Mesajde nitro_od » Mar 12-Dec-2006 23:28
vino si o rezolvam! opreste contactul,ia o surubelnita si fa scurt intre firul ce alimenteaza valva de motorina de pe pompa si corpul pompei dar pentru o perioada f. scurta de timp (1/2-1 sec ar fi suficient) . daca motorul se opreste, valva este buna si anomalia se afla pe circuit; daca nu, valva este defecta.
nu mai opri din ambreiaj sau daca o faci , fa-o cu tr V-a ridicand treptat ca la plecare (menajezi planetarele).
pe pompa de injectie BOSCH ai o parghie pe vizibila cand te uiti la motor din fata; da de ea in dreapta si motorul se va opri!
la ROTO-diesel ai deasupra doua parghii, una este acceleratia(in dr. cum te uiti), cealalta de debit(in stg. cum te uiti la pompa).
daca rotesti de cea de debit in sensul acelor de ceasornic vei obtine acelas rezultat, oprirea mecanica a alimentarii si , implicit, a motorului.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!