Ulei la Bujii??
Moderator: Echipa Tehnica
Ulei la Bujii??
Este normal sa fie ulei in locul unde se ishurubeaza bujiile la bx 14?
Ce inseamna ca nu sunt stranse bine,n-au garnituri sau e mai grav de atat?
Mentionez ca am gasit ulei la 2 din 4.
Ce inseamna ca nu sunt stranse bine,n-au garnituri sau e mai grav de atat?
Mentionez ca am gasit ulei la 2 din 4.
Relu
- citroencitroen2003
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Mie 02-Feb-2005 13:51
- Localitate: Bucuresti
Buna Cdires. Nu-ti face probleme pentru uleiul gasit in jurul bujiilor. E de mult acolo, de cind am schimbat uleiul. In momentul schimbarii uleiului am varsat putin fara sa vreau, pe linga gura de umplere. Si eu am incercat sa-l curat, dar m-am lasat pagubas. La primul schimb de ulei pe care ai sa-l faci, daca nu esti foarte atent o sa-ti scape si tie ulei pe linga gura de umplere de pe capacul de chiulasa. si se va prelinge la bujii. Deci nu-ti face probleme de secmenti, supape sau garnituri. Iti garantez ca motorul e super, pentru virsta lui. Daca mai ai semne de intrebare, nu ezita sa ma contactezi personal sau telefonic.
salutare. multumesc de informatie.. banuiam ca asa trebuie sa stea lucrurile,pentru ca daca ar fi fost ulei in camera de ardere,acesta nu ar fi supravietiut temperaturii,cu atat mai putin sa iasa pe langa bujii. am sa incerc maine sa reglez tachetii,sa vad poate scap de tremuratul motorului in sarcina, ca la relanti merge fain.
Asa,pana nu uit, in ce a constat reglarea carburatorului, ca din cate am citit prin cartea tehnica se poate umbla doar la nivelul din camera de nivel constant.
Merci frumos.
Asa,pana nu uit, in ce a constat reglarea carburatorului, ca din cate am citit prin cartea tehnica se poate umbla doar la nivelul din camera de nivel constant.
Merci frumos.
Relu
- citroencitroen2003
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Mie 02-Feb-2005 13:51
- Localitate: Bucuresti
La carburator trebuie inversate prizele de aer din putul emulsor. Ti-am spus, eu am reglat-o pe economic. Un jiglor de aer are 1.7 si este pentru corpul 2, iar celalalt are 1.5 si este pentru primul corp. Trebuiesc inversate si scapi de mersul tremurat la 60 / 65 Km/h/ Nu umbla la bujii. Au fost inlocuite de mine acum 7 / 8000 Km. Si sunt originale.
permutare efectuata. intradevar,dupa inversarea celor doua jiclere,masina se comporta mult mai bine.. a disparut tremuriciul de la viteza a 3-a si a patra,dar s-a mutat,mult mai slab in intensitate la viteza a 4-a si a 5-a. orisicum este mai acceptabil. sa vedem rezultatul dupa ce curat carburatorul si reglez tachetii. dar asta s-ar putea sa dureze ceva timp ca nu prea mai sunt finante... si vad ca nu se inghesuie nimeni la piese de motor diesel... 

Relu
- citroencitroen2003
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Mie 02-Feb-2005 13:51
- Localitate: Bucuresti
Pentru a scapa si de acest "ultim tremirici" indoaie pirghia de nivel de la plutitor in sebsul cresterii nivelului in camera carburatorului. Eu am reglat-o pe minim posibil. Nu uita ca aceste reglaje iti vor aduce un consum mai mare. ( 6 - 6.5 la % ) Dupa aceasta ultima reglare vei beneficia de functionarea initiala a masinii. Succes :P . Eu am preferat modul economoc, pentru ca vesnic eram intr-o "competitie de orgoliu" cu un bun prieten care are tot un BX dar 1.9 benzina din 1990, si nu putea cobori sub 7.6 - 7.9 pe acelasi tronson de drum, si in aceleasi conditii de viteza si demaraj. Seara la gratar il "tachinam copios" cu consumul meu de 5.2 - 5.4%.
merci frumos!
deci avea dreptate alexd sa cbx cand au zis ca problema poate fi si de la camera de nivel constant. Avand in vedere ca sunt pe cale sa scap si de ultimul tremurici,imi permit sa adresez o ultima intrebare:
cum se realizeaza practic aceasta operatiune si la ce ar trebui sa fiu atent in timpul exercitarii talentelor mele de mecanic,astfel incat sa nu raman cu carburatorul bucati si cu degetelul plin de benzina in guritza...
. Nu caut decat o confirmare pentru ceea ce am de gand sa fac, v-am spus deja ca sunt un foarte talentat mecanic; aprope nimic din ce am desfacut nu mai functioneaza...(glumesc..
). trebuie desfacut carburatorul sau numai o parte din el? am sa pun mana pe carte,promit!
deci avea dreptate alexd sa cbx cand au zis ca problema poate fi si de la camera de nivel constant. Avand in vedere ca sunt pe cale sa scap si de ultimul tremurici,imi permit sa adresez o ultima intrebare:
cum se realizeaza practic aceasta operatiune si la ce ar trebui sa fiu atent in timpul exercitarii talentelor mele de mecanic,astfel incat sa nu raman cu carburatorul bucati si cu degetelul plin de benzina in guritza...


Relu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen