consum mare

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

catalin78
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 06-Aug-2004 09:22
Localitate: constanta

consum mare

Mesajde catalin78 » Vin 06-Aug-2004 09:24

am un bx 19 gti pe benzina si mi-a consumat 18 la suta in oras , are injectie le3 jetronic , motorul nu consuma ulei ... ce poate sa aiba ?
conductele de alimentare nu au fisuri.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 06-Aug-2004 09:39

Poate pierde pe la retur, s-au mai vazut cazuri. Masina ta ar trebui sa ia in oras in jur de 14l, dar depinde si de stilul de condus...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Vin 06-Aug-2004 09:44

Esti cam zgarcit la detalii :(

Ce inseamna in oras? Bucuresti? Daca ai piciorul exagerat de greu si schimbi vitezele la 5000rpm iti poate lua si mai mult :(
Afara cat consuma? Ai schimbat filtrele de benzina si aer? Bujiile? Ce culoare are fumul evacuat cand accelerezi?

Injectia Jetronic este foarte simplu de diagnosticat daca cel care face asta are ceva cunostiinte.
De obicei, principalul vinovat pentru consum este debitmetrul. Este modelul cu trapa si potentiometru, prima metoda de masurare a aerului admis. Daca vre-un "mecanic" l-a desigilat si l-a "reglat" dupa ureche, numai o minune mai poate remedia situatia.
Al 2-lea vinovat ar putea fi asa zisul "soc" adica dispozitivul de aer suplimentar. Daca ramane deschis e ca si cum ai merge in permanenta cu socul tras.
Ar mai fi de verificat presiunea in rampa de injectie.
Nu in ultimul rand, daca injectoarele s-au decalibrat sau murdarit iar iti creste consumul

Asteptam detalii

Avatar utilizator
awar
pasionat
Mesaje: 238
Membru din: Vin 07-Mar-2003 14:45
Localitate: odorheiu sec

Mesajde awar » Lun 09-Ian-2006 17:17

cum se face testul? in primul rand n-am gasit mufa :oops:
am schimbat injectia monotronic cu jetronic le3-jet,dar pe asta nu reusesc
sa fac testul si ceva nu e in regula...
10nx

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 09-Ian-2006 17:26

Salut Awar! Mai traiesti ? :lol:
Din cate stiu eu, Jetronicul nu are mufa de diagnostic. La ce masina ne referim? Bx?
Vezi procedura de diagnoza pentru Bx la http://www.tramontana.co.hu/citroen/fuel/injectio.html

Avatar utilizator
awar
pasionat
Mesaje: 238
Membru din: Vin 07-Mar-2003 14:45
Localitate: odorheiu sec

Mesajde awar » Lun 09-Ian-2006 17:30

dap,mai traiesc...
e bx,1,6,deci daca n-ara mufa,nu pot sa-i fac test :(

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 09-Ian-2006 17:33

Poti numai pe componente. Cu un multimetru. Vezi link-ul de mai sus.

Avatar utilizator
awar
pasionat
Mesaje: 238
Membru din: Vin 07-Mar-2003 14:45
Localitate: odorheiu sec

Mesajde awar » Lun 09-Ian-2006 17:40

o sa punem inapoi pe monopunct,ca are testul,am si facut... numai ca iesea vreo 4 componente.

off: am facut pe a mea:am schimbat bujiile :shock: .nu mai simte frigul.cu compresia 21-24

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 09-Ian-2006 17:46

Piesele de motronic sunt ceva mai scumpe...dar daca o pui la punc merge mai bine si consuma mai putin.
Doar de la bujii era? :?

Avatar utilizator
awar
pasionat
Mesaje: 238
Membru din: Vin 07-Mar-2003 14:45
Localitate: odorheiu sec

Mesajde awar » Lun 09-Ian-2006 17:58

doar... sub -15 porneste la a doua cheie,dar cred,ca asta e normal si nici nu ma deranjeaza.inainte imi trebuiea o baterie fiecare dimineata :lol:

Avatar utilizator
rufusgti
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Joi 02-Feb-2006 16:55
Localitate: IASI

Mesajde rufusgti » Joi 23-Feb-2006 21:09

O alta componenta foarte importanta este sonda de temperatura a carei valoare in ohmi variaza functie de temperatura . Daca sonda este defecta masina merge in regim de motor rece iar consumul creste cu aprox 50%.
Sonda se poate masura. Nu mai stiu exact valorile dar la 20 grade valoarea este mult mai mare ca la 80.
Un alt simptom care apare de la acest defect este turatia de relanti ,care este mai mare ,in jur de 1200.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo