Pagina 1 din 2
troncane pe partea stanga
Scris: Mie 12-Mai-2010 08:18
de neghinita87
salutare, de cateva zile mi se aude un troncanit pe partea stanga fata a a masinii.am schimbat pivotul, bieletele. bucsile de la brate sunt bune.nu stiu de unde vine.sa fie de la placutele de frana ca nu mai au siguranta aia sa nu zdrangane sau de la amortizor?
Scris: Mie 12-Mai-2010 08:56
de dj01fad
vezi sa nu fie de la caseta... Care amortizor?
Scris: Mie 12-Mai-2010 11:14
de abarth_mcm
Si ai schimbat tot?adica pivot..antiruliu...bucsi bascula...Nu ai niciun fel de joc?
E zdranganit sau bataie?Verifica si etrierul sa fie strans. Eu l-am avut desfacut, imi zdranganea si nu stiam de unde vine zdranganeala.
Poate fi si de la cilindru asa cum spui tu. Insa doar daca a fost monat prost sau mai stiu eu ce sa se fi intamplat..sa iti bata cilindrul in flansa..am mai vazut cazuri

Scris: Mie 12-Mai-2010 19:47
de CRYsti
sau sa nu fie cumva de la bucsile de la bara de torsiune si u dc ai serie unu am inteles ca ses chimba cu totu
Scris: Mie 12-Mai-2010 23:50
de dj01fad
poate sa fie si cilindrul... are inauntru in capatul pistonului, jos, o bucsa care daca se sparge capata bataie, dar lucreaza totusi corect. pt a testa bara stabilizatoare lasa geamul de la sofer jos, si incearca sa balansezi masina stanga-dreapta; daca pacane, de la ea este cel mai probabil; totusi, verifica tu patina aia de la caseta de pe partea stanga, ca e tare simplu de umblat acolo; te bagi sub ea si vezi ca are un capac prins cu 2 suroabe de 7, cap de 11...
Scris: Joi 13-Mai-2010 09:48
de ViperDodo
tu ai bataia asta in mers in linie dreapta sau in curbe?
si eu am o bataie care de fapt ....parca se rupe ceva...troncane urat, dar doar cand dau cu spatele usor cu rotile virate...si cand franez la fel...tot cu spatele trosc

Scris: Joi 13-Mai-2010 10:22
de neghinita87
azi voi desface rableta sa vad ce are, ca ieri am patit-o(pe la ora 2 noaptea) mergeam si dintr-o data nu a mai mers servodirectia si sa lasat de spate, dupa putin timp nu am mai avut frane, cred ca sa dezamorsat pompa sau a pierdut uleiul.azi o sa verific toata masina sa vad sa nu se fi fisurat vreo conducta.
Scris: Joi 13-Mai-2010 11:37
de iwa
vezi si la furtune, eventual eu zic sa vezi cat LHM mai ai si eventual sa o pornesti pe loc, astfel vezi mult mai usor daca si pe unde curge...
Scris: Joi 13-Mai-2010 12:02
de neghinita87
sa speram ca nu sunt tevile sau furtunele, mai bine pompa hidraulica, ca mai am una de rezerva

Scris: Joi 13-Mai-2010 12:20
de abarth_mcm
Nu prea are cum sa se dezamorseze pompa asa brusc. Doar sa se rupa cureaua...
Cred ca ai ramas fara ulei...becurile presupun ca s-au aprins...ori o conducta..ori vreun furtun..
Scris: Joi 13-Mai-2010 18:18
de neghinita87
domnilor a fost nasol, un furtun din retur aprope de disjunctor sa desfacut (mama lui...

)si a curt tot uleiul 4 litri,.bine ca nu a fost ,mai rau.de troncanit sa vad cum se prezinta...va tin la curent
Scris: Joi 13-Mai-2010 20:49
de ViperDodo
cu returul ala am patit-o si eu! si tot asa am pierdut tot uleiul.
vezi ca ai presiune mare pe retur de la ceva uzat

mama ce am invatat

Scris: Joi 13-Mai-2010 22:24
de cbx
este cilindrul hidraulic uzat
Scris: Vin 14-Mai-2010 08:10
de neghinita87
cilindrul de servo?sau amortizorul?
Scris: Vin 14-Mai-2010 08:33
de ViperDodo
amortizorul!