Simering de delco - BX 19 TRS '87
Moderator: Echipa Tehnica
Simering de delco - BX 19 TRS '87
Am un BX 19 TRS model 2 si pierde ulei pe langa delco.Stie cineva ce dimensiuni are simeringul de pe axa cu came de la delco la motorul de 1905 cmc/benzina????
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu mai tin minte exact, dar la Bosch nu e intr-adevar nici un semering, e doar un o-ring cu o bucsa de teflon sau ceva asemanator. Dar la Ducellier, parca era cu semering.
In orice caz, eu la Bosch am folosit o garnitura de sfera, de-aia de se pune la surubul de umplere. E doar un pic mai mica. E adevarat si faptul ca n-am apucat sa testez solutia asta.
In orice caz, eu la Bosch am folosit o garnitura de sfera, de-aia de se pune la surubul de umplere. E doar un pic mai mica. E adevarat si faptul ca n-am apucat sa testez solutia asta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Multumesc!
Multumesc de informatii!Cat nu a mers forumul, am demontat delcoul si am vazut ce e acolo.Are un O-ring patrat in sectiune (cred)cu latura de 4 mm, iar diametrul exterior al delcoului e de 43 mm.Simeringul trebuie sa fie ceva mai inalt ca sa etanseze.
Cu ocazia asta am constatat ca membrana de la capsula vacuumatica e sparta.Una noua costa 990.000 si se gaseste f.greu.
Cu ocazia asta am constatat ca membrana de la capsula vacuumatica e sparta.Una noua costa 990.000 si se gaseste f.greu.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu ai spus ce delcou ai. La Bosch e 140 de RON, asa ca 99 de RON la tine e bine, zic eu... Oricum daca membrana e sparta tb schimbata. Motorul va raspunde altfel dupa aceea. Garantat 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
BOSCH dar nu am seria in clipa asta.Am comandat-o deja.Stiu ca motorul raspunde altfel cand ambele regulatoare de avans sant OK.Acum, la accelerari puternice in sarcina cere"timpi de gandire"
.
Acum a gasit in dezmembrari 2 ceasuri Veglia de temperatura apa si presiune ulei si ma chinui sa adaptez 2 sonde romanesti in blocul motorului.Eu am versiunea aceea de bord doar cu ceas pt.benzina, nivel ulei, vitezometru si turometru.Nu prea inteleg cum functioneaza indicatorul de nivel ulei.Acul indicator cand e la jumatate, cand sus...iar lumina acelui indicator se stinge dupa cateva sec.de la pornire.Asa e normal sau are al meu probleme???
Multumesc de raspuns!

Acum a gasit in dezmembrari 2 ceasuri Veglia de temperatura apa si presiune ulei si ma chinui sa adaptez 2 sonde romanesti in blocul motorului.Eu am versiunea aceea de bord doar cu ceas pt.benzina, nivel ulei, vitezometru si turometru.Nu prea inteleg cum functioneaza indicatorul de nivel ulei.Acul indicator cand e la jumatate, cand sus...iar lumina acelui indicator se stinge dupa cateva sec.de la pornire.Asa e normal sau are al meu probleme???
Multumesc de raspuns!
nu poti imperechea sondele de Dacia cu ceasurile de Citroen, iti trebe sondele originale si sa le si faci loc sa le montezi in bloc (temp ulei, presiune ulei...)
da functioneaza normal nivelul de ulei, asa trebe sa fie
da functioneaza normal nivelul de ulei, asa trebe sa fie
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Khan - Am inteles!Si ce indica?De ce fluctueaza asa?Fiindca nu gasesc nici o logica in ce indica acel aparat.
De ce se stinge lumina de la el?
Nu am aparatele originale Citroen din bordul cel mai dotat.Am facut rost doar de 2 ceasuri rotunde(cum sant cele de Dacia dar totusi Veglia) care sunt facute sa fie montate separat, in afara bordului.De ce spui ca nu merg imperecheate cu sondele romanesti????Le am si pe cele romanesti noi, dar sunt mai mici si mai dragutze astea si as vrea sa incerc intai cu ele sa vad ce indica.
De ce se stinge lumina de la el?
Nu am aparatele originale Citroen din bordul cel mai dotat.Am facut rost doar de 2 ceasuri rotunde(cum sant cele de Dacia dar totusi Veglia) care sunt facute sa fie montate separat, in afara bordului.De ce spui ca nu merg imperecheate cu sondele romanesti????Le am si pe cele romanesti noi, dar sunt mai mici si mai dragutze astea si as vrea sa incerc intai cu ele sa vad ce indica.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Fiecare aparat functioneaza cu un anumit model de sonda. Pentru a indica ceva, sonda trebuie sa isi modifice un parametru in functie de marimea masurata. Variatia acestui parametru trebuie sa fie intr-o anumita plaja de valori, trebuie sa aiba o anumita lege de variatie pentru ca "ceasul" sa indice corect.
De exemplu, daca sonda este o termorezistenta, aparatul va arata corect pentru o variatie, sa zicem, de la 2kohm pana la 100ohm (este un exemplu, nu astea sunt valorile reale). De asemenea trebuie ca variatia rezistentei sa fie la fel ca cea pentru care este gradat aparatul, liniara sau logaritmica.
De aceea nu merge sa pui sonde la intamplare.
De exemplu, daca sonda este o termorezistenta, aparatul va arata corect pentru o variatie, sa zicem, de la 2kohm pana la 100ohm (este un exemplu, nu astea sunt valorile reale). De asemenea trebuie ca variatia rezistentei sa fie la fel ca cea pentru care este gradat aparatul, liniara sau logaritmica.
De aceea nu merge sa pui sonde la intamplare.
Ultima oară modificat Mar 06-Feb-2007 15:43 de către eugenro2001, modificat 1 dată în total.
Khan - Daca e vba. doar de dimensiunea filetelor, nu e problema.Am masurat filetele de la sondele originale si se pot face reductii.Sonda de presiune se monteaza in bloc intr-un loc special langa sonda de bec (pe blocul de 1905 cmc exista un dop de cupru filetat care astupa un canal care duce in rampa de ulei (am probat).Este in dreapta sondei de bec.
Iar sonda de ceas de temp. apa o voi monta in locul uneia din cele doua de bec (105 si 112 grd)de pe spatele blocului motor, sub delco.Daca nu reusesc voi da o gaura in capacul de la termostat (inainte de termostat) pe care o voi fileta dupa sonda romaneasca.
Nu am de unde sa iau sonde Citroen fiindca nu au fost montate decat pe GTI-uri,iar GTI-uri nu prea cred ca se dezmembreaza.Dar cred totusi ca din punct de vedere electric sunt compatibile cele romanesti.
Iar sonda de ceas de temp. apa o voi monta in locul uneia din cele doua de bec (105 si 112 grd)de pe spatele blocului motor, sub delco.Daca nu reusesc voi da o gaura in capacul de la termostat (inainte de termostat) pe care o voi fileta dupa sonda romaneasca.
Nu am de unde sa iau sonde Citroen fiindca nu au fost montate decat pe GTI-uri,iar GTI-uri nu prea cred ca se dezmembreaza.Dar cred totusi ca din punct de vedere electric sunt compatibile cele romanesti.
OK!Ma asteptam la asta, dar ma bazez pe faptul ca romanii au furat totul si le-au facut aprox.identice.Pana si forma sondei de pres.de ulei e identica cu cea franceza.La fel si cea de temperatura.Pentru sigurantza se pot etalona.
Dar oricum informatia e pur orientativa fiindca precizia de masurare si mai ales de indicare e mica.Ideea e sa vezi ca ai ceva presiune de ulei si cum evolueaza in timpul unui schimb de ulei, sau sa vezi cat de cat pe unde e temperatura apei.Daca as fi vrut un termometru precis as fi optat pentru un termometru electronic cu afisaj numeric si masurare cu un termistor mult mai usor de montat pe undeva pe motor.Dar e urat.Nu are nici un farmec.
Ramane sa incerc si sa vad ce indica.Oricum nu stric nimic.
Oricum nu am de unde sa iau sonde de Veglia.
Dar oricum informatia e pur orientativa fiindca precizia de masurare si mai ales de indicare e mica.Ideea e sa vezi ca ai ceva presiune de ulei si cum evolueaza in timpul unui schimb de ulei, sau sa vezi cat de cat pe unde e temperatura apei.Daca as fi vrut un termometru precis as fi optat pentru un termometru electronic cu afisaj numeric si masurare cu un termistor mult mai usor de montat pe undeva pe motor.Dar e urat.Nu are nici un farmec.
Ramane sa incerc si sa vad ce indica.Oricum nu stric nimic.
Oricum nu am de unde sa iau sonde de Veglia.
un bord cu ceva ceasuri cred ca am eu, dar nu mai stiu sigur. faza la indicatorul de pres ulei e ca sint 2 sisteme, unul functioneaza pe variatia masei de sus in jos si altul cu variatia masei de jos in sus, deci sigur nu le poti imperechea decit daca sint sisteme identice. la bordul orig veglia e cu variatia masei de jos in sus, la dacia invers. mai e si ce a spus eugen, si domeniul trebuie sa fie identic, chiar daca principiul e acelasi. eu am luat de la Augsburg (am vazut si la Carrefour) ceasuri cu sonde cu tot marca Lampa. sint si de pres ulei, si temp apa, ulei, si vacuum, si pres combustibil, etc. poate ca e cea mai sigura solutie daca vrei sa ai o indicatie pe care sa te bazezi
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
khan si eugenro2001 - Am montat sonda de apa pt.ceas dar nu am apucat sa trag firele definitiv.Am facut in schimb probe si cu ceasul romanesc si cu cel Veglia.si e exact ce ma asteptam: Indica acelasi lucru (aceeasi temperatura).E OK.Acum ramane sa incerc si sonda de presiune ulei cu ambele ceasuri.
Simeringul de delco (O-ring) - are urmatoarele dimensiuni (pt.cine mai are nevoie) 44x37x3,5 mm.
Am schimbat capsula de avans vacuumatic de pe delco cu una noua si e intr-adevar diferenta.Masina accelereaza uniform si parca mai puternic, de la turatii mici pana sus.E OK.
Simeringul de delco (O-ring) - are urmatoarele dimensiuni (pt.cine mai are nevoie) 44x37x3,5 mm.
Am schimbat capsula de avans vacuumatic de pe delco cu una noua si e intr-adevar diferenta.Masina accelereaza uniform si parca mai puternic, de la turatii mici pana sus.E OK.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen