am un bx 19 gti pe benzina si mi-a consumat 18 la suta in oras , are injectie le3 jetronic , motorul nu consuma ulei ... ce poate sa aiba ?
conductele de alimentare nu au fisuri.
consum mare
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Poate pierde pe la retur, s-au mai vazut cazuri. Masina ta ar trebui sa ia in oras in jur de 14l, dar depinde si de stilul de condus...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Esti cam zgarcit la detalii 
Ce inseamna in oras? Bucuresti? Daca ai piciorul exagerat de greu si schimbi vitezele la 5000rpm iti poate lua si mai mult
Afara cat consuma? Ai schimbat filtrele de benzina si aer? Bujiile? Ce culoare are fumul evacuat cand accelerezi?
Injectia Jetronic este foarte simplu de diagnosticat daca cel care face asta are ceva cunostiinte.
De obicei, principalul vinovat pentru consum este debitmetrul. Este modelul cu trapa si potentiometru, prima metoda de masurare a aerului admis. Daca vre-un "mecanic" l-a desigilat si l-a "reglat" dupa ureche, numai o minune mai poate remedia situatia.
Al 2-lea vinovat ar putea fi asa zisul "soc" adica dispozitivul de aer suplimentar. Daca ramane deschis e ca si cum ai merge in permanenta cu socul tras.
Ar mai fi de verificat presiunea in rampa de injectie.
Nu in ultimul rand, daca injectoarele s-au decalibrat sau murdarit iar iti creste consumul
Asteptam detalii

Ce inseamna in oras? Bucuresti? Daca ai piciorul exagerat de greu si schimbi vitezele la 5000rpm iti poate lua si mai mult

Afara cat consuma? Ai schimbat filtrele de benzina si aer? Bujiile? Ce culoare are fumul evacuat cand accelerezi?
Injectia Jetronic este foarte simplu de diagnosticat daca cel care face asta are ceva cunostiinte.
De obicei, principalul vinovat pentru consum este debitmetrul. Este modelul cu trapa si potentiometru, prima metoda de masurare a aerului admis. Daca vre-un "mecanic" l-a desigilat si l-a "reglat" dupa ureche, numai o minune mai poate remedia situatia.
Al 2-lea vinovat ar putea fi asa zisul "soc" adica dispozitivul de aer suplimentar. Daca ramane deschis e ca si cum ai merge in permanenta cu socul tras.
Ar mai fi de verificat presiunea in rampa de injectie.
Nu in ultimul rand, daca injectoarele s-au decalibrat sau murdarit iar iti creste consumul
Asteptam detalii
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Salut Awar! Mai traiesti ?
Din cate stiu eu, Jetronicul nu are mufa de diagnostic. La ce masina ne referim? Bx?
Vezi procedura de diagnoza pentru Bx la http://www.tramontana.co.hu/citroen/fuel/injectio.html

Din cate stiu eu, Jetronicul nu are mufa de diagnostic. La ce masina ne referim? Bx?
Vezi procedura de diagnoza pentru Bx la http://www.tramontana.co.hu/citroen/fuel/injectio.html
O alta componenta foarte importanta este sonda de temperatura a carei valoare in ohmi variaza functie de temperatura . Daca sonda este defecta masina merge in regim de motor rece iar consumul creste cu aprox 50%.
Sonda se poate masura. Nu mai stiu exact valorile dar la 20 grade valoarea este mult mai mare ca la 80.
Un alt simptom care apare de la acest defect este turatia de relanti ,care este mai mare ,in jur de 1200.
Sonda se poate masura. Nu mai stiu exact valorile dar la 20 grade valoarea este mult mai mare ca la 80.
Un alt simptom care apare de la acest defect este turatia de relanti ,care este mai mare ,in jur de 1200.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo