
Cracanata de spate
Moderator: Echipa Tehnica
Cracanata de spate
Am un BX14 si o inceput sa imi cam stea cracanata de rotile de pe spate si nu stiu exact ce pb are 

rulmentii bratelor (nu ai ROTILOR) de la puntea spate se uzeaza si atunci rotile se inclina spre exterior. e bine sa nu o lasi asa prea multa vreme pentru ca in timp, pe linga disconfortul cauzat de asta si lipsa de stabilitate in curbe, bratele se pot uza si trebuie schimbate odata cu rulmentii, ceea ce ridica costurile. e bine sa mai verifici si starea sferelor, asta e motivul cel mai comun din care intervine uzura rulmentilor. daca nu esti f priceput la mecanica ar fi bine sa apelezi la un atelier pentru schimbarea rulmentilor. kitul original se gaseste la ATS sau Augsburg (cam scump) sau se pot cauta rulmenti romanesti (cauta seria lor pe forum, au mai fost discutii despre asta). important e sa gasesti niste simeringuri pentru ca in 99% din cazuri sint uzate si schimbi degeaba rulmentii, cei noi nu vor rezista mai mult decit citeva luni daca simeringurile sint proaste
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Si cam la ce cost se poate ridica rulmentii
Apropo se poate monta carburator de dacie pe ea si cum se numeste filtrul din busonul de la ulei ca eu l'am camn facut praf si l'am dat jos si stiti ca din acel capac pleaca un furtun la carburatori si neavand filtrul acela imi baga tot condensul in carburator si am fost nevoit sa scot si furtunul acela din carburator
Apropo se poate monta carburator de dacie pe ea si cum se numeste filtrul din busonul de la ulei ca eu l'am camn facut praf si l'am dat jos si stiti ca din acel capac pleaca un furtun la carburatori si neavand filtrul acela imi baga tot condensul in carburator si am fost nevoit sa scot si furtunul acela din carburator
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Da un telefon si afla... asta vara era parca in jur de 1 milion doar rulmentii si 3 milioane kitul complet. Inmulteste cu 2 si cam aia e.
Se poate monta carburator de dacie, chiar se poate face masina sa meraga pe carbuni, dar e BLASFEMIE. Un carburator care nu merge, se regleaza la carbotest, fie se cumpara un kit de reparatie carburator si o mai duci 20 de ani. Terminati cu improvizatiile: pina si 2CV are carburator in 2 trepte, iar in toate manualele scrie foarte clar ca un carburator dublu e mai performant decit unul simplu din toate punctele de vedere.
Nu inteleg de ce furtun vorbesti: fie e vorba de furtunul care circula antigel prin carburator si incalzeste carburatorul, fie e vorba de furtunul de reciclare a gazelor nearse.
Se poate monta carburator de dacie, chiar se poate face masina sa meraga pe carbuni, dar e BLASFEMIE. Un carburator care nu merge, se regleaza la carbotest, fie se cumpara un kit de reparatie carburator si o mai duci 20 de ani. Terminati cu improvizatiile: pina si 2CV are carburator in 2 trepte, iar in toate manualele scrie foarte clar ca un carburator dublu e mai performant decit unul simplu din toate punctele de vedere.
Nu inteleg de ce furtun vorbesti: fie e vorba de furtunul care circula antigel prin carburator si incalzeste carburatorul, fie e vorba de furtunul de reciclare a gazelor nearse.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
R5 Gt Turbo are carburator monocorp . . .daca nici aia nu e masina performanta . . . .
Ideea ca un carb simplu poate sii performant dar nu ala de dacia care are tolerantele interne sarite rau din normele STAS.
Daca tot vrei sa o treci pe carb treci pe un Weber DMTR sau DGAV 32-36 pentru un consum mic si performante bune . . .daca vrei sa fugi tare pe un consum usor mai mare i-ti recomand DGAS 38-38
Ideea ca un carb simplu poate sii performant dar nu ala de dacia care are tolerantele interne sarite rau din normele STAS.
Daca tot vrei sa o treci pe carb treci pe un Weber DMTR sau DGAV 32-36 pentru un consum mic si performante bune . . .daca vrei sa fugi tare pe un consum usor mai mare i-ti recomand DGAS 38-38
Nu ii vb ca vreau sa o modific si sa ii pun carburator de dacie dar masinuta mea consuma de o apuca draci si in Sibiu nici draq nu aduce piese de Citroen si imi este fff greu sa fac rost de ceea ce imi trebuie pt ea.
Nicum este vorba de furtunul care iese chiar din capacul de la ulei nu este vb de furtunul de la racitor,
Nicum este vorba de furtunul care iese chiar din capacul de la ulei nu este vb de furtunul de la racitor,
Apropo de gaze nearse, ca am citi mai sus despre asta!!!
La Berlingoul meu s-a dus pompa de recirculare gaze nearse, sau cam asa ceva!Am fost cu ea in service si, pentru ca nu aveau asa ceva, tipul de acolo a anulat-o!
Ce se intampla in cazul asta?Creste consumul
?Alte probleme???
Merci de ajutor!
A...si inca ceva...cam cat costa chestia asta???Ca sa o inlocuiesc!...
La Berlingoul meu s-a dus pompa de recirculare gaze nearse, sau cam asa ceva!Am fost cu ea in service si, pentru ca nu aveau asa ceva, tipul de acolo a anulat-o!
Ce se intampla in cazul asta?Creste consumul
?Alte probleme???
Merci de ajutor!
A...si inca ceva...cam cat costa chestia asta???Ca sa o inlocuiesc!...
La Bacau este un mecanic f. priceput , d-nul Sandu Valentin care schimba rulmentii de la brate cu altii noi plus semeringuri la 1.500.000/brat cu tot cu manopera (demontat de pe masina + inlocuit tot kitul + montat la loc).
Deci 3 mil cu totul! Zic ca e convenabil nu?
Deci 3 mil cu totul! Zic ca e convenabil nu?

Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo