Prezoane rupte!!!
Scris: Joi 03-Noi-2005 22:17
Big problem.
Astazi m-am hotarat sa incalt bx'u pt iarna. Buuun. Iau 2 bucati Kleber 175/70/14 care erau mai ieftine si cat de cat pretabile si pentru primavara/toamna si merg ca tot omu la vulcanizare. Prima care imi iese in cale. Aici, increzator in "specialistii" de acolo ii las sa faca ce vor. Vine unu' mai solid cu o cheie in cruce pe care mai baga si o teava. Baga in prezon si...crrrantzzz. Raman consternat - prezonul se rupsese de la jumate, aproape de unde incepe filetul. Gorila, ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic baga cheia la urmatorul prezon, pana sa reactionez ramane si cu asta jumate in cheie, jumate in roata, moment in care reactionez, incerc sa fac un oarece scandal, dar nu am cu cine face....Cica erau ruginite, vechi, alea-alea (asta in conditiile in care in urma cu o saptamana ii dadusem personal rotile jos sa inspectez placutele de frana. Tot personal am strans roata cu coarba din dotare....
Imi iau jucariile si plec la primul service ( in doua prezoane nu va puteti imagina cum facea masina). Aici, un nene tinichigiu dupa 3 ore de chin reuseste cu sudura electrica sa desfaca ramasitele.
Problema mea este daca nu a fost afectat cu ceva butucul (fuzeta) dupa atatea calduri si suduri electrice cat si incalziri oxiacetilice de piulite pt a putea scoate surubul....
A, si inca ceva, s-au rupt in incercarile astea nebune si suruburile care tineau discul ( a trebuit dat jos discul pt acces)....erau 2 suruburi cam mici si fragile...acum discul este "intepenit" doar de roata, afecteaza grav sau "merge" . ?
So, aveti grije la vulcanizare ca e de rau.
P.S. Am reusit sa schimb totusi cauciucurile la alta vulcanizare, unde s-au desfacut prezoanele foarte elegant cu o coarba in x, fara nimic special.
Astazi m-am hotarat sa incalt bx'u pt iarna. Buuun. Iau 2 bucati Kleber 175/70/14 care erau mai ieftine si cat de cat pretabile si pentru primavara/toamna si merg ca tot omu la vulcanizare. Prima care imi iese in cale. Aici, increzator in "specialistii" de acolo ii las sa faca ce vor. Vine unu' mai solid cu o cheie in cruce pe care mai baga si o teava. Baga in prezon si...crrrantzzz. Raman consternat - prezonul se rupsese de la jumate, aproape de unde incepe filetul. Gorila, ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic baga cheia la urmatorul prezon, pana sa reactionez ramane si cu asta jumate in cheie, jumate in roata, moment in care reactionez, incerc sa fac un oarece scandal, dar nu am cu cine face....Cica erau ruginite, vechi, alea-alea (asta in conditiile in care in urma cu o saptamana ii dadusem personal rotile jos sa inspectez placutele de frana. Tot personal am strans roata cu coarba din dotare....
Imi iau jucariile si plec la primul service ( in doua prezoane nu va puteti imagina cum facea masina). Aici, un nene tinichigiu dupa 3 ore de chin reuseste cu sudura electrica sa desfaca ramasitele.
Problema mea este daca nu a fost afectat cu ceva butucul (fuzeta) dupa atatea calduri si suduri electrice cat si incalziri oxiacetilice de piulite pt a putea scoate surubul....
A, si inca ceva, s-au rupt in incercarile astea nebune si suruburile care tineau discul ( a trebuit dat jos discul pt acces)....erau 2 suruburi cam mici si fragile...acum discul este "intepenit" doar de roata, afecteaza grav sau "merge" . ?
So, aveti grije la vulcanizare ca e de rau.
P.S. Am reusit sa schimb totusi cauciucurile la alta vulcanizare, unde s-au desfacut prezoanele foarte elegant cu o coarba in x, fara nimic special.