Necazuri punere la punct distributie motor 1,9l benzina!!
Scris: Lun 18-Sep-2006 08:33
Sal !
Din cate stiti am un Bx cu motor de 1,9L benzina (carburator) cod motor 159A .
Totul frumos pana am stricat chiulasa .
Am gasit la Catalin o chiulasa de 159A dar fara axa cu came .
Ceea ce am vazut diferit totusi la chiulasa ui Cata este ca la a lui camera de ardere e putin mai adanca dar nu am dat importanta .
Ca sa fiu sincer am montat axa mea cu came fara sa mai verific jocurile la supape (nu dati cu pietre in mine) ca am vrut macar sa o pornesc .
Acu am montat deja chiulasa lui Cata (am curatat-o ,am slefuit supapele,am pus simeringuri noi la ea).
Oare o diferi un pic axa cu came la seria 1 si seria 2 ptr ca chiulasele au fost amandoua de 159 A
De ce intreb asta ???
M-am apucat si am pus cureaua de distributie .Am fixat volanta si axa cu came in pozitie am pus cureaua fixat iar intinzatorul etc si start .
Banuiti ca nu a mers !
Am vazut ca scotea si putina benzina afara pe gura de aer ca si cum ar da presiune inapoi pe admisie deci nu era pusa la punct.
Acu eu ce sa zic .
In trecut tot eu am schimbat cureaua cand am luat masina dar a fost OK.
Sa nu mai fi fost buna nici cureaua (sa se fi largit ) dar a fost pe motor asa ca ...
Acu tre sa iau si alta curea ca de a doua oara cand am incercat sa o pun la punct am uitat axul cu came fixat (gaura de 10) si am dat la demaror asa deci am distrus si cureaua .
Sfaturi de la profesionisti ?( in afara de un glonte in cap desigur
)
Din cate stiti am un Bx cu motor de 1,9L benzina (carburator) cod motor 159A .
Totul frumos pana am stricat chiulasa .
Am gasit la Catalin o chiulasa de 159A dar fara axa cu came .
Ceea ce am vazut diferit totusi la chiulasa ui Cata este ca la a lui camera de ardere e putin mai adanca dar nu am dat importanta .
Ca sa fiu sincer am montat axa mea cu came fara sa mai verific jocurile la supape (nu dati cu pietre in mine) ca am vrut macar sa o pornesc .
Acu am montat deja chiulasa lui Cata (am curatat-o ,am slefuit supapele,am pus simeringuri noi la ea).
Oare o diferi un pic axa cu came la seria 1 si seria 2 ptr ca chiulasele au fost amandoua de 159 A
De ce intreb asta ???
M-am apucat si am pus cureaua de distributie .Am fixat volanta si axa cu came in pozitie am pus cureaua fixat iar intinzatorul etc si start .
Banuiti ca nu a mers !
Am vazut ca scotea si putina benzina afara pe gura de aer ca si cum ar da presiune inapoi pe admisie deci nu era pusa la punct.
Acu eu ce sa zic .
In trecut tot eu am schimbat cureaua cand am luat masina dar a fost OK.
Sa nu mai fi fost buna nici cureaua (sa se fi largit ) dar a fost pe motor asa ca ...
Acu tre sa iau si alta curea ca de a doua oara cand am incercat sa o pun la punct am uitat axul cu came fixat (gaura de 10) si am dat la demaror asa deci am distrus si cureaua .
Sfaturi de la profesionisti ?( in afara de un glonte in cap desigur
