Pagina 1 din 1
curatare supape
Scris: Lun 03-Apr-2006 20:16
de Catalin29
La motoarele clasice introducerea in benzina a unor solutii de curatare a instalatiei ce efecte poate sa aiba( jicloare, supape, scaune supape si pe unde o mai fi depuneri)? Pozitive/negative. Eu nu-mi amintesc decat faptul ca in cazul unei uzuri mai accentuate a supape/ scaune creste consumul, sau in cazurile fericite motorul merge mai bine, mai puternic. Altele?
Scris: Mar 04-Apr-2006 08:34
de nitro_od
1. cu uzura neuniforma sau depuneri de calamina pe supape/scaune, motorul merge intotdeauna mai prost , sub parametrii constructivi, implicit cu un consum mai mare de combustibil si mers neregulat al motorului!
2.solutii de curatare in principiu exista pentru toate motoarele pe benzina insa nu curata cat ai bate din palme supapele si nici nu rctifica vre-un defect !
3. cea mai buna solutie de a curata bujiile si supapele de calamina ramane tot mersul in afara orasului la o viteza constanta pe distanta medie (macar 100km).
depunerile de calamina(si numai ele) apar in urma functionarii motorului intr-un regim tracasant cu amestecuri bogate in benzina fara a atinge temperatura de autocuratare! adika oras.
temp de autocuratare se poate obtine in 2 moduri: natural,prin turatii relativ constante in sarcina(trasee externe); artificial, prin adaosul de aditivi in benzina ce majoreaza cifra octanica si induc o ardere mai puternica ceea ce nu este mereu bine pentru motor!
Scris: Mar 04-Apr-2006 09:20
de nicum
Nu am inteles prea bine ce trebuie sa curete solutiile alea. Fac presupunerea ca vorbesti despre un benzinar pe injectie si te intereseaza curatarea injectoarelor/injectorului. Daca ai bujii, fise, etc. care nu mai merg in parametrii, le schimbi, eventual reglezi distanta dintre electrozi la bujii
Daca vrei sa cureti supapele, bujiile, etc. de calamina singura metoda, daca nu vrei sa desfaci motorul, asa cum a zis si nitro_od, e un drum in afara la viteza de croaziera constanta.
Scris: Mar 04-Apr-2006 15:18
de Catalin29
ms
Scris: Mar 19-Dec-2006 16:06
de DMX
-AM URGENT nevoie de ajutor !!!! Va rog mult de tot !!!
-->poveste lunga , poate o sa scriu , intr-o zii .....
1.masina nu mai e in garantie
2.problema cu calamina care trebuie curatata (chek aprins tremuraturi ,de abia pot sa merg cu masina)
3.sfat unde as putea sa curat calamina asta , intr-un service care sa nu ma usuce de bani ,la concesionari chevrolet (preturile sunt imense )
Scris: Mar 19-Dec-2006 22:16
de khan
de ce crezi ca e de la calamina? poate e de la o bujie care nu mai merge, sau o fisa, sau un injector...
Scris: Mie 20-Dec-2006 00:46
de nitro_od
umila mea parere dupa ceva experienta adunata este ca altceva se face vinovat de simptomatica descrisa de tine.
nu am vazut inca un motor care sa mearga f. prost din cauza calaminei daca nu a fost desfacut si modificata pozitia componentelor (ex.:supape).
incarcarea cu reziduuri de ardere are loc in timp si in mod uniform .
@khan are dreptate, incearca alt diagnostic. sunt destule.
Scris: Mie 20-Dec-2006 10:22
de DMX
-eu am mai avut o curatare de calamina la 11.000 km (atunci nu s-a depistat cauza , s-a eliminat doar efectul ) , pana la 38.000 km ..a mers ca si uns motorul , acuma merge innecat exact ca atunci cand am facut curatare de calamina
-verdictul a fost dat si de cei de la service , numai ca la reprezentat chevrolet ma costa pe putin 20 milioane ptr aceasta operatiune

-trebuie sa plec de revelion la munte

ca altfewl o lasam si vedeam dupa sarbatori
---> ASEARA am bagat 1/2 din rezervor EFIX + injector clearner si m-am dus la A2 pana la km 32 , mers intr-a 3 cu 110-120 km /h ,4500-6000 rpm .......... motorul merge bine la relantii , parca e alt motor , o sa incerc sa merg cu el in zilele ce urmeaza >4000 rpm si sa mai bag injector cleaner , stiu ca problema nu o rezol , DAR macar sa pot sa ma duc la munte si sa ma intorc !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scris: Mie 20-Dec-2006 10:49
de florin_budea
Asa am patit si eu am cateva mii de km facuta majoritatea in oras, motorul nu mai tragea , am facut un drum de 140 km, alt motor, sprintul ia revenit, in sprint nu a reusit sa ma faca si nici in panta, mai multe masini , Renault Laguna, Skoda Ocatavia, Audi model>2000, toate aceste masini au motoare de cel putin 90 cai (1,9 TDI), greutate asemanatoare . In sfarsit am fost mandru de masina mea ,ca de un timp slab sprint si panta la fel, dar tot din vina mea ca nu am scos-o din oras de mult timp si functiona foarte mult in regim de rece. Raliul pe care l-am facut a fost cu benzina de 95, ca la noi in Beius numai de asta gasesc, doar daca alimentez din Oradea acolo mai gasesc benzina mai buna.