Pagina 1 din 1
nu sta la relanti!
Scris: Vin 02-Apr-2010 10:34
de kagri2000
moare motorul dupa ceva timp cand sta la relanti dar daca accelerez isi revine.cand amorsez acolo unde schimbi filtru de motorina ,motorul toarce frumos dar dupa ceva timp iar da sa moara daca nu accelerez sau nu amorsez.oare de ce?
Scris: Vin 02-Apr-2010 10:36
de khan
trage aer sau are vreun dop pe traseu
Scris: Vin 02-Apr-2010 10:37
de cbx
verifica sa nu traga aer pe la filtru de motorina , sau un furtun sa aibe por
Scris: Sâm 03-Apr-2010 09:35
de kagri2000
rectific ,acum mi-am dat seama ca de fapt moare motorul dupa ce consuma motorina din filtru indiferent daca mai accelerez sau nu ,dar daca mai amorsez acolo la filtru isi revine si tot la fel ciclul se repeta
Scris: Sâm 03-Apr-2010 10:26
de sandor mihai
nu poate trage motorina din rezervor.verifica sita din rezervor si apoi intrarea in filtrul de motorina.teava care intra in filtrul de motorina se poate infunda aproape complet
Scris: Sâm 03-Apr-2010 13:49
de Ady
incepe cu inceputul: ridici bancheta,si verifici la rezervor...s-ar putea sa aiba dop de mizerie(am patit si eu) daca nu e acolo buba,mergi mai departe verifici furtunul care vine de la rezervor la filtru,sub masina este un loc unde se imbina,probabil e slabit acolo si prinde aer,pui colier..si treci mai departe la filtru de motorina,pui filtru nou,garnitura sa nu lipseasca si apoi trebuie sa mearga,dieselul nu face figuri de astea decat daca prinde aer...cam atat ar fi de spus,in rest: rabdare si spor la treaba

Scris: Lun 05-Apr-2010 17:34
de kagri2000
am desfacut furtunul care vine in pompa am suflat pe el pana s-a auzit in rezervor, apoi am schimbat filtrul, am amorsat ,am aerisit pompa si tot degeaba,dar nu stiam ca sub bancheta exista o sita in rezervor,ma voi uita si acolo si sub daca ziceti ca se inadeste furtunul care vine din rezervor.va spun maine ce am rezolvat.Hristos a inviat!
Scris: Lun 05-Apr-2010 17:57
de Ady
daca ai suflat in rezervor si s-a auzit...cel mai probabil e la innadire,e uzat furtunul si prinde aer;) bafta!
Scris: Mie 07-Apr-2010 07:36
de kagri2000
este buna imbinarea care vine de la rezervor, dar din cate imi dau eu seama de nepriceput ce sunt parca nu trage motorina din filtru,motorina ajunge in filtru fara goluri de aer(am testat cu ajutorul aerisitorului de la iesirea din filtru ,am facut presiune si tasneste bine).concluzia e ca merge bine motorul numai cat timp dau la pompa(la filtru) ca si cum i-as baga-o fortat in pompa, dupa ce o las si consuma ce are in filtru sau pe conducta moare.poate fi pompa de vina? care este rolul ei mai exact si daca are si ea site sau ceva ce se poate fi infundat?nu mai stiu ce sa ii fac ca nici un mecanic nu a lucrat zilele astea.oricum mersi cu ocazia asta am invatat cateva lucruri noi
Scris: Mie 07-Apr-2010 12:01
de Ady
ce model de pompa ai pe masina?E Lucas sau Bosch?Cu Bosch-ul nu am avut probleme de genul niciodata dar Lucas-ul e plin de draci,nu bag mana in foc..dar nu stiu nici eu ce sa mai zic la faza asta...ma gandesc ca o fi ceva chichitza care iti da batai de cap sau

ii las pe cei mai avansati in domeniu sa te lumineze.
Scris: Mie 07-Apr-2010 12:01
de Ady
totusi daca rezolvi problema sa imi spui si mie ce-a fost.
Scris: Joi 08-Apr-2010 13:01
de kagri2000
cred ca am reusit.azi m-am uitat la furtunasul care pleaca din pompa in injector si era plin de fisuri(batranetea) si l-am schimbat cu unul nou cu ata invelit(cel vechi era simplu de cauciuc doar) apoi am pornit-o si am stat 10 min langa ea fara sa o mai ajut si mergea bine nu a mai murit.cred ca asta era.sper sa nu mai faca figuri.mersi tuturor
Scris: Joi 08-Apr-2010 23:02
de Ady
oke,bine ca ti-ai rezolvat
