Am aceasta masina, motorul are 314 000 km, a functionat numai cu ulei de motor bun, a fost adus din franta in 98 (il cunosc pe cel care a cumparat-o noua din franta in 1989), cu alte cuvinte o masina relativ ingrijita.
Ce nu imi convine mie este comportamentul masinii la viteze mari. desi motorul mi se pare ca trage acceptabil, cand ajung pe la 130km/h, parca nu i-as da mai mult. suna relativ tare si parca nu e ok. Filtrele sunt schimbate (aer si motorina). Se poate modifica cumva raportul in treapta a 5-a a cutiei de viteze pentru a merge la o viteza superioara fara sa se tureze chiar asa de mult? Motorul este aspirat. Simt ca intre a 4a si a 5a nu e mare diferenta. As putea schimba cutia? Cutia este cea originala, nu s-a umblat in ea. Motivul pentru care as vrea sa fac ceva nu e neaparat pentru ca vreau sa merg mai tare ci pentru ca as vrea turatii mai mici la viteza asta (100-130km/h).
BX 19 TRD 89 - Raport cutie viteze treapta a 5a
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
BX 19 TRD 89 - Raport cutie viteze treapta a 5a
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
merci de sfaturi dar..... un pic mai pe romaneste, imi ziceti si mie? ce trebuie sa fac pentru ce ati zis? daca iau o cutie de turbo, m-am prins. Daca schimb pinioanele sau grupul conic ce trebuie sa fac? De unde fac rost de altele? Stie cineva cat ar costa o cutie de turbo? sau cine are? Merci
"If in doubt, flat out!"
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
alin, si eu am o masina identica la motorizare cu a ta.
motorul meu are 357.000 km si nu a functionat decat cu ulei total 15w40 la 6000 km.
masina este intradevar putin mai galagioasa insa datorita turatiei mari a motorului. a mea urca fara mari dificultati pana la 4100 rpm si acolo ( depinde daca portiunea de drum este in panta sau nu si de vant) poate atinge 145-155 km/h.
nu cred ca este un mare motov de ingrijorare zgomotul masinii .. in definitiv este un diesel ... asa sunt ele .. parca mai tractoras ..
sunt altele mult mai importante de care sa iti faci probleme
motorul meu are 357.000 km si nu a functionat decat cu ulei total 15w40 la 6000 km.
masina este intradevar putin mai galagioasa insa datorita turatiei mari a motorului. a mea urca fara mari dificultati pana la 4100 rpm si acolo ( depinde daca portiunea de drum este in panta sau nu si de vant) poate atinge 145-155 km/h.
nu cred ca este un mare motov de ingrijorare zgomotul masinii .. in definitiv este un diesel ... asa sunt ele .. parca mai tractoras ..


sunt altele mult mai importante de care sa iti faci probleme

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu ne-ai spus daca masina e turbo sau nu. Probabil ca e aspirat, ceea ce inseamna ca are ~ 70CP. Nu vreau sa par ironic, dar tu vrei sa mergi cu 130 cu un diesel aspirat de 350.000 km si sa nu se auda nimic? Pina si benzina mea, se aude, ca sa nu zic altfel...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
nicule, depinde de uleiul care este un masina si cum se face admisia si evacuarea ca sa diminuezi din zgomot ..
oricum la viteze mati tonalitatile sunt diferite insa ca si decibeli daca imi aduc bine aminte benzina e ceva mai zgomotoasa ..
si eu merg cu 140 cu ea si are >350.000 km a lui are ~310.000

oricum la viteze mati tonalitatile sunt diferite insa ca si decibeli daca imi aduc bine aminte benzina e ceva mai zgomotoasa ..
si eu merg cu 140 cu ea si are >350.000 km a lui are ~310.000




Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
ar fi o idee sa ai cutie de a8a pt bx .
insa nu stiu daca nu cumva se misca mai greoi in trepte inferioaresi la viteze mici ..
oricum .. cu siguranta merita o incercare ..
:)

insa nu stiu daca nu cumva se misca mai greoi in trepte inferioaresi la viteze mici ..
oricum .. cu siguranta merita o incercare ..

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
nicum scrie:Nu ne-ai spus daca masina e turbo sau nu. Probabil ca e aspirat, ceea ce inseamna ca are ~ 70CP. Nu vreau sa par ironic, dar tu vrei sa mergi cu 130 cu un diesel aspirat de 350.000 km si sa nu se auda nimic? Pina si benzina mea, se aude, ca sa nu zic altfel...
Ba da. Am zis ca e aspirat. Uita-te in primul post.
Eu cred ca poate sa mearga cu 130 si sa fie mai putin turat. pentru ca mi se pare ca Golf 4 care are si varianta fara turbo de 65 cp merge mult mai putin turat la 130 km. Merci mult de informatii
"If in doubt, flat out!"
DanT zice:
ceva nu este in regula cu cutia ta sau, posibil, ambreiajul.
la 4100rpm deja e cam plafonat motorul diesel si imi pare cam mica viteza la care zici ca ajunge a ta la turatia asta.
eu am ajuns 170km/h pe DN1 si abia acolo aveam aproape 4000rpm desi nu cred ca a atins. sunt deacord ca 170 inseamna undeva la 160-162 km/h reali dar nici 145-155 pe ceas nu sunt reali asa ca raportul se pastreaza.
din cate am eu cunostinta, cutia nu a fost schimbata si prin urmare e posibil sa fie tot cea de aspirat.
gandul ma duce la ambreiajul tau pentru ca la 4100rpm ar trebui sa ai aceias viteza indiferent de conditiile de drum, evident, in tr. a 5-a.
ori tu spui
masina este intradevar putin mai galagioasa insa datorita turatiei mari a motorului. a mea urca fara mari dificultati pana la 4100 rpm si acolo ( depinde daca portiunea de drum este in panta sau nu si de vant) poate atinge 145-155 km/h.
ceva nu este in regula cu cutia ta sau, posibil, ambreiajul.
la 4100rpm deja e cam plafonat motorul diesel si imi pare cam mica viteza la care zici ca ajunge a ta la turatia asta.
eu am ajuns 170km/h pe DN1 si abia acolo aveam aproape 4000rpm desi nu cred ca a atins. sunt deacord ca 170 inseamna undeva la 160-162 km/h reali dar nici 145-155 pe ceas nu sunt reali asa ca raportul se pastreaza.
din cate am eu cunostinta, cutia nu a fost schimbata si prin urmare e posibil sa fie tot cea de aspirat.
gandul ma duce la ambreiajul tau pentru ca la 4100rpm ar trebui sa ai aceias viteza indiferent de conditiile de drum, evident, in tr. a 5-a.
ori tu spui
depinde daca portiunea de drum este in panta sau nu si de vant) poate atinge 145-155 km/h.
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
cutia de Turbo are primele 2 rapoarte la fel cu cea de aspirat, deci nu sufera f tare la demaraj. ma intreb insa cam cit ar putea cistiga la viteza maxima, pentru ca rapoartele unei cutii se calculeaza si in fct de puterea motorului
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
DanT scrie:oricum la viteze mati tonalitatile sunt diferite insa ca si decibeli daca imi aduc bine aminte benzina e ceva mai zgomotoasa ..
si eu merg cu 140 cu ea si are >350.000 km a lui are ~310.000![]()
![]()
![]()
Esti sigur?

Ar fi primul diesel mai silentios decit o benzinara. Cred ca constructorii auto ti-ar da cel putin greutatea ta in aur daca ai descoperi asa ceva. Oricum ai da-o, oricum ai intoarce-o, un diesel va fi mai zgomotos si va vibra mai mult decit un benzinar. Dar va consuma mai putin

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen