problema relanti

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
VoidMain
simpatizant
Mesaje: 81
Membru din: Mar 18-Apr-2006 15:52
Localitate: Luxembourg

problema relanti

Mesajde VoidMain » Sâm 24-Iun-2006 18:37

Salut!

Am si eu o mica problema... Chiar dupa ce pornesc motorul, daca nu il tin turat (la 1300 - 1500 de ture) cateva zeci de secunde, nu imi tine deloc relanti-ul... Cand apas ambreiajul se opreste...
Tin sa specific ca nu am probleme cu pornirea... Porneste mereu din prima... Doar ca face un zgomot ciudat timp de cateva secunde dupa pornire, ca un tiuit... E posibil sa fie din cauza ca trage putin aer la inceput :?:
In rest nu am probleme, motorul merge impecabil... :)
Ma puteti ajuta cu un sfat in privinta asta? Ca am inteles ca nu-i bine sa turezi motorul prea mult chiar dupa pornire pentru ca nu apuca sa se unga cum trebuie...
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 24-Iun-2006 19:05

Cureaua de alternator nu cred ca este stransa suficient sau este uzata aceasta fiind cauza producerii tiutului.
Chiar dupa ce pornesc motorul, daca nu il tin turat (la 1300 - 1500 de ture)

Ar putea fi o bujie arsa,un injector care nu mai este in parametri.

Avatar utilizator
VoidMain
simpatizant
Mesaje: 81
Membru din: Mar 18-Apr-2006 15:52
Localitate: Luxembourg

Mesajde VoidMain » Sâm 24-Iun-2006 20:04

Ok... Mersi mult de info... O sa verific :)
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Sâm 24-Iun-2006 20:29

verifica bujiile,furtunele de alimentare cu motorina sa nu traga aer ,filtrul de motorina sa nu aiba apa si sa verifice cineva injectoarele.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 24-Iun-2006 22:38

eu as zice sa verifici prima data socul automat si apoi injectoarele, si nu in ultimul rind bujiile incandescente. daca persista si dupa asta probabil ca o toaleta a pompei (curatare, inlocuit simeringuri, bucsi, rulment, centricubare) ar trebui sa rezolve problema
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
VoidMain
simpatizant
Mesaje: 81
Membru din: Mar 18-Apr-2006 15:52
Localitate: Luxembourg

Mesajde VoidMain » Sâm 26-Aug-2006 16:01

Se pare ca am rezolvat problema... :D in modul in care ma asteptam cel mai putin :shock:
Acum o saptamana m-a lasat de tot bateria, am dus-o in casa si am tinut-o pe redresor ca sa o incarc.
Dupa ce am pus-o inapoi pe masina... Surpriza! Nu mai am probleme cu relanti-ul, merge perfect, nu mai moare si nu oscileaza 8)
Voi ce credeti? Ca eu nu prea pot sa-mi explic care-i fenomenul... :?
Oricum, in doua saptamani cel mult schimb si bateria pentru ca vreau sa pun o Caranda Maxima de 80 Ah...
Citroen Xsara II 2.0 HDi (1997cc) 90cp 2004 - AU 6787


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo