Pagina 1 din 1
distribuitor frina
Scris: Mar 12-Dec-2006 12:32
de Popescu eugen
A reusit cineva sa repare distribuitorul central veau sa scap de fisiitul care apare in momentul frinari
Scris: Mar 12-Dec-2006 12:41
de cbx
de reparat au reparat destui,problema este rezistenta reparatiei.
Scris: Mie 13-Dec-2006 13:35
de khan
precizia pieselor hidraulice cum e distribuitorul, corectoarele, disjunctorul e de microni. peste asta materialele sint unele speciale. pot sa iti spun ca au mai incercat sa isi repare distribuitoarele si alti posesori de Citroen si se intimpla ca la rece frina mergea absolut ok, la cald raminea blocata (rotile infrinate). tragi concluzii
Scris: Mie 13-Dec-2006 14:36
de DanT
cea mai buna solutie ( insa este o investitie mare, dar de durata0 este un distribuitor nou de la ATS. singura chestie e ca este 7,7 mil rol
Scris: Mie 13-Dec-2006 16:18
de Adrian Musat
Poate de la 1 ianuarie mai scade pretul ca-l am si eu pe lista de cumparaturi.
Scris: Mie 13-Dec-2006 16:39
de DanT
si eu sper ...
la mine nu este la urgenta ... insa as vrea sa fie nou ...

Scris: Mie 13-Dec-2006 17:02
de Adrian Musat
Nici la mine nu mai este o urgenta. Cristi Stan mi-a pus unul de la el (e el bun dar nu se stie cat mai merge).
Legat de reparat Khan are mare dreptate.
distribuitorul
Scris: Joi 14-Dec-2006 10:13
de Popescu eugen
Totusi pt. mine a repara distr. este oprovocare ca sa nu mai vorbim de necesitate . Sunt constient de sansele de reusita dar pt.inceput as dori sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu un distribuitor uzat care nu-i mai face trebuinta . Apropo sa fie cu doua sertare pt.ca bxul meu este din 91. Cu multumiri anticipate din partea lui BX IF 95 ANY .
Scris: Mar 26-Dec-2006 15:16
de nicum
@Popescu eugen: pt a evita eventuale neplaceri fac urmatoarele precizari:
- dozator de frina de tip 2 (cu 3 sertarase) s-a montat din 1987. Daca tu ai de tip 1 (adica cu aerisitor) inseamna ca nu mai e cel original
- se poate monta dozator de tip 2 in locul celui de tip 1 (si invers) numai ca conductele nu se leaga la fel. In manualul haynes scrie cum se leaga conductele in ambele cazuri. E important pt ca cele 2 dozatoare arata aproape identic si multi mecanici le conecteaza gresit si masina va merge infrinata si vei da vina pe orice numai pe mecanic nu

Scris: Mar 26-Dec-2006 18:49
de dj01fad
eu am reusit sa fac din 2 dozatoare zapacite unul bun (unul din ele avea pistonasul putin indoit

- daca calcai frana de tot ramanea blocat in capat- , dar nu stiu cum s-a intamplat, si am recuperat din altul care era uzat pe cilindru). deocamdata merge ok, si are cam 15000Km; proprietarul m-a rugat sa incropesc ceva, pentru ca era destul de .... falit la momentul respectiv. oricum, toate celelalte incercari de a reconditiona dozatoare au esuat;