motor diesel...

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

motor diesel...

Mesajde paco » Lun 03-Ian-2005 21:02

Am aceeasi problema de multa vreme, dar incepe sa ma enerveze din ce in ce mai tare. Motorasul meu, 1,9D, consuma cam 700ml ulei la 1000 km (MULT!), dar porneste la sfert, fara gres. Cum e posibil?
Cit 16v avea un motor diesel de vanzare, mai e valabil anuntul, merita sa bag bani in alta rabla, avand in vedere ca acesta porneste ca un ceas si merge destul de bine (in afara de uleiul consumat, nu am semne de oboseala, sau nu le simt eu...). CE ma sfatuiti sa fac? Un mecanic zicea ca miroase a segmenti si pistoane la mine... Dar de ce porneste atat de promt, daca e obosit? Si cat o sa mai tina, crapa sau nu?
Multumesc de ajutor...

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Lun 03-Ian-2005 21:55

porneste la sfert pt. ca ai injectia f bine pusa la punct . . . .parerea mea ar fii sa-l desfaci si sa-i faci o segmentare / camasi noi / chiuloasa facuta + cuzineti biela + palier

O sa bagi vreo 10 milioane in el da ai un motor nou. Nu da 2-300 de dolari pe un motor care poa sa fie la fel de prost ca al tau.. . .

Un motor nou e un motor nou . . . .

P.S. ai grija pe mana carui mecanicos il lasi :wink: :wink: :wink:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 03-Ian-2005 22:11

Dar daca il las asa cum e acum, cat mai tine, cat pot sa mai merg cu el? Cel mai tare mi-e de faptul ca nu va mai porni, dar cand se poate intampla asta, avand in vedere ca acum porneste impecabil?
Sincer, ma tem de toti mecanicii, n-am chef sa dau bani si sa dau in alte belele...

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Mar 04-Ian-2005 01:25

Depinde cum mergi cu el . . . . poa sa te mai tina si 50.000 km daca ai grije si ii mai completezi ulei . . . .

ti-am zis cu vreo 300 de euro in piese si vreo 200 in manopera il faci nou si asta e . . . .300.000 nu mai stii de el . . . .

poti sa gasesti si mai ieftina manopera de 200 de euro dar . . . ai mare grije . . . eu am zis 200 de euro cat ti-as lua eu daca m-as spuca sa-l fac.

bafta,

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 04-Ian-2005 07:41

Eu merg foarte atent cu el, nu depasesc decat foarte rar 100 km/h, ii pun ulei la timp etc. Mai e ceva. Cand am luat masina, acum 43.000 km, manca 1l ulei la 3000 km. Acum e dublu consumul, dar am avut o problema cu ventilatorul, pornea numai pe pozitia a doua si, de cateva ori, vara, mi s-a aprins becul rosu de la apa - am oprit repede, nu mi-a aruncat apa afara din radiator, dar mecanicii ziceau ca as fi afectat totusi motorul. Intre timp consumul s-a stabilizat, desi a crescut fata de inceput. Ma gandesc ca mai tine, iar daca mai fac 50.000 km asa, asta inseamna aproape 2 ani la ritmul la care merg eu. Nu stiu daca mai tin masina mai mult de doi ani, e din 85!
Merci de raspunsuri, oricum!
Daca fac bani intre timp, ma bate gandul de o Xantie, se mai si ieftinesc pana atunci, dar nu stiu cat sunt de bune (daca nu fac bani, sar la alt BX, mai nou).

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 04-Ian-2005 17:53

eu cred ca poti conta pe un motor SH atita vreme cit ii iei o compresie si ai posibilitatea sa il auzi mergind ca sa iti dai seama daca bate sau nu ceva in el. de preferat e sa il iei de la un importator de piese SH care, dupa caz, noteaza si datele masinii de pe care l-a prelevat (kilometraj, stare tehnica generala, motivul abandonului - accident, uzura generala...) si dau si garantie o perioada. la Panreus pe M.Bravu am gasit motoare cu etichete de genul asta si tot acolo poti sa faci si proba motorului inainte de cumparare (ei o fac oricum inainte sa il scoata de pe masina, ca sa nu se chinuie sa aduca o gioarsa). incearca, nu stiu preturi din pacate, dar n-ar trebui sa dai mai mult de 400 E pe el. Bafta!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

motor diesel

Mesajde MARIAN » Sâm 08-Ian-2005 13:20

Daca ai compresia buna dar totusi ai consum de ulei cred ca ar trebui sa verifici semeringurile de la supape :wink: .

De la Panreuss am luat si eu motorul si intr-adevar avea eticheta cu datele de unde a fost luat;nu stiu daca erau reale scria 80 000km dar oricum motorul merge impecabil si in ziua de astazi.
Bafta

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Sâm 08-Ian-2005 13:30

Pt. Marian
Nu am semeringuri la supape, i-am intrebat pe mecanicii care imi cunosc masina. Se pare ca foarte putine motoare ca al meu au semeringuri. Ei zic ca am ghiduri, nu stiu exact cu ce se mananca astea. Iar parerea lor este ca un asemenea consum de ulei, mare, nu poate veni numai din ghidurile de supape si ca ar fi si ceva la segmenti etc.
E o dilema din care nu stiu cum sa ies. Daca ar fi numai ghidurile, as umbla pe la ele (nu costa mult), daca e nevoie de segmentare, mai bine ma las pagubas, costa mult si nu stii ce urmeaza...
Catalin (WLD), care mi-a vazut masina, spunea si el ca ar fi din ghiduri, dar sub rezerva ca nu se pricepe prea bine la diesel. Insa am observat ca atunci cand accelerez tare scoate un fum frumusel, parca ar fi Trabant...Treaba asta m-a cam speriat.
Ce-o fi, ce-o fi?

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Sâm 08-Ian-2005 16:59

Putin off topic...
Paco,cum ai rezolvat problema cu aprinderea ventilatorului in treapta a 2 a?Ai doua elice pe radiator?
Acum merge si in treapta 1?
Mersi

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Sâm 08-Ian-2005 18:03

Pt cit 16v
Nu am doua elice, am una. Nu stiu cum a rezolvat electricianul problema, dar acum porneste direct pe treapta a doua, ceea ce cred ca e mai bine din punct de vedere al sigurantei la racire. Poate ca sistemul e mai solicitat, dar nu am mai avut nici o problema, nu mi s-a mai aprins becul de apa, desi a trecut o vara peste masina. Daca ai probleme, iti recomand un electrician bun, de la service-ul Citroen al lui Ciocarlan, langa XXL. Il cheama Ilie, e cunoscut.
Mai ai motorul acela diesel de vanzare? Parca era 100 de euro, nu?
Da-mi un semnal.

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Sâm 08-Ian-2005 18:56

Da , mai am motorul.
Eu il dau complet cu 100 de euro pentru ca nu am acte la el sau il pastrez ca rezerva pentru cel care il am pe masina.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Dum 09-Ian-2005 10:18

Dar daca nu ai acte la el, cum as putea sa-l montez pe masina mea? Nu e riscant? AM inteles ca BX-ul tau nu are seria de la motor trecuta in cartea masinii. Asadar, tu nu ai problema asta, dar eu...?

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2136
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Dum 09-Ian-2005 11:25

paco scrie: Nu stiu cum a rezolvat electricianul problema, dar acum porneste direct pe treapta a doua, ceea ce cred ca e mai bine din punct de vedere al sigurantei la racire. Poate ca sistemul e mai solicitat, dar nu am mai avut nici o problema, nu mi s-a mai aprins becul de apa, desi a trecut o vara peste masina. Daca ai probleme, iti recomand un electrician bun, de la service-ul Citroen al lui Ciocarlan, langa XXL. Il cheama Ilie, e cunoscut.


Cristi,
Daca era mai bine sa porneasca direct pe treapta a 2-a asa ar fi conceput-o constructorul. Era si mult mai ieftin.
In afara de masina ta am vazut inca doua "rezolvate" de acest electrician si toate trei sunt niste improvizatii.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Dum 09-Ian-2005 12:39

Catalin, nu stiu ce sa zic, tu te pricepi mai bine, dar eu nu am mai avut probleme cu becul de atunci. Asta mi-a dat o stare de liniste. Ca nu e ca la carte, sunt convins, dar eu nu am pretentii prea mari de la aceasta masina, cum bine stii, daca merge, sunt bucuros. Si merge binisor...

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Dum 09-Ian-2005 20:37

Pt cit 16v
Ziceai ca motorul cu pricina e complet. Ce inseamna complet, adica ce are?
Si unde l-ai depozitat, in ce conditii?
In general, cam cum trebuie pastrat un motor, ca sa nu se degradeze de la lipsa de utilizare?


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187762
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos