O imbunatatire,cer pareri

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

O imbunatatire,cer pareri

Mesajde florin_budea » Joi 25-Mai-2006 12:53

In cel mai scurt as dori sa ma incep de un proiect, dar inaite ma consult cu voi.Va scriu in mare .O turbina de aer actioneaza o alta turbina care absoarbe gazele de pe evacuare dupa care aerul care roteste turbina intra pe admisie. Maresc puterea motorului cu ceva cai putere incat sa se merite atata osteneala , reduc ceva combustibil? Si o alta modificare ceva mai ieftina decat precedenta , imbunatatesc aerul care intra pe admisie cu oxigen si hidrogen pe care le produc cu ajutorul unui dispozitiv, mai bine zis prin cataliza.Aceasta sigur imi ofera un surplus de cai,dar ce ce cost ?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Joi 25-Mai-2006 17:42

O turbina de aer actioneaza o alta turbina care absoarbe gazele de pe evacuare dupa care aerul care roteste turbina intra pe admisie

Nu era mai simplu daca ziceai ca vrei sa o faci TURBO? :) In acest caz trebuie sa micsorezi raportul de compresie.

, imbunatatesc aerul care intra pe admisie cu oxigen si hidrogen pe care le produc cu ajutorul unui dispozitiv, mai bine zis prin cataliza.
Dispozitivul o sa-l pui pe masina, sau o sa faci cataliza acasa?

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Joi 25-Mai-2006 21:12

Prin electroliza , chiar pe masina.Scuza-ma daca gresesc turbo nu este doar pe admisie, care sunt de doua tipuri prima un compresor rotit de motor si al doilea tip o turbina actionata chiar de gazele de evacuare.Normal ca prima este cea viabila reactioneaza imediat , al doilea sistem este ceva mai incet . Dar eu ce vreau sa fac un compresor care este actionat de motor (prin curea) aerul rezultat din compresor actioneaza o turbina care este pe evacuare si care are rolul sa absorbi fortat gazele si aerul cere iese din turbina este dus la admisie .Dar consumul de combustibil creste, eu nu asta imi doresc si merg pe varianta a doua cea cu electroliza dar de ce mi-e teama explozia sa nu uzez prematur motorul, oxigenul si hidrogenul este cu mult mai puternic decat benzina de oricare cifra octanica ar fi ea. Trebuie sa mai gandesc bine cum imbogatesc aerul cu oxigen si hidrogen , mi-ar trebui niste formule chimice , dar trebuie sa fac ca fac ceva modificari la admisie, trebuie sa-i fac un al doilea dozator de aer, (sa primeasca mai mult aer nu doar cel rezultat de la clapeta de aer, pentru un consum mai redus de combustibil) in fond eu caut putere mai mare si benzina mai putina, ca daca clapeta de aer cat este deschisa ii furnizeza calculatorului deschiderea si deci mai multa benzina in injector si din acesta cauza trebuie sa pacalesc calculatorul cu un al doilea dozator pe care il montez langa vacum (este o duda astupata cu un dop de cauciuc).Astept pareri?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Vin 26-Mai-2006 06:55

Bafta :)

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Vin 26-Mai-2006 10:52

Cred ca cea mai simpla solutie e sa-ti iei alta masina, mai puternica...
Pentru mine e prea complicat si sa urmaresc ce-ai scris. Oricum bafta, tine-ne la curent

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 26-Mai-2006 10:58

nu inteleg nimic. tu intelegi?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 26-Mai-2006 11:11

Interesant ce ai scris...
Oricum eu nu prea ma pricep la masini.

Vorba lui sorin, nu ar fi mai simplu sa spui ca vrei sa o faci supercharger si turbocharger? :)

Repet ... nu ma pricep la motoare, dar la ce vrei tu ma zgandare o chestie...

Compresorul (supercharger-ul) it va da (pentru un consum mai ridicat) mai multi CP.
Dar turbina tu vrei sa iti scoata aerul...
Adica... inteleg utilizarea lor separata, dar daca le pui impreuna, nu este posibil sa faci un vid acolo???
Nu stiu cum ar influenta acest vid comportamentul masinii...

Sper sa nu aberez. :)

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Vin 26-Mai-2006 11:13

khan, omul cred ca vrea si compresor si turbina.
Si in plus cred ca vrea si compresorului sa ii serveasca ceva amestec de Oxigen si Hidrogen rezultat dintr-o electroliza....

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Vin 26-Mai-2006 12:48

Ca sa faci destul hidrogen prin electroliza astfel incat sa iti mearga motorul cu ardere interna ai nevoie de o cantitate de energie electrica care daca ar fi folosita de un motor electric (corespunzator de mare) ar produce mai multi CP decat motorul cu ardere interna :)
Fun Citroen

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 26-Mai-2006 14:10

Ai inteles gresit , oxig si hidrogenul nu trebuie sa fie pe post 100% de combustibil el ajuta o ardere mai buna si deci un consum mai redus de combustibil , imbogatesc aerul daca stii ce concetratie are oxigenul in aer si o sa-ti dai seama. Dar oricum cand am sa temin proiectul am sa va tin la curent.Adevarul ca si eu ma fac destul de greu de inteles. Treaba cu oxigenul am testat-o pe un motor pe motorina de 2200 mercedes cobra . Era iarna , motorul fiind rece, pompa de injectie era cam gata, pe admisie am introdus oxigen , din greseala prea mult si a zburat capacul de la culbutori la naiba , trebuia sa scot furtunul de la gaze carter , a ajuns oxigenul in contact cu uleiul si bum, oxigenul trebuie intro cantitate foarte mica introdus.

petrem
simpatizant
Mesaje: 50
Membru din: Vin 13-Mai-2005 18:36
Localitate: Brasov
Contact:

Mesajde petrem » Vin 26-Mai-2006 16:55

Poate e mai buna ideea de aici: http://www.mrsharkey.com/lpg.htm
Cel putin e mai usor de implementat.

Uite niste link-uri pentru documentare:
http://auto.howstuffworks.com/question259.htm
http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm
http://auto.howstuffworks.com/supercharger.htm

Sper sa-ti fie de ajutor, eu am gasit interesante unele informatii, dar totusi cred ca iesi mai ieftin schimband masina :)

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Lun 29-Mai-2006 19:02

Pentru cei neincrezatori in acest sistem verifica acest site si te vei convinge
http://www.osim.ro/publicatii/brevete/b ... 117973.pdf

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Lun 29-Mai-2006 19:16

Din nefericire nu am instalat adobele dar parea mea este urmatoare:

- Aerul evacuat are forta destul de mare ca sa numai ai nevoie de un o turbina sa faci vid. De fapt pe DLD-urile actuale noastre el este folosit pentru a invartii turbina si de a comprima aerul ce intra (mai mult oxigen mai puternica explozia).

- Dupa cum stii oxigenul e cel care arde si ajuta explozia, dar oricum treaba este foarte gandita ca sa nu le mai amesteci tu odata.

- Iar cu hidrogenul, parerea mea e ca nu va merge, findca pentru a obtine o explozie mai mare factorii de compresie la hidrogen sunt uriasi la fel si temperaturile, altfel oricine ar avea o masina si-ar putea face o frumoasa bomba cu hidrogen.

- Masinile pe baza de "apa" adica hidrogen + oxigen lucreaza in alt mod si nu ca astea pe petrol.

Promit ca dupa ce i-mi instalez adobele o sa citesc si documentul cu pricina.

BTW, ca sa faci electroliza iti trebuie curent, ti-ai pus problema cu ce alimentezi electroliza ???

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 30-Mai-2006 10:31

Stii de ce nu sunt de acord pe evacuare mai multe obstacole, eu vorbesc de masile cu 8 valve , chiar si de cele cu mai multe.Daca scoti tobele o sa-ti dai seama cata putere castigi, infundand-o motorul , mai bine zis pistonul este supus mai multor forte , evacuand fortat este cu ai elimina toate tobele

Avatar utilizator
keos
pasionat
Mesaje: 181
Membru din: Joi 25-Mai-2006 17:24
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde keos » Mar 30-Mai-2006 10:34

Daca scoti tobele nu scoti MULT mai multa putere.

Asa ca mai simplu e sa le scoti decit sa montezi un "vidator" (care e electric) si oricum va folosi din puterea motorului ;).


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo