Pagina 1 din 1

Pierderi ulei motor (simering distributiecred)

Scris: Lun 05-Apr-2004 11:40
de lali
Salut baieti !
Un nou subiect fierbinte :oops:
Cam de 3 zile balticica de ulei de motor cam pe sub curele (ra....t)
Exact ce-mi trebuia acusi!!!! (dupa ce schimbai si uleiul)
Asta e !
Oricum am cureaua de distributie luata asa ca o sa ma uit si la simeringuri .
Asa ca va-ntreb;
Stie careva dimensiunile la simeringurile astea ?
Este un motor benzina de 1,9 litri GT fabricatie 85.
Salutari
Laurentiu
PS:
Pare destul de nasol de schimbat cureaua nu prea e loc
ca sa nu mai vorbesc de simeringuri :evil:

Graba strica treaba.

Scris: Mie 07-Apr-2004 07:33
de lali
Buna
Stiti vorba :graba strica treaba.
Am dat jos pompa hidraultica , alternatorul,si tot ce era pe acolo .
Toate curelele erau ude de ulei si sigur ca aruncau peste tot ulei .
Am vazut ca totusi culoarea lui era verde deschis si mi-am dat seama
ca de fapt e ulei hidraultic.
Totul parea ca vine dinspre pompa :shock:
Am pus pompa la loc si i-am dat drumul (fara alternator) si nici o scurgere .
Cand am schimbat treptele (ridicat) din sus in jos am gasit .
Dintr-o teava de retur (cred ca venea din spate) tasnea vesel uleiul
bineinteles ca pe curele :?
Am remediat defectiunea
Furtunul se frecase de cureaua de la alternator cred asa ca mare atentie baieti cu furtunele astea pe unde trec 8)
Am incercat sa schimb cureaua de distributie ca tot erau date capacele jos dar nu am avut cum sa demontez surubul cel mare de jos cel de 22
(volanta) sub nici o forma .
Am incercat sa-l invart antiorar (cred ca bine ) da e prins bine tata :cry:
Ne mai auzim
Laurentiu

Scris: Mie 07-Apr-2004 09:32
de WLD
lali scrie:Furtunul se frecase de cureaua de la alternator cred asa ca mare atentie baieti cu furtunele astea pe unde trec 8)
Am incercat sa schimb cureaua de distributie ca tot erau date capacele jos dar nu am avut cum sa demontez surubul cel mare de jos cel de 22
(volanta) sub nici o forma .


Apropo de furtune. Tot prin zona trece si un furtun de apa - de la radiator la pompa de apa. acesta trece periculos de aproape de capatul barei antiruliu. Daca stilul de condus adoptat este mai in forta, bara antiruliu se poate deplasa, agatandu-l. Si stim cu totii ca nu e foarte placut sa ramai fara lichid de racire, mai acum cand se apropie caldurile.

Surubul de la fulia de pe arborele cotit se desface numai cu o parghie de cel putin 1/2m deoarece este strans la un cuplu foarte mare si este blocat cu solutie antidesurubare. Bineinteles trebuie ca cineva sa tina contra in volanta.

Spunemi te rog sensul

Scris: Mie 07-Apr-2004 09:38
de lali
Spunemi te rog sensul de desfacere al surubului
Este antiorar?
Asa pare
Laurentiu

Scris: Mie 07-Apr-2004 09:41
de WLD
Este filetat normal deci sensul de desfacere antiorar.