la cineva o presa asa cum e desenata in manualul de reparatii la citroen...o deseneaza tata si sa vad unde o fac.
Trebuie sa intre si asta nou..chiar daca e mai mare..asa a considerat fabricantul sa il faca peste 82mm...in eventualitatea ca era vreo uzura acolo, dar la mine nu e deloc.
Cel vechi avand fix 82 mm intra perfect chiar si cu presa pe care o am.
De...fel de fel de marci de rulmenti..fiecare lucreaza cu anumite de cote de precizie...pe plus sau pe minus.

O intrebare: cum trebuie sa fie presa???? Presa cu ghidare pe inelul interior?presa care preseaza inelul exterior?. Asa e in carte!! Asa trebuie sa o fac si eu??????? Sau aveti vreo schita ceva?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo