Pagina 1 din 1

furtun termostat

Scris: Dum 07-Iun-2009 23:55
de abarth_mcm
Azi am avut ghinionul sa se sparga furtunul care vine sub corpul termostatului si duce la motor. E un furtun cu cot de aproximativ 10 cm si leaga dedesubtul corpului la termostat cu o teava care duce la motor probabil. Nu m-am lasat pana nu am studiat sa vad de unde curgea(asta la 12 noaptea cu lanterna)
Am avut noroc ca imi functioneaza sonda de apa care ma avertizeaza ca am ramas fara apa. (s-a aprins STOP + becul cu valuri apa de pe centru). Am facut pit-stopuri de vreo 4-5 ori in 5km sa alimentez cu apa si am ajuns acasa cu bine.(nu curgea f rau..dar curgea oricum suficinet cat sa imi fi ars Doamne-fereste garnitura de chiuloasa+altele daca nu imi functiona indicatorul de apa)

Intrebarea mea...CE FURTUN II PUN? E cam dubios la dimensiuni..mai larg unde vine corpul termostatului si mai strans un pic unde vine teava.
Per total, e un pic mai larg precum cel de dacie de la radiator(asta ca sa va faceti o idee). Si in plus..are si un mic cot...trebuie mulat..


Daca are cineva un astfel de furtunel si e din bucuresti il primesc cu mare placere :wink: Sau daca ma indrumati de unde sa achizionez unul.. daca nu gasesc, confectionez unul din cel de la radiator de dacie..decat ca nu prea intra fiind mai mic si nu pot sa il bag :cry: :cry:
Sugestii? Poate totusi se desparte cineva de un astfel de furtunel..e mic si are pana in 10 cm..poate incurca pe careva pe acasa :roll: Intreb pt ca deseori se aruca astfel de maruntisuri, nestiind ca uneori vor fi folositoare cuiva..

Din cate sstiu eu, furtunelul e la fel si la Diesel aspirat si la Turbo

Astept raspuns.
Merci

Scris: Lun 08-Iun-2009 01:00
de dj01fad
pai nu iei de pe cealalta masina daca spui ca e la fel? si daca faci rost de altul, il pui apoi la aia. e simplu...

Scris: Mar 09-Iun-2009 17:26
de abarth_mcm
Asta fac cand ajung acasa. Insa eu sunt student in bucuresti si am masina cu mine logic. :wink: (iar cel turbo il am acasa la buzau)
Pana cand o sa ma duc la buzau, i-am pus un furtun de dacie cu cot. Nu stiu cat o sa tina pentru ca l-am fortat. Furtunul de dacie are 20mm diametru, iar la citroen are 24 de mm in o parte, respectiv 26 mm in cealalta parte.
Sa vedem cat o sa tina cu furtunul asta de dacie :wink: Cum ajung la bz sapt viitoare, ii iau furtunul de la cealata masina.
Deocamdata am mers cu masina si a rezistat.

Scris: Mar 09-Iun-2009 22:24
de CRYsti
Rezista eu am pus de dacie si merg cu ea asa de vara trecuta

Scris: Mie 10-Iun-2009 09:44
de abarth_mcm
Totusi o sa ii pun de Citroen cand ajung acasa..pana atunci cel de dacie e f bun.
Chestia e ca cel de dacie e mai mic in diametru si intra fortat avand sansa se se rupa...

Scris: Mie 10-Iun-2009 10:15
de DanT
Nu se rupe cel de Dacie. Tine foarte bine cat vrei tu.

Nu iti mai fa atatea griji inutile. 8) :lol: Viata-i mai frumoasa de atat!

Spor.

Scris: Mie 10-Iun-2009 15:02
de ViperDodo
voi nu intelegeti! sunteti niste insensibili.
pun pariu ca omu asta nu mai poate dormi noaptea stiind ca are o piesa straina pe masina lui! daca nu e de citroen...da-o jos...totul original! :wink:

Scris: Mie 10-Iun-2009 15:11
de abarth_mcm
Da..pai faza e ca mai schimbasem furtunul acela punand tot de dacie si a tinut doar vreo cateva luni. :cry: .si de aceea o sa ii pun original :wink: acesta e motivul pt care cautam alta solutie.
Nu zic ca nu merge de dacie..merge(doar din asta am pus)...decat ca e mai mic in diametru(20mm fata de 24 respectiv 26mm) si nici materialul nu e chiar grozav..
E..sunt eu mai pretentios asa cu citronelul :lol: Nu de alta, dar cand am vreo problema si se aprinde STOP la bord simt ca ma iau fiorii :razz: