Cracanata de spate

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Rares
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mar 13-Dec-2005 23:20
Localitate: Sibiu

Cracanata de spate

Mesajde Rares » Mar 13-Dec-2005 23:33

Am un BX14 si o inceput sa imi cam stea cracanata de rotile de pe spate si nu stiu exact ce pb are :(

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 13-Dec-2005 23:44

rulmentii bratelor (nu ai ROTILOR) de la puntea spate se uzeaza si atunci rotile se inclina spre exterior. e bine sa nu o lasi asa prea multa vreme pentru ca in timp, pe linga disconfortul cauzat de asta si lipsa de stabilitate in curbe, bratele se pot uza si trebuie schimbate odata cu rulmentii, ceea ce ridica costurile. e bine sa mai verifici si starea sferelor, asta e motivul cel mai comun din care intervine uzura rulmentilor. daca nu esti f priceput la mecanica ar fi bine sa apelezi la un atelier pentru schimbarea rulmentilor. kitul original se gaseste la ATS sau Augsburg (cam scump) sau se pot cauta rulmenti romanesti (cauta seria lor pe forum, au mai fost discutii despre asta). important e sa gasesti niste simeringuri pentru ca in 99% din cazuri sint uzate si schimbi degeaba rulmentii, cei noi nu vor rezista mai mult decit citeva luni daca simeringurile sint proaste
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 14-Dec-2005 09:26

Kitul de reparatie il mai gasesti si la magazinul de pe Eminescu, fie doar rulmentii, fie varianta completa.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

Mesajde lali » Mie 14-Dec-2005 12:45

Sau la reprezentanta SKF (rulmenti sau kit complet)
Mai intai afla preturile nu te arunca direct sa iei 8)
Bafta

Rares
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mar 13-Dec-2005 23:20
Localitate: Sibiu

Mesajde Rares » Joi 15-Dec-2005 22:54

Si cam la ce cost se poate ridica rulmentii

Apropo se poate monta carburator de dacie pe ea si cum se numeste filtrul din busonul de la ulei ca eu l'am camn facut praf si l'am dat jos si stiti ca din acel capac pleaca un furtun la carburatori si neavand filtrul acela imi baga tot condensul in carburator si am fost nevoit sa scot si furtunul acela din carburator

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 16-Dec-2005 09:29

Da un telefon si afla... asta vara era parca in jur de 1 milion doar rulmentii si 3 milioane kitul complet. Inmulteste cu 2 si cam aia e.
Se poate monta carburator de dacie, chiar se poate face masina sa meraga pe carbuni, dar e BLASFEMIE. Un carburator care nu merge, se regleaza la carbotest, fie se cumpara un kit de reparatie carburator si o mai duci 20 de ani. Terminati cu improvizatiile: pina si 2CV are carburator in 2 trepte, iar in toate manualele scrie foarte clar ca un carburator dublu e mai performant decit unul simplu din toate punctele de vedere.
Nu inteleg de ce furtun vorbesti: fie e vorba de furtunul care circula antigel prin carburator si incalzeste carburatorul, fie e vorba de furtunul de reciclare a gazelor nearse.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Vin 16-Dec-2005 11:13

R5 Gt Turbo are carburator monocorp . . .daca nici aia nu e masina performanta . . . .

Ideea ca un carb simplu poate sii performant dar nu ala de dacia care are tolerantele interne sarite rau din normele STAS.

Daca tot vrei sa o treci pe carb treci pe un Weber DMTR sau DGAV 32-36 pentru un consum mic si performante bune . . .daca vrei sa fugi tare pe un consum usor mai mare i-ti recomand DGAS 38-38

Rares
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mar 13-Dec-2005 23:20
Localitate: Sibiu

Mesajde Rares » Vin 16-Dec-2005 11:42

Nu ii vb ca vreau sa o modific si sa ii pun carburator de dacie dar masinuta mea consuma de o apuca draci si in Sibiu nici draq nu aduce piese de Citroen si imi este fff greu sa fac rost de ceea ce imi trebuie pt ea.

Nicum este vorba de furtunul care iese chiar din capacul de la ulei nu este vb de furtunul de la racitor,

Avatar utilizator
iussy
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Vin 10-Feb-2006 23:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde iussy » Dum 12-Feb-2006 19:18

Apropo de gaze nearse, ca am citi mai sus despre asta!!!
La Berlingoul meu s-a dus pompa de recirculare gaze nearse, sau cam asa ceva!Am fost cu ea in service si, pentru ca nu aveau asa ceva, tipul de acolo a anulat-o!
Ce se intampla in cazul asta?Creste consumul
?Alte probleme???
Merci de ajutor!
A...si inca ceva...cam cat costa chestia asta???Ca sa o inlocuiesc!...

Avatar utilizator
rufusgti
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Joi 02-Feb-2006 16:55
Localitate: IASI

Mesajde rufusgti » Joi 23-Feb-2006 21:16

La Bacau este un mecanic f. priceput , d-nul Sandu Valentin care schimba rulmentii de la brate cu altii noi plus semeringuri la 1.500.000/brat cu tot cu manopera (demontat de pe masina + inlocuit tot kitul + montat la loc).
Deci 3 mil cu totul! Zic ca e convenabil nu? :wink:
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo