Pagina 1 din 1

Tampon suport motor rupt -alt defect desigur

Scris: Joi 02-Sep-2004 15:01
de lali
Salutari !
O alta patanie mai noua :
Aveam in ultima vreme zgomot de motor (mai degraba vibratie ) in masina.
Am dat mereu vina pe motor (ca e mare ca vibreaza el etc)
Pana cand ........
De cate ori mergeam in marsalier un zgomot urat culmea de parca ziceai ca se rupe si parea ca vine de la roata dreapta fata.
Toti au zis planetara sau rulmentii varza ... da de unde nu am vazut nimic nou..... si de ce numai in marsalier facea zgomotul acela oribil?
Ce credeti ca era ?!
In marsalier motorul atingea caroseria.....
Mi-a atras atentia suportul de motor (langa vasul LHM) care era prea aproape de caroserie .
Dau jos suportul de motor si culmea.... am ramas cu surubul central de prindere in mana.
Ptr cei care nu stiu tamponul (suportul) seamana cu o para :-)
Dau tel la second si tipul zice "avem e 800mii lei" CEEE !!!!
Ma duc la toate magazinele si gasesc (noi) de la 700mii la 1,2 milioane .
Mi s-a parut enorm .
Pana la urma gasesc pe la un magazin un tip mai cu pofta de viata .
Ne apucam cautam prin toate cataloagele, diversi fabricanti si.......400mii lei suport motor ptr 1,4L de 1,6l si 1,9l motorina ........
Motoarele de 1,6 stiu ca era ca al meu de 1,9 (benzina ) , tamponul era si ptr diesel asa ca l-am luat si l-am montat .
Desigur ca eu cine altul :-)
Spre marea mea fericire totul a fost OK .
Am aflat mai tarziu ca este una din defectele tipice ale Bx-ului.
V-am scris in speranta ca va poate folosi la ceva aceasta patanie a mea;-)

Multe salutari
Laurentiu

Ps:
Sa va feriti de vanzatorii plictisiti

scuze:

Scris: Joi 02-Sep-2004 15:06
de lali
Mii de scuze ptr titlu:
Tampon suport motor rupt -alta defect
De fapt era :
Tampon suport motor rupt -alt defect
:-)
Multumesc
Laurentiu

Scris: Joi 02-Sep-2004 17:07
de nicum
Pina acum doar Catalin a reusit sa rupa nu tamponul, ci suportul metalic, dar el conduce foarte infipt. La mine piesele respective sint ok si sper sa ma mai tina...

Scris: Vin 22-Iul-2005 14:53
de magyari
ceea ce spune Iali, am patit-o si eu, cel putin din cate am inteles, ceva asemanator.
Intro curba pe stanga, intr-o intersectie, mi s-au rupt suruburile care sustin motorul, in partea pe care este si rezervorul pt uleiul hidraulic.

Motorul, era pe jumatate pe jos, masina partial blocata si lasata, binenteles in jos, ca doar motorul s-a oprit.

In consecinta, mai bine verificati-l, ca totul sa fie ok, ca este tare neplacut, mai ales daca il patesti undeva "afara"............

toate cele bune...

Scris: Vin 22-Iul-2005 20:23
de khan
am acum al patrulea BX, toate diesel sau TD, si nu am reusit la nici unul dintre ele sa rup acel tampon si asta pentru ca acel tampon se rupe doar daca cel de jos, rotund, se uzeaza la rindu-i (de cele mai multe ori din cauza uleiului care cade pe el). asa ca un pic de grija in plus salveaza muuulti bani. mare noroc ca l-ai gasit cu 400, cred ca era ramas intr-un colt de raft si au uitat sa actualizeze pretu' :D

Scris: Vin 22-Iul-2005 22:33
de Costin
Abea am facut distributia la masina mea si cand mecanicul schimba cureaua a observat tamponul rupt ( erau doua bucati separate complet ). Ciudat este ca nu se simtea nimic, absolut nimic. Cine stie de cand mergeam asa. Cred ca asta spune ceva despre cat de echilibrate sunt motoarele Citroen.

Scris: Lun 25-Iul-2005 14:40
de lali
Am fost in concediu :D
Nu se simtea decat in marsalier cand atingea caroseria .
A fost al meu 400 de mii ptr ca era facut de alt fabricant .
Atunci am gasit si la 700mii...........1,2milioane
Pa baieti

topic off

Scris: Vin 12-Aug-2005 10:20
de allx
Aceeasi problema am patit-o si eu. Ce mi s-a parut ciudat este ca mi s-a rupt mult prea usor, mai exact cand am incercat sa o pornesc impinsa in marsalier.



_______________
BX 14, 87

Scris: Vin 12-Aug-2005 10:47
de khan
ti se pare ca e cea mai buna cale de a porni masina? inteleg ca o mai pornesti mergind in fata, dar cu spatele?... e prea mare socul din cauza demultiplicarii la cutie si nu e chiar anormal sa se rupa in conditiile astea