Pagina 1 din 1
Nu sta la relanti
Scris: Lun 07-Iun-2010 21:59
de nr913
Am un BX 16 TRS serie I, am schimbat de curand garnitura de chiulasa...(se arsese), cu tot balamucu' (planat, reglat tacheti, ca mi-am schimbat si axa cu came); problema e ca o pornesc, si daca nu tin un pic ciupita acceleratia, moare. Iar daca o tin constanta la 800-900 rpm, mi se tot tureaza la 2000 rpm. O fi de la avans?... nu prea stiu cum sa il reglez... ca sa aiba performante maxime. Carburatorul abia l-am reglat la un carbotest in pantelimon. Ceva furtunase de vacuum? Are cineva vreo idee?? Multumesc anticipat!
Scris: Lun 07-Iun-2010 22:19
de dj01fad
ia vezi sa nu traga aer fals pe undeva. furtunase, da... foarte posibil... sa nu fi uitat sa pui ceva.
Scris: Mar 08-Iun-2010 09:23
de nicum
Verifica intii daca nu ai jiclorul de relanti infundat, desi daca e asta, tot ar trebui sa o poti tine pe la 1200 de ture din acceleratie.
Apoi vezi daca nu cumva lipseste sau nu e insurubata bine electrosupapa de pe carburator. Ca veni vorba, ce carburator ai? Weber sau Solex?
De la delcou vine un furtunas de vacuum la carburator. Il ai?
Cind ai plecat de la carbotest masina mergea bine?
Scris: Mar 08-Iun-2010 23:17
de nr913
nicum scrie:Verifica intii daca nu ai jiclorul de relanti infundat, desi daca e asta, tot ar trebui sa o poti tine pe la 1200 de ture din acceleratie.
Apoi vezi daca nu cumva lipseste sau nu e insurubata bine electrosupapa de pe carburator. Ca veni vorba, ce carburator ai? Weber sau Solex?
De la delcou vine un furtunas de vacuum la carburator. Il ai?
Cind ai plecat de la carbotest masina mergea bine?
Cu turatiile... pot sa o turez si la 6000, si la 800... dar nu sta. in carburator stiu ca sunt doua "electrosupape", sau ce-or fi alea... nu m-am uitat inca daca e vreuna mai desfiletata. Furtunasul ala subtire intre delcou si carburator e montat; are pe el tot un fel de filtru, ceva ca un cilindru. Carburatorul e Weber. Mergea fenomenal cand am plecat de acolo, tinand cont ca pana atunci imi papa benzina cam 20%. Avea si forta... de asta nu prea cred sa fie din carburator problema.
Scris: Mie 09-Iun-2010 08:51
de dj01fad
pai e posibil sa fie chiar la electrosupape problema; una din ele este montata chiar in locul in care ar veni jiclorul de renlanti, si daca nu e alimentata, face exact ce povestesti tu. verifica-le alimentarea...
Scris: Mar 22-Iun-2010 23:14
de nr913
Era desfiletata electrosupapa si tragea aer fals. Ce nu mai stiu este daca furtunasul dintre carburator si delcou (ala de vacuum) are supapa inspre carburator sau invers. Cred ca in mare parte de furtunasul ala depinde iregularitatea turatiei. Unde gasesc jiclorul de relanti? Trebuie sa desfac carburatorul (Weber 32-34 [drtc?]) ?
Scris: Mie 23-Iun-2010 00:08
de dj01fad
vorbeste cu nicum pt ca stiu ca are documentatia la acel carburator, si poate ii dai de cap...
Scris: Joi 24-Iun-2010 09:27
de nicum
nr913 scrie:Era desfiletata electrosupapa si tragea aer fals. Ce nu mai stiu este daca furtunasul dintre carburator si delcou (ala de vacuum) are supapa inspre carburator sau invers. Cred ca in mare parte de furtunasul ala depinde iregularitatea turatiei. Unde gasesc jiclorul de relanti? Trebuie sa desfac carburatorul (Weber 32-34 [drtc?]) ?
Din ce stiu eu pe furtunasul de avans (ca aia face) nu exista nici o supapa.
Jiclorul de relanti cred ca e al doilea de la dreapta la stinga, dupa ce dai jos gitul de lebada. Oricum scoate-le pe toate 4 si sufla-le macar.
Scris: Lun 28-Iun-2010 23:10
de nr913
Am desfacut toate jiclerele, le-am suflat si le-am pus inapoi. Merge brici. Cred ca avea apa (antigel) in carburator (daca e posibil) pentru ca se arsese garnitura si imi facea presiune mare pe circuitul de racire.
Avansul mi l-a reglat cineva, dar nu cred ca are cele mai mari performante, el l-a reglat "dupa ureche". A zis ca nu are nicio importanta culoarea bujiilor (acum fiind albe, nu maro brun).
Cu furtunasul ala de vacuum, se pare ca am nimerit-o. Ca nici nu mai sare de la relanti.
Va multumesc pentru sfaturi.
Scris: Joi 01-Iul-2010 20:54
de khan
nr913 scrie:Avansul mi l-a reglat cineva, dar nu cred ca are cele mai mari performante, el l-a reglat "dupa ureche". A zis ca nu are nicio importanta culoarea bujiilor (acum fiind albe, nu maro brun).
mda... tare, daca asa zice el ca n-are importanta culoarea bujiilor, io zic sa cauti un mecanic/carburatorist bun si sa isi bage nasul acolo, asta nu prea are nici o treaba