Pagina 1 din 1

furtune ulei

Scris: Dum 28-Aug-2005 21:40
de Catalin29
furtunele de ulei ce ies de pe motor(1 buc.) intra intr-un T si apoi (2 buc)in separatorul de ulei sunt hiba. La iesirea din T, diametrul stutului de iesire e diferit de cel de la intrarea in separator, fapt ce-mi produce probleme prin scurgeri (slabe) pe la stutul de la T(de diametrul mic). Acum am pus pe stut un alt furtun pt. a putea face colierul sa stranga mai bine, pt. a ajunge la un diametru mai apropiat de cel al furtunului de dupa T. Acest T este unul ordinar, poate fi schimbat cu unul cu iesiri cu diametre mai convenabile, sau ar trebui sa las acelasi model de T? (am doar o simpla parere despre sistem, adica de ce se ramnifica pt a ajunge apoi in separator, deci nu vreau sa influentez negativ ceva pe acolo ptin schimbare T)

Re: furtune ulei

Scris: Lun 05-Sep-2005 15:12
de Catalin29
Tot eu intreb si degeaba: gazele adunate prin partea de sus a motorului dupa separarea gaz-vapori ulei, pe unde sunt evacuate? motor 1600 clasic

Scris: Lun 05-Sep-2005 15:20
de bbeu
Sper ca nu ma bag ca muscan' lapte :oops: gazele de la motor dupa ce sunt filtrate trec in carburator - cel putin la BX 14 cu carb ... despre asta e vb :?:

merci

Scris: Lun 05-Sep-2005 22:35
de Catalin29
bbeu scrie:Sper ca nu ma bag ca muscan' lapte :oops: gazele de la motor dupa ce sunt filtrate trec in carburator - cel putin la BX 14 cu carb ... despre asta e vb :?:

Merci este asa cum ai spus. gazele trec printr-o diuza care era infundata.

Scris: Mar 06-Sep-2005 08:06
de khan
oricum eu unul nu am inteles nimik din povestea cu teul si furtunele, sorry.

Scris: Mie 07-Sep-2005 14:37
de Catalin29
khan scrie:oricum eu unul nu am inteles nimik din povestea cu teul si furtunele, sorry.

Tu ai pe motorina. La benzina(motor clasic) pe motor e un furtun prin care se recupereaza vaporii de ulei (de la tacheti, s.a.), apoi printr-un T merg prin 2 furtune (care din cate cred au rolul sa reduca viteza\presiunea vaporilor) intr-un separator de unde uleiul intra in baia de ulei, iar gazele( aerul) in carburator. La mine era infundata diuza de intrare in carburator iar vaporii sub presiune ieseau pe unde puteau(inbinari ale furtunelor cu T-ul, separator).