Am aceeasi problema de multa vreme, dar incepe sa ma enerveze din ce in ce mai tare. Motorasul meu, 1,9D, consuma cam 700ml ulei la 1000 km (MULT!), dar porneste la sfert, fara gres. Cum e posibil?
Cit 16v avea un motor diesel de vanzare, mai e valabil anuntul, merita sa bag bani in alta rabla, avand in vedere ca acesta porneste ca un ceas si merge destul de bine (in afara de uleiul consumat, nu am semne de oboseala, sau nu le simt eu...). CE ma sfatuiti sa fac? Un mecanic zicea ca miroase a segmenti si pistoane la mine... Dar de ce porneste atat de promt, daca e obosit? Si cat o sa mai tina, crapa sau nu?
Multumesc de ajutor...
motor diesel...
Moderator: Echipa Tehnica
porneste la sfert pt. ca ai injectia f bine pusa la punct . . . .parerea mea ar fii sa-l desfaci si sa-i faci o segmentare / camasi noi / chiuloasa facuta + cuzineti biela + palier
O sa bagi vreo 10 milioane in el da ai un motor nou. Nu da 2-300 de dolari pe un motor care poa sa fie la fel de prost ca al tau.. . .
Un motor nou e un motor nou . . . .
P.S. ai grija pe mana carui mecanicos il lasi
O sa bagi vreo 10 milioane in el da ai un motor nou. Nu da 2-300 de dolari pe un motor care poa sa fie la fel de prost ca al tau.. . .
Un motor nou e un motor nou . . . .
P.S. ai grija pe mana carui mecanicos il lasi
Depinde cum mergi cu el . . . . poa sa te mai tina si 50.000 km daca ai grije si ii mai completezi ulei . . . .
ti-am zis cu vreo 300 de euro in piese si vreo 200 in manopera il faci nou si asta e . . . .300.000 nu mai stii de el . . . .
poti sa gasesti si mai ieftina manopera de 200 de euro dar . . . ai mare grije . . . eu am zis 200 de euro cat ti-as lua eu daca m-as spuca sa-l fac.
bafta,
ti-am zis cu vreo 300 de euro in piese si vreo 200 in manopera il faci nou si asta e . . . .300.000 nu mai stii de el . . . .
poti sa gasesti si mai ieftina manopera de 200 de euro dar . . . ai mare grije . . . eu am zis 200 de euro cat ti-as lua eu daca m-as spuca sa-l fac.
bafta,
Eu merg foarte atent cu el, nu depasesc decat foarte rar 100 km/h, ii pun ulei la timp etc. Mai e ceva. Cand am luat masina, acum 43.000 km, manca 1l ulei la 3000 km. Acum e dublu consumul, dar am avut o problema cu ventilatorul, pornea numai pe pozitia a doua si, de cateva ori, vara, mi s-a aprins becul rosu de la apa - am oprit repede, nu mi-a aruncat apa afara din radiator, dar mecanicii ziceau ca as fi afectat totusi motorul. Intre timp consumul s-a stabilizat, desi a crescut fata de inceput. Ma gandesc ca mai tine, iar daca mai fac 50.000 km asa, asta inseamna aproape 2 ani la ritmul la care merg eu. Nu stiu daca mai tin masina mai mult de doi ani, e din 85!
Merci de raspunsuri, oricum!
Daca fac bani intre timp, ma bate gandul de o Xantie, se mai si ieftinesc pana atunci, dar nu stiu cat sunt de bune (daca nu fac bani, sar la alt BX, mai nou).
Merci de raspunsuri, oricum!
Daca fac bani intre timp, ma bate gandul de o Xantie, se mai si ieftinesc pana atunci, dar nu stiu cat sunt de bune (daca nu fac bani, sar la alt BX, mai nou).
eu cred ca poti conta pe un motor SH atita vreme cit ii iei o compresie si ai posibilitatea sa il auzi mergind ca sa iti dai seama daca bate sau nu ceva in el. de preferat e sa il iei de la un importator de piese SH care, dupa caz, noteaza si datele masinii de pe care l-a prelevat (kilometraj, stare tehnica generala, motivul abandonului - accident, uzura generala...) si dau si garantie o perioada. la Panreus pe M.Bravu am gasit motoare cu etichete de genul asta si tot acolo poti sa faci si proba motorului inainte de cumparare (ei o fac oricum inainte sa il scoata de pe masina, ca sa nu se chinuie sa aduca o gioarsa). incearca, nu stiu preturi din pacate, dar n-ar trebui sa dai mai mult de 400 E pe el. Bafta!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
motor diesel
Daca ai compresia buna dar totusi ai consum de ulei cred ca ar trebui sa verifici semeringurile de la supape .
De la Panreuss am luat si eu motorul si intr-adevar avea eticheta cu datele de unde a fost luat;nu stiu daca erau reale scria 80 000km dar oricum motorul merge impecabil si in ziua de astazi.
Bafta
De la Panreuss am luat si eu motorul si intr-adevar avea eticheta cu datele de unde a fost luat;nu stiu daca erau reale scria 80 000km dar oricum motorul merge impecabil si in ziua de astazi.
Bafta
Pt. Marian
Nu am semeringuri la supape, i-am intrebat pe mecanicii care imi cunosc masina. Se pare ca foarte putine motoare ca al meu au semeringuri. Ei zic ca am ghiduri, nu stiu exact cu ce se mananca astea. Iar parerea lor este ca un asemenea consum de ulei, mare, nu poate veni numai din ghidurile de supape si ca ar fi si ceva la segmenti etc.
E o dilema din care nu stiu cum sa ies. Daca ar fi numai ghidurile, as umbla pe la ele (nu costa mult), daca e nevoie de segmentare, mai bine ma las pagubas, costa mult si nu stii ce urmeaza...
Catalin (WLD), care mi-a vazut masina, spunea si el ca ar fi din ghiduri, dar sub rezerva ca nu se pricepe prea bine la diesel. Insa am observat ca atunci cand accelerez tare scoate un fum frumusel, parca ar fi Trabant...Treaba asta m-a cam speriat.
Ce-o fi, ce-o fi?
Nu am semeringuri la supape, i-am intrebat pe mecanicii care imi cunosc masina. Se pare ca foarte putine motoare ca al meu au semeringuri. Ei zic ca am ghiduri, nu stiu exact cu ce se mananca astea. Iar parerea lor este ca un asemenea consum de ulei, mare, nu poate veni numai din ghidurile de supape si ca ar fi si ceva la segmenti etc.
E o dilema din care nu stiu cum sa ies. Daca ar fi numai ghidurile, as umbla pe la ele (nu costa mult), daca e nevoie de segmentare, mai bine ma las pagubas, costa mult si nu stii ce urmeaza...
Catalin (WLD), care mi-a vazut masina, spunea si el ca ar fi din ghiduri, dar sub rezerva ca nu se pricepe prea bine la diesel. Insa am observat ca atunci cand accelerez tare scoate un fum frumusel, parca ar fi Trabant...Treaba asta m-a cam speriat.
Ce-o fi, ce-o fi?
Pt cit 16v
Nu am doua elice, am una. Nu stiu cum a rezolvat electricianul problema, dar acum porneste direct pe treapta a doua, ceea ce cred ca e mai bine din punct de vedere al sigurantei la racire. Poate ca sistemul e mai solicitat, dar nu am mai avut nici o problema, nu mi s-a mai aprins becul de apa, desi a trecut o vara peste masina. Daca ai probleme, iti recomand un electrician bun, de la service-ul Citroen al lui Ciocarlan, langa XXL. Il cheama Ilie, e cunoscut.
Mai ai motorul acela diesel de vanzare? Parca era 100 de euro, nu?
Da-mi un semnal.
Nu am doua elice, am una. Nu stiu cum a rezolvat electricianul problema, dar acum porneste direct pe treapta a doua, ceea ce cred ca e mai bine din punct de vedere al sigurantei la racire. Poate ca sistemul e mai solicitat, dar nu am mai avut nici o problema, nu mi s-a mai aprins becul de apa, desi a trecut o vara peste masina. Daca ai probleme, iti recomand un electrician bun, de la service-ul Citroen al lui Ciocarlan, langa XXL. Il cheama Ilie, e cunoscut.
Mai ai motorul acela diesel de vanzare? Parca era 100 de euro, nu?
Da-mi un semnal.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2136
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
paco scrie: Nu stiu cum a rezolvat electricianul problema, dar acum porneste direct pe treapta a doua, ceea ce cred ca e mai bine din punct de vedere al sigurantei la racire. Poate ca sistemul e mai solicitat, dar nu am mai avut nici o problema, nu mi s-a mai aprins becul de apa, desi a trecut o vara peste masina. Daca ai probleme, iti recomand un electrician bun, de la service-ul Citroen al lui Ciocarlan, langa XXL. Il cheama Ilie, e cunoscut.
Cristi,
Daca era mai bine sa porneasca direct pe treapta a 2-a asa ar fi conceput-o constructorul. Era si mult mai ieftin.
In afara de masina ta am vazut inca doua "rezolvate" de acest electrician si toate trei sunt niste improvizatii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187762
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos