Pagina 1 din 1
Cracanata de spate
Scris: Mar 13-Dec-2005 23:33
de Rares
Am un BX14 si o inceput sa imi cam stea cracanata de rotile de pe spate si nu stiu exact ce pb are

Scris: Mar 13-Dec-2005 23:44
de khan
rulmentii bratelor (nu ai ROTILOR) de la puntea spate se uzeaza si atunci rotile se inclina spre exterior. e bine sa nu o lasi asa prea multa vreme pentru ca in timp, pe linga disconfortul cauzat de asta si lipsa de stabilitate in curbe, bratele se pot uza si trebuie schimbate odata cu rulmentii, ceea ce ridica costurile. e bine sa mai verifici si starea sferelor, asta e motivul cel mai comun din care intervine uzura rulmentilor. daca nu esti f priceput la mecanica ar fi bine sa apelezi la un atelier pentru schimbarea rulmentilor. kitul original se gaseste la ATS sau Augsburg (cam scump) sau se pot cauta rulmenti romanesti (cauta seria lor pe forum, au mai fost discutii despre asta). important e sa gasesti niste simeringuri pentru ca in 99% din cazuri sint uzate si schimbi degeaba rulmentii, cei noi nu vor rezista mai mult decit citeva luni daca simeringurile sint proaste
Scris: Mie 14-Dec-2005 09:26
de nicum
Kitul de reparatie il mai gasesti si la magazinul de pe Eminescu, fie doar rulmentii, fie varianta completa.
Scris: Mie 14-Dec-2005 12:45
de lali
Sau la reprezentanta SKF (rulmenti sau kit complet)
Mai intai afla preturile nu te arunca direct sa iei
Bafta
Scris: Joi 15-Dec-2005 22:54
de Rares
Si cam la ce cost se poate ridica rulmentii
Apropo se poate monta carburator de dacie pe ea si cum se numeste filtrul din busonul de la ulei ca eu l'am camn facut praf si l'am dat jos si stiti ca din acel capac pleaca un furtun la carburatori si neavand filtrul acela imi baga tot condensul in carburator si am fost nevoit sa scot si furtunul acela din carburator
Scris: Vin 16-Dec-2005 09:29
de nicum
Da un telefon si afla... asta vara era parca in jur de 1 milion doar rulmentii si 3 milioane kitul complet. Inmulteste cu 2 si cam aia e.
Se poate monta carburator de dacie, chiar se poate face masina sa meraga pe carbuni, dar e BLASFEMIE. Un carburator care nu merge, se regleaza la carbotest, fie se cumpara un kit de reparatie carburator si o mai duci 20 de ani. Terminati cu improvizatiile: pina si 2CV are carburator in 2 trepte, iar in toate manualele scrie foarte clar ca un carburator dublu e mai performant decit unul simplu din toate punctele de vedere.
Nu inteleg de ce furtun vorbesti: fie e vorba de furtunul care circula antigel prin carburator si incalzeste carburatorul, fie e vorba de furtunul de reciclare a gazelor nearse.
Scris: Vin 16-Dec-2005 11:13
de Ford_V6
R5 Gt Turbo are carburator monocorp . . .daca nici aia nu e masina performanta . . . .
Ideea ca un carb simplu poate sii performant dar nu ala de dacia care are tolerantele interne sarite rau din normele STAS.
Daca tot vrei sa o treci pe carb treci pe un Weber DMTR sau DGAV 32-36 pentru un consum mic si performante bune . . .daca vrei sa fugi tare pe un consum usor mai mare i-ti recomand DGAS 38-38
Scris: Vin 16-Dec-2005 11:42
de Rares
Nu ii vb ca vreau sa o modific si sa ii pun carburator de dacie dar masinuta mea consuma de o apuca draci si in Sibiu nici draq nu aduce piese de Citroen si imi este fff greu sa fac rost de ceea ce imi trebuie pt ea.
Nicum este vorba de furtunul care iese chiar din capacul de la ulei nu este vb de furtunul de la racitor,
Scris: Dum 12-Feb-2006 19:18
de iussy
Apropo de gaze nearse, ca am citi mai sus despre asta!!!
La Berlingoul meu s-a dus pompa de recirculare gaze nearse, sau cam asa ceva!Am fost cu ea in service si, pentru ca nu aveau asa ceva, tipul de acolo a anulat-o!
Ce se intampla in cazul asta?Creste consumul
?Alte probleme???
Merci de ajutor!
A...si inca ceva...cam cat costa chestia asta???Ca sa o inlocuiesc!...
Scris: Joi 23-Feb-2006 21:16
de rufusgti
La Bacau este un mecanic f. priceput , d-nul Sandu Valentin care schimba rulmentii de la brate cu altii noi plus semeringuri la 1.500.000/brat cu tot cu manopera (demontat de pe masina + inlocuit tot kitul + montat la loc).
Deci 3 mil cu totul! Zic ca e convenabil nu?
