Pagina 1 din 1

carburator

Scris: Lun 26-Sep-2005 11:32
de Arial
Salut!
Problema pe care o am este urmatoarea: acum o saptamana mi-a ramas socul termic blocat, porneam masina si se ducea in 3500-4000 rpm, l-am scos si revenit la normal, iar ieri, duminica am reusit sa-l repar si sa-l pun la loc. Functioneaza.....dar acum intervine problema, nu pot sa reglez relantiul. Am umblat la reglajul lui, am incerca si din avans, am scos bujiile (functioneaza ok), am incercat sa reglez socul, am reusit, se inchide, dar la relanti sta in 1500 rpm.
Am observat ca, pe carburator exista un contact electric, de pe o valva de aer, cred...era un cui care lucra intr-un cilindru, cilindru care se infileta in corpul carburatorului. Pana acum cateva zile acest cilindru era acolo, ieri, cind am desfacut carburatorul, nu era.
Credeti ca faptul ca motorul nu coboara in ture la relanti sub 1500 rpm poate fi din cauza ca trage continuu aer prin respectiva valva??
Va rog sa ma ajutati pentru ca mi-e nu-mi mai trece altceva prin cap....... :cry:
Multumesc

Scris: Lun 26-Sep-2005 18:25
de nicum
S-ar putea. Am avut si eu problema asta, atunci cind am facut carbotest-ul si mecanicul respectiv mi-a spus ca cica nu mai lucreaza supapa cu pricina. Am inlocuit-o cu una de oltcit (care e asemamatoare, dar nu la fel) si masina nu mai statea decit la turatii mari, cum luam piciorul de pe acceleratie, murea motorul. Drept urmare am pus supapa originala la loc si problema a disparut.
Nu ai precizat ce tip de carburator ai.

Scris: Lun 26-Sep-2005 18:29
de Arial
Carburator Solex dublu corp cod 34 - 34 Z1 . Acum intreb de unde ai luat supapa respectiva?
Multumesc

Scris: Lun 26-Sep-2005 19:01
de MARIAN
A spus...a luat una de Oltcit.Daca nu gasesti da-mi un pm si o sa caut pe la mine (parca aveam una)

Scris: Mar 27-Sep-2005 08:36
de Arial
nicum scrie:Drept urmare am pus supapa originala la loc si problema a disparut.


Marian , scuze, dar uite ce a scris nicum. Oricum iti multumesc pentru ajutor, daca nu reusesc sa gasesc asa cevae o sa iti dau un pm.

Scris: Mar 27-Sep-2005 11:37
de MARIAN
Mda ...ai dreptate,nu am fost atent.Eu cred ca merge si cea de oltcit cu varful de la a ta.

Scris: Mar 27-Sep-2005 11:38
de Arial
O sa incerc si o sa vad ce iese....

Scris: Mar 27-Sep-2005 17:26
de nicum
Nu merge cea de oltcit (la mine cel putin). Lungimea cuilui e mai mica decit ar trebui. Poate daca se recupereaza cuiul de la cea veche.

Scris: Mar 27-Sep-2005 17:32
de Arial
Eu am cuiul, nu mai am suportul in care lucra acel cui, asta e problema.... :(

Re: carburator

Scris: Mie 28-Sep-2005 17:57
de Catalin29
Si eu am avut probleme cu turatia ( sa nu fie ceva asemanator la tine): 1) Probleme cu socul (ramanea la 2500rot/min)-rezolvat cu coada de la surubelnita prin lovire si curatarea supapei termice, sau ce e aia; 2) turatie prea mica-care avea drept cauza infundarea diuzei prin care trec gazele in galeria de aer. Cineva imi spusese ca nu e indicat pe cat pot sa ma bag la reglaje la carburator ca e greu de reglat.... Oricum acum e OK

Scris: Joi 29-Sep-2005 14:22
de Arial
Multumesc, o sa incerc sa-l iau la "surubelnite" :D sau daca nu vrea nici asa, sa-l mai dau jos odata si sa vad daca merge bine fara;daca e asa atunci va trebui sa iau alt soc....

Scris: Joi 29-Sep-2005 18:17
de nicum
Daca ai probleme mari cu carbulatorul, e bine sa il duci la un carbotest, macar aflii ce nu merge bine.

Scris: Joi 29-Sep-2005 18:20
de Arial
Daca nu reusesc sa fac nimic duminica atunci asta va fi solutia......

Scris: Vin 07-Oct-2005 11:07
de Arial
Nu am reusit sa fac mare lucru ....e tot nasol. Poate duminica cind ne vedem o sa aflu mai multe. M-am interesat cat m-ar costa un carburator Solex 34-34/Z1 nou.....25.mil :shock: ; asa ca aveti grija sa nu aveti problemele pe care le am eu acum..... :wink:
Bafta multa.....