Kit reparatie punte spate

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Kit reparatie punte spate

Mesajde ViperDodo » Vin 29-Apr-2011 11:44

Am nevoie de parerile voastre referitoare la


Imagine

mi se pare destul de ieftin la 150 de lei. din cate am inteles trebuie avut grija la rulmenti, aici vad ca sunt SKF.
Intrebarea mea, daca tot kitul e facut de Impergom si rulmentii sunt SKF merita luat?
sau in cazu asta rulmentii sunt buni dar celelalte piese sunt praf!!??


sau


Imagine

care e facut in intregime de SKF si costa 200 lei!?
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Vin 29-Apr-2011 22:22

Nu vad nicio diferenta.
In principiu cel mai important e sa ai tu bratele bune ca sa ai pe ce sa montezi ! In rest..daca la mine a mers cu rulmenti romanesti, ma mir ca nu ar merge cu acel set de reparatie.
Si nu uita sa pui vaselina (multa si de calitate) la montaj :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Lun 02-Mai-2011 09:20

ii bag un tub de castrol...pe ambele parti!
ce inseamna sa am bratele bune?
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 02-Mai-2011 09:48

daca s-a mers mult cu ea cracanata, este foarte posibil ca saibele de la simeringuri sa fi sapat in brat, si atunci nu vor mai etansa nici simeringurile noi, si va intra apa la rulmenti. pana nu desfaci, nu ai de unde sa stii ce e acolo. se pot si rectifica, dar daca gasesti un set de brate bune in care sa pui setul de reparatie cred ca scapi fara bataie de cap si cam la aceeasi bani.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Lun 02-Mai-2011 09:58

sa speram ca nu e cazul ....de sapaturi si alte nebunii! sa vad cand o sa iau kiturile ... dar tot nu mi-ati spus ce sa iau...din cele 2
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 02-Mai-2011 10:01

rulmentii sunt cei mai importanti. poti sa iei pe oricare din cele 2...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Lun 02-Mai-2011 10:04

ok multzam

dar rulmentii din poza sunt rulmentii de la brat, nu de la fuzeta...nu?
adica ar trebui sa schimb si rulmentii de la fuzeta cu ocazia asta!
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 02-Mai-2011 10:23

sunt rulmenti de brat bre... cu codul vkd 24000. la butuc nu umblii deloc.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Lun 02-Mai-2011 10:30

pai nu din cauza rulmentulilor de la butuc stau rotile asa / - \ ?
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 02-Mai-2011 10:47

nope. stau asa din cauza rulmentilor de la brate, adicatelea aia de ai pus tu pozele.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Lun 02-Mai-2011 10:51

am inteles acum! nu weekendu asta, celalalt le rezolv!
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Lun 02-Mai-2011 19:44

spor la treaba

rulmentul de la fuzeta nu are nicio legatura. E bine insa sa il si gresezi daca tot umblii prin zona.

Si eu la fel recomand..cauta niste brate bune si reoncditioneza-le pe banc..asta ca sa nu stai cu masina desfacuta. Daca tu ai bratele praf, nu cred ca se mai merita refacute...gandeste-te ca sub 100-150 ron nu cred ca scapi in a iti rectifica bratele + bucsate pt a iti pune rulmentii.
Asa mai bine cu banii astia iti iei alte brate bune la care doar pui kitul de reparatie.
Exact ce a zis si dj01fad, cei mai importanti sunt rulmentii..in rest ai niste buce mici cu rol de saiba, un burduf care tine vaselina, un ax (asta trebuie sa nu fie mancat din el), etc.
Cumpara kitul mai ieftin, nu ai ce pierde.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Mar 10-Mai-2011 13:26

discutand si citind zilele astea pe subiect, ajung la concluzia ca pentru ce vreau eu (sa dispara zgomotul la rulare) s-ar putea sa nu fie de vina kitul asta!

intr-adevar, daca schimb kitul o sa rezolv problema rotilor /-\

dar pentru troncanituri, cred eu ca asta rezolva problema!


Imagine

pozitia 2


Imagine

voi ce parere aveti?
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 10-Mai-2011 19:03

eu zic ca troncaniturile tot de la brate sunt :wink:
si la mine se auzeau trincanituri pe spate si de la brate a fost. La mine de exemplu de o parte era lemn (in conditiile in care sfera era buna)..iti dai seama cum se auzea in gropi ..neavand deloc lansaj pe o parte..si culmea..roata nu era exagerat de stramba /
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Mar 10-Mai-2011 19:27

eu deja zic sa le schimb pe ambele! si suportii si kitul! pe ambele parti! ce o fi o fi, macar ma stiu impacat ca le-am schimbat!
:roll:
maine dim ridic suportii si pe vineri sau sambata kiturile!
de abia astept sa ma iau de treaba weekendu asta! asta zic acum, atunci am sa injur de toti dumnezeii :oops:
Citroen BX 17. TD '89


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973