Pagina 1 din 1
Probleme cu servodirectia si bucse fata
Scris: Mie 22-Mar-2006 17:55
de rufusgti
A schimbat careva dintre voi cele 3 o-ringuri care sunt in caseta de directie? Acolo unde vine turul si returul. In plus mai am o bataie in partea dreapta ,unde iese bratul din caseta . Este vreo bucsa de teflon acolo?
Se potrivesc cumva si alt fel de bucse la basculele fata?
Scris: Lun 27-Mar-2006 15:49
de khan
-care tur, care retur? la cilindru, la distribuitor? la melc?
-daca ai joc la caseta in dreapta masinii (partea pasagerului nu a soferului) acolo sint 2 bucsi de bronz cu o depunere speciala (pare a fi teflon, dar nu bag mina in foc) si care nu exista ca piesa separata de vinzare (eu unul nu am gasit-o in nici un catalog). personal le-am inlocuit cu niste bucsi de biela de dimensiuni apropiate (am gasit cu acelasi diam exterior si a trebuit sa maresc f putin - citeva sutimi poate - interiorul). atita doar ca trebuie data jos caseta, demontata complet si apoi extrasa bucsa mare din otel in care intra cele doua bucsi de care vorbeam, inlocuite si abia apoi largite pe strung. daca le largesti inainte de montaj vei constata ca sint prea strinse dupa ce le bagi.
-la basculele fata se potrivesc bucsile originale. daca pui altele, care nu sint gindite pentru masina respectiva, risti sa modifici unghirile rotii sau sa nu reziste la fel de bine ca cele originale. unele gindite pentru alt tip de masina se pot rupe din cauza cursei mult mai mari pe care o face bratul (cind ridici sau cobori masina) fata de modelele de masini cu suspensie clasica
Scris: Mie 29-Mar-2006 19:59
de rufusgti
La melc! Conductele principale. Turul vine de la distribuitor si intra in melc. Acolo sunt 3 o-ringuri. Daca sunt uzate se pierde presiune si disjunctorul fisiie continuu.
Scris: Joi 30-Mar-2006 11:55
de khan
alea se schimba, 1 bulion setu' la augsburg
Scris: Joi 30-Mar-2006 13:41
de rufusgti
Khan, ce bucsi de biela ai folosit la caseta de directie ? Cat te-au costat?
Scris: Joi 30-Mar-2006 14:11
de khan
le-am cumparat dupa dimensiuni, nu dupa modelul masinii. o sa incerc sa caut sa vad daca mai am notat undeva care erau dimensiunile. oricum, daca desfaci le poti masura loco, te duci la al padrino (acolo le au si separat dupa dimensiuni) si ti le comanzi. important e sa ai unde sa le prelucrezi. a si vezi ca nu poti scoate bucsa aia de otel de acolo decit daca dai jos caseta din pacate
Scris: Joi 30-Mar-2006 17:10
de rufusgti
Oricum o dau jos pentru ca trebuie sa schimb si o-ringurile de la melc. Stii cumva dimensiunile la o-ringuri? In IASI e un magazin care are tot felul de o-ringuri ,rulmenti ,semeringuri ,bucse etc. Daca am dimensiunile le pot cumpara cu 20.000 bucata!
Scris: Vin 31-Mar-2006 14:25
de khan
nu numai dimensiunile conteaza, ci si materialul din care sint facute. daca vrei sa incerci cumpara 2 - 3 si vezi cum se comporta dupa citeva zile de tinut in LHM. daca se inmoaie si se labartzeaza, uita de ele. si chiar si daca rezista, important e sa reziste si la frecare, acolo stau in presiune intre 2 piese care se rotesc una in interiorul celeilalte cu frecventa cu care misti tu volanul