ciudat sau explicat?
Scris: Vin 30-Mar-2012 15:05
Bine v-an gasit.
Prin topicul initiat a-si dori sa lamuresc unele probleme pe care le am cu Citroenul meu.
Am un BX din 1985 , 18D cu motor A161 (motor schimbat) care prezinta urmatoarele simptome:
- iarna cand scade temperatura la zero grade sau sub aceasta, motorul nu mai vrea sa porneasca defel, orcat las electromotoru sa invarte.
- vara se intampla un fenomen bizar, porneste la prima cheie, motorul sa frumos la relanti dar cand se incalzeste incepe sa scuture sa mearga in 1 sau 2 pistoane si in cele din urma se opreste. Am marit reglajul la relanti, acum la cald e usor turat iar la rece porneste la prima chei, e turat iar cand incepe sa se inalte se tureaza si mai tare, e solutie de compromis pe care vreau sa o remediez.
Am verificat bujiile le-am chimbat pe cele defecte cu altele noi (Bosch), filtul de aer si de motorina sunt noi iar iarna asta am incercat sa curat injectoarele cu o solutie speciala pentru asa ceva cumparata de la o statie Mol.
Ma gandesc ca problena vine de pa pompa de injectie (Bosch), injectoare sau sa nu fie ceva mai grav, cum ar fi o fisura in blocul motor.
Pompa de injecti poate fi desfacuta si curatat? Pot sa pun o pompa de pe un BX 19D, tot Bosch (eu mai avand un BX functional)? Asta in cazul ca e pompa devina.
Prin topicul initiat a-si dori sa lamuresc unele probleme pe care le am cu Citroenul meu.
Am un BX din 1985 , 18D cu motor A161 (motor schimbat) care prezinta urmatoarele simptome:
- iarna cand scade temperatura la zero grade sau sub aceasta, motorul nu mai vrea sa porneasca defel, orcat las electromotoru sa invarte.
- vara se intampla un fenomen bizar, porneste la prima cheie, motorul sa frumos la relanti dar cand se incalzeste incepe sa scuture sa mearga in 1 sau 2 pistoane si in cele din urma se opreste. Am marit reglajul la relanti, acum la cald e usor turat iar la rece porneste la prima chei, e turat iar cand incepe sa se inalte se tureaza si mai tare, e solutie de compromis pe care vreau sa o remediez.
Am verificat bujiile le-am chimbat pe cele defecte cu altele noi (Bosch), filtul de aer si de motorina sunt noi iar iarna asta am incercat sa curat injectoarele cu o solutie speciala pentru asa ceva cumparata de la o statie Mol.
Ma gandesc ca problena vine de pa pompa de injectie (Bosch), injectoare sau sa nu fie ceva mai grav, cum ar fi o fisura in blocul motor.
Pompa de injecti poate fi desfacuta si curatat? Pot sa pun o pompa de pe un BX 19D, tot Bosch (eu mai avand un BX functional)? Asta in cazul ca e pompa devina.