furtune ulei

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

furtune ulei

Mesajde Catalin29 » Dum 28-Aug-2005 21:40

furtunele de ulei ce ies de pe motor(1 buc.) intra intr-un T si apoi (2 buc)in separatorul de ulei sunt hiba. La iesirea din T, diametrul stutului de iesire e diferit de cel de la intrarea in separator, fapt ce-mi produce probleme prin scurgeri (slabe) pe la stutul de la T(de diametrul mic). Acum am pus pe stut un alt furtun pt. a putea face colierul sa stranga mai bine, pt. a ajunge la un diametru mai apropiat de cel al furtunului de dupa T. Acest T este unul ordinar, poate fi schimbat cu unul cu iesiri cu diametre mai convenabile, sau ar trebui sa las acelasi model de T? (am doar o simpla parere despre sistem, adica de ce se ramnifica pt a ajunge apoi in separator, deci nu vreau sa influentez negativ ceva pe acolo ptin schimbare T)

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Re: furtune ulei

Mesajde Catalin29 » Lun 05-Sep-2005 15:12

Tot eu intreb si degeaba: gazele adunate prin partea de sus a motorului dupa separarea gaz-vapori ulei, pe unde sunt evacuate? motor 1600 clasic

Avatar utilizator
bbeu
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Mie 08-Sep-2004 12:10
Localitate: Ploiesti

Mesajde bbeu » Lun 05-Sep-2005 15:20

Sper ca nu ma bag ca muscan' lapte :oops: gazele de la motor dupa ce sunt filtrate trec in carburator - cel putin la BX 14 cu carb ... despre asta e vb :?:
[b:e7daf22da7]Citroen BX 14[/b:e7daf22da7] (socramiu)[b:e7daf22da7]Oltcit Club 11R[/b:e7daf22da7] (personal)

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

merci

Mesajde Catalin29 » Lun 05-Sep-2005 22:35

bbeu scrie:Sper ca nu ma bag ca muscan' lapte :oops: gazele de la motor dupa ce sunt filtrate trec in carburator - cel putin la BX 14 cu carb ... despre asta e vb :?:

Merci este asa cum ai spus. gazele trec printr-o diuza care era infundata.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 06-Sep-2005 08:06

oricum eu unul nu am inteles nimik din povestea cu teul si furtunele, sorry.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Mie 07-Sep-2005 14:37

khan scrie:oricum eu unul nu am inteles nimik din povestea cu teul si furtunele, sorry.

Tu ai pe motorina. La benzina(motor clasic) pe motor e un furtun prin care se recupereaza vaporii de ulei (de la tacheti, s.a.), apoi printr-un T merg prin 2 furtune (care din cate cred au rolul sa reduca viteza\presiunea vaporilor) intr-un separator de unde uleiul intra in baia de ulei, iar gazele( aerul) in carburator. La mine era infundata diuza de intrare in carburator iar vaporii sub presiune ieseau pe unde puteau(inbinari ale furtunelor cu T-ul, separator).


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO