Pagina 1 din 2
BX=Auschwitz?
Scris: Joi 11-Mai-2006 12:49
de paco
Nu sunt evreu, dar BX-ul meu ma gazeaza rau de tot.
La acceleratii mai tari, daca am geamurile deschise, mor.
Am spalat motorul (care avea ulei in spatele galeriei de evacuare), am aruncat apa in toba finala (sa curat calamina), am accelerat puternic la drum (dupa model khan, tot ca sa elimin gazele depuse), degeaba.
Miroase groaznic a ulei ars, amestecat cu gaze de esapament.
Ionut State zicea ca poate fi de la o piesa ciudata, un colac alb (material textil sau ceva similar) care se pune in spate, la galerie. Dar a verificat si n-ar fi de acolo.
Pierderi nu sunt pe la tobe.
Ce dracu o avea?
Are cineva idee?
Scris: Joi 11-Mai-2006 14:32
de nicum
Ai cel putin una din doua:
- pierzi ulei pe la garnituri, pe linga ala care ti-l consuma motorul. Uleiul ala ajunge pe la evacuare si e ars pur si simplu.
- ai scapari de gaze, pe la evacuare, furtune de recuparare, etc. Nu prea stiu cum e la diesel.
Poti sa iti dai seama pe unde iti intra gazele in habitaclu? Te intreb pentru ca eu am patit u chestie de era sa iau foc: imi sarise stutul de la iesirea pompei de benzina si evindent arunca benzina pe blocul motor. Nici eu nici tatal meu nu am mirosit nimic, doar eu am banuit ca e ceva in neregula pentru a incepuse pa pilpie becul de benzina si mai apoi era aprins continuu. Dar nici un moment nu a mirosit in masina a vapori de beznina, desi in momentul in care am ridicat capota de la motor, concentratia de vapori de benzina era atit de mare ca instant m-au usturat ingrozitor ochii.
In principiu ar putea sa intre pe la cele fante care sint linga rezervoarele de stropitor, pe la aeroterma (evident) sau pe la schimbator, pe jos.
Scris: Joi 11-Mai-2006 14:34
de jgr1001
Ceva asemanator-ul mi-a facut si Cx-ul meu
Adica:
Pierdeam ulei pe la busonul de umplere si pe la unul sin suruburile de montaj ale capacului chiulasei
Uleiul se scurgea pe galeria de admisie si apoi pe cea de evacuare, unde daca mergeam cu > 100 km/h incepea sa arda, iar cand dadeam drumul la ventilatie, vreo cateva minute aveam si ceva "Cyclon B"

prin habitaclu
Am rezolvat prin etansarea mai buna a busonului si a capacului chiulasei
Scris: Joi 11-Mai-2006 16:24
de paco
La mine se simte mai ales cand accelerez, deci cred ca are legatura in principal cu evacuarea, dar mecanicii (ah!), ca DOI am consultat, nu si-au dat seama sa am scapari sau pe unde.
Scris: Joi 11-Mai-2006 16:33
de jgr1001
Pai vezi unde se imbina toba de esapament, pune pe cineva sa ambaleze motorul (daca nu ajungi la comada pompei de injectie) si cu mana (fara a atinge

) incearca sa simti unde sunt scapari de gaze
Scris: Joi 11-Mai-2006 16:34
de paco
mecanicii zic ca nu...
dar parca mai am incredere...?
merci de raspunsuri!
Scris: Joi 11-Mai-2006 20:21
de nicum
Nu ne-ai spus de ce natura e fumul respectiv, adica fum de la evacuare sau fum de la ulei ars...
Scris: Vin 12-Mai-2006 06:52
de paco
Da, intra cand deschid geamurile si miroase intepator, a ulei ars, dar si a motorina (la mine se combina, pt ca motorul consuma ulei).
Si e prezent cand accelerez puternic, mai ales.
Scris: Vin 12-Mai-2006 08:38
de nicum
Atunci inseamna ca ai scapari pe la evacuare, pentru altfel ar fi mirosit tot timpul cit e motorul cald.
Scris: Vin 12-Mai-2006 08:40
de paco
Asa ar fi logic, am sa verific mai bine evacuarea, mai ales la partea din fata. "Simt" ca pe acolo scapa.
Re: BX=Auschwitz?
Scris: Vin 12-Mai-2006 18:10
de Arise
paco scrie:Nu sunt evreu...
Dupa cum ai dat de inteles pe aici ca ai fi calic rau de tot la bani eu chiar am crezut ca esti...

Scris: Vin 12-Mai-2006 20:55
de retro
Hmm... insidios titlul topicului.
Scris: Vin 12-Mai-2006 20:59
de bezz
plus ca gazarile se faceau la Birkenau

scuze de offtopic

da e topicu' lui paco

Scris: Sâm 13-Mai-2006 15:38
de COSTIN MUNTEANU
bezz scrie:plus ca gazarile se faceau la Birkenau

Dachau a fost primul...
Scris: Sâm 13-Mai-2006 20:32
de nicum
...iar ati dat-o in off-topic
