Pagina 1 din 2
O imbunatatire,cer pareri
Scris: Joi 25-Mai-2006 12:53
de florin_budea
In cel mai scurt as dori sa ma incep de un proiect, dar inaite ma consult cu voi.Va scriu in mare .O turbina de aer actioneaza o alta turbina care absoarbe gazele de pe evacuare dupa care aerul care roteste turbina intra pe admisie. Maresc puterea motorului cu ceva cai putere incat sa se merite atata osteneala , reduc ceva combustibil? Si o alta modificare ceva mai ieftina decat precedenta , imbunatatesc aerul care intra pe admisie cu oxigen si hidrogen pe care le produc cu ajutorul unui dispozitiv, mai bine zis prin cataliza.Aceasta sigur imi ofera un surplus de cai,dar ce ce cost ?
Scris: Joi 25-Mai-2006 17:42
de sorin.
O turbina de aer actioneaza o alta turbina care absoarbe gazele de pe evacuare dupa care aerul care roteste turbina intra pe admisie
Nu era mai simplu daca ziceai ca vrei sa o faci TURBO?

In acest caz trebuie sa micsorezi raportul de compresie.
, imbunatatesc aerul care intra pe admisie cu oxigen si hidrogen pe care le produc cu ajutorul unui dispozitiv, mai bine zis prin cataliza.
Dispozitivul o sa-l pui pe masina, sau o sa faci cataliza acasa?
Scris: Joi 25-Mai-2006 21:12
de florin_budea
Prin electroliza , chiar pe masina.Scuza-ma daca gresesc turbo nu este doar pe admisie, care sunt de doua tipuri prima un compresor rotit de motor si al doilea tip o turbina actionata chiar de gazele de evacuare.Normal ca prima este cea viabila reactioneaza imediat , al doilea sistem este ceva mai incet . Dar eu ce vreau sa fac un compresor care este actionat de motor (prin curea) aerul rezultat din compresor actioneaza o turbina care este pe evacuare si care are rolul sa absorbi fortat gazele si aerul cere iese din turbina este dus la admisie .Dar consumul de combustibil creste, eu nu asta imi doresc si merg pe varianta a doua cea cu electroliza dar de ce mi-e teama explozia sa nu uzez prematur motorul, oxigenul si hidrogenul este cu mult mai puternic decat benzina de oricare cifra octanica ar fi ea. Trebuie sa mai gandesc bine cum imbogatesc aerul cu oxigen si hidrogen , mi-ar trebui niste formule chimice , dar trebuie sa fac ca fac ceva modificari la admisie, trebuie sa-i fac un al doilea dozator de aer, (sa primeasca mai mult aer nu doar cel rezultat de la clapeta de aer, pentru un consum mai redus de combustibil) in fond eu caut putere mai mare si benzina mai putina, ca daca clapeta de aer cat este deschisa ii furnizeza calculatorului deschiderea si deci mai multa benzina in injector si din acesta cauza trebuie sa pacalesc calculatorul cu un al doilea dozator pe care il montez langa vacum (este o duda astupata cu un dop de cauciuc).Astept pareri?
Scris: Vin 26-Mai-2006 06:55
de sorin.
Bafta

Scris: Vin 26-Mai-2006 10:52
de cristian_v
Cred ca cea mai simpla solutie e sa-ti iei alta masina, mai puternica...
Pentru mine e prea complicat si sa urmaresc ce-ai scris. Oricum bafta, tine-ne la curent
Scris: Vin 26-Mai-2006 10:58
de khan
nu inteleg nimic. tu intelegi?
Scris: Vin 26-Mai-2006 11:11
de Arise
Interesant ce ai scris...
Oricum eu nu prea ma pricep la masini.
Vorba lui sorin, nu ar fi mai simplu sa spui ca vrei sa o faci supercharger si turbocharger?

Repet ... nu ma pricep la motoare, dar la ce vrei tu ma zgandare o chestie...
Compresorul (supercharger-ul) it va da (pentru un consum mai ridicat) mai multi CP.
Dar turbina tu vrei sa iti scoata aerul...
Adica... inteleg utilizarea lor separata, dar daca le pui impreuna, nu este posibil sa faci un vid acolo???
Nu stiu cum ar influenta acest vid comportamentul masinii...
Sper sa nu aberez.

Scris: Vin 26-Mai-2006 11:13
de Arise
khan, omul cred ca vrea si compresor si turbina.
Si in plus cred ca vrea si compresorului sa ii serveasca ceva amestec de Oxigen si Hidrogen rezultat dintr-o electroliza....
Scris: Vin 26-Mai-2006 12:48
de tartorul
Ca sa faci destul hidrogen prin electroliza astfel incat sa iti mearga motorul cu ardere interna ai nevoie de o cantitate de energie electrica care daca ar fi folosita de un motor electric (corespunzator de mare) ar produce mai multi CP decat motorul cu ardere interna

Scris: Vin 26-Mai-2006 14:10
de florin_budea
Ai inteles gresit , oxig si hidrogenul nu trebuie sa fie pe post 100% de combustibil el ajuta o ardere mai buna si deci un consum mai redus de combustibil , imbogatesc aerul daca stii ce concetratie are oxigenul in aer si o sa-ti dai seama. Dar oricum cand am sa temin proiectul am sa va tin la curent.Adevarul ca si eu ma fac destul de greu de inteles. Treaba cu oxigenul am testat-o pe un motor pe motorina de 2200 mercedes cobra . Era iarna , motorul fiind rece, pompa de injectie era cam gata, pe admisie am introdus oxigen , din greseala prea mult si a zburat capacul de la culbutori la naiba , trebuia sa scot furtunul de la gaze carter , a ajuns oxigenul in contact cu uleiul si bum, oxigenul trebuie intro cantitate foarte mica introdus.
Scris: Vin 26-Mai-2006 16:55
de petrem
Poate e mai buna ideea de aici:
http://www.mrsharkey.com/lpg.htmCel putin e mai usor de implementat.
Uite niste link-uri pentru documentare:
http://auto.howstuffworks.com/question259.htmhttp://auto.howstuffworks.com/turbo.htmhttp://auto.howstuffworks.com/supercharger.htmSper sa-ti fie de ajutor, eu am gasit interesante unele informatii, dar totusi cred ca iesi mai ieftin schimband masina

Scris: Lun 29-Mai-2006 19:02
de florin_budea
Pentru cei neincrezatori in acest sistem verifica acest site si te vei convinge
http://www.osim.ro/publicatii/brevete/b ... 117973.pdf
Scris: Lun 29-Mai-2006 19:16
de keos
Din nefericire nu am instalat adobele dar parea mea este urmatoare:
- Aerul evacuat are forta destul de mare ca sa numai ai nevoie de un o turbina sa faci vid. De fapt pe DLD-urile actuale noastre el este folosit pentru a invartii turbina si de a comprima aerul ce intra (mai mult oxigen mai puternica explozia).
- Dupa cum stii oxigenul e cel care arde si ajuta explozia, dar oricum treaba este foarte gandita ca sa nu le mai amesteci tu odata.
- Iar cu hidrogenul, parerea mea e ca nu va merge, findca pentru a obtine o explozie mai mare factorii de compresie la hidrogen sunt uriasi la fel si temperaturile, altfel oricine ar avea o masina si-ar putea face o frumoasa bomba cu hidrogen.
- Masinile pe baza de "apa" adica hidrogen + oxigen lucreaza in alt mod si nu ca astea pe petrol.
Promit ca dupa ce i-mi instalez adobele o sa citesc si documentul cu pricina.
BTW, ca sa faci electroliza iti trebuie curent, ti-ai pus problema cu ce alimentezi electroliza ???
Scris: Mar 30-Mai-2006 10:31
de florin_budea
Stii de ce nu sunt de acord pe evacuare mai multe obstacole, eu vorbesc de masile cu 8 valve , chiar si de cele cu mai multe.Daca scoti tobele o sa-ti dai seama cata putere castigi, infundand-o motorul , mai bine zis pistonul este supus mai multor forte , evacuand fortat este cu ai elimina toate tobele
Scris: Mar 30-Mai-2006 10:34
de keos
Daca scoti tobele nu scoti MULT mai multa putere.
Asa ca mai simplu e sa le scoti decit sa montezi un "vidator" (care e electric) si oricum va folosi din puterea motorului ;).