Pagina 1 din 1
Probleme relanti si turatie BX 19
Scris: Sâm 25-Noi-2006 22:18
de M
Am doua probleme pe care va rog sa ma ajutati sa le indentific:
1 motar turat la relanti 1500 - 2000 rpm
2 cand iau piciorul de pe pedala de acceleratie, masina fiind scoasa din viteza sau cand scot masina din viteza scade brusc turatia mult sub 1000 rpm de multe ori oprindu-se motorul.
Daca este cineva care se pricepe il rog sa ma ajute sa elucidez misterul.
Scris: Sâm 25-Noi-2006 22:36
de VoidMain
Salut,
Si eu am avut aceleasi probleme cu dieselul 1.8 turbo al meu...
La mine, turatiile de 1500 - 2000 rpm la relanti erau provocate de pompa de motorina defecta, care determina un flux variabil de combustibil in motor (cand se tureaza aiurea insemna ca trage aer). De problema asta am scapat prin inlocuirea pompei impreuna cu filtrul si conuctele aferente (195 RON piese + manopera la Ciocarlan, pe Cutitul de Argint)...
Intr-un caz mai fericit problema s-ar putea corecta prin refacerea reglajelor la motor...
Cu a doua problema ma confrunt si eu inca... In momentul in care motorul e rece, daca las acceleratia mai brusc moare... Si patesc asta si de cate 7-8 ori pana se incalzeste... S-ar parea ca e de la un injector infundat (pe esapament iese ritmic cate un norisor de fum mai vizibil) sau pompa de injectie care nu functioneaza in parametrii normali. Saptamana viitoare o duc la service pentru problema asta si o sa pot sa pot sa-ti spun sigur ce o provoca...
Scris: Sâm 25-Noi-2006 22:47
de M
Multumesc lui VoidMain pentru raspuns dar BX-ul meu este pe benzina cu injectie monopunct si nu stiu daca se potrivesc cauzele problemei, oricum as fi bucuros daca ma poti tine si pe mine la curent cu ce ai mai rezolvat cu BX-ul tau
Scris: Sâm 25-Noi-2006 23:42
de cbx