Pagina 1 din 1

Carburator SOLEX - Probleme

Scris: Vin 15-Iun-2007 15:33
de Varanul
Are cineva idee unde gasesc si eu un soc automat pt carburatorul SOLEX, pentru ca am probleme mari ku el.

Scris: Vin 15-Iun-2007 16:36
de nicum
Ce probleme ai? Soc automat gasisem la ATS la un moment dat.

Scris: Joi 21-Iun-2007 12:23
de Varanul
Ramene blocat socul cand pe deschis cand pe inchis. Si consuma si in draci, plus ca nu sta la relanti sub nici o forma. Iar cand o turez pacane si carburatorul, dar asta se rezolva. Am gasit un tip care se pricepe super bine la carburatoare, iar consumul il regleaza pe calculator. Insa problema mare e la socul automat.

Scris: Joi 21-Iun-2007 12:24
de Varanul
Nicule te rog da-mi si mie un nr de telefon de la ATS pls

Scris: Joi 21-Iun-2007 12:47
de nicum
232.04.61
E bine sa stii codul piesei inainte sa suni. Daca nu-l stii, e foarte indicat sa te duci in persoana.
Daca socul ramine blocat pe inchis, atunci e normal sa consume mult. Daca ramine clapeta deschisa, atunci nu prea sta la relanti.
Cind o turezi cred ca nu pacane carburatorul ci clapeta de la "automatic air intake control".

PS: pune si tu datele de contact (la sectiunea de mecanici independenti) ale persoanei care regleaza carburatoare.

Scris: Joi 21-Iun-2007 13:41
de Varanul
Si ce ma sfatuiesti sa fac ? Eu unul ma gandeam sa pun un carburator de dacie, si astfel mai scad si din consum. Deci chiar nu sthiu ce decizie sa iau. Soc cred ka nu gasesc decat cu tot cu carburator, iar la mana a doua am gasit solex cu 350 de ron plus mana de lucru etc.
Da-mi si mie un sfat pls

Scris: Joi 21-Iun-2007 15:53
de nicum
Vezi daca gasesti soc automat la ATS sau la Augsburg.
Asigura-te ca carburatorul tau e foarte uzat. De regula e doar prost reglat. Am uitat sa-ti spun ca exista si kit de reparatie pt carburator (la AlPadrino).
Mi se pare mare pretul ala si e justificat doar daca carburatorul e IMPECABIL.
Studiaza manualul de service pentru ca acolo carburatorul Solex e tratat mult mai bine decit Weber-ul. Eu mi-am reglat singur carburatorul urmarind doar indicatiile din manual (ocazie cu care am constatat ca a fost foarte gituit; acum se pare ca am si un consum mai bun). Reglajul final l-a facut Bogdan Lascu de pe forumul Oltcit.
Varinta cu carburatorul de dacie nu ti-o recomand. Carburatorul ala e de conceptie foarte veche si are o gramada de minusuri.

Scris: Lun 23-Iul-2007 20:11
de dan1972
La un carburator putine piese se pot uza(membrane,cui ponto,jiclere si eventual bucsele de la axele clapetelor).Nu cred ca e cazul sa-l schimbi.Verifica-l si schimba doar ce e uzat.Eu am luat un set de reparatie de la Al Padrino,l-am reglat singur si acum consuma cam 9,5-10 in oras(e de 1900 cmc)(e exact cat da cartea).
Nu-ti recomand nici un carburator romanesc(poate doar cel de Oltcit 12 TRS care e un pic mai evoluat)dar in general sant prelucrate prost si sant primitive.Economia va fi nesemnificativa,iar de mers,iti va merge ca o Dacia.Asa ca...
Un carburator nu se schimba decat daca are corpul spart.Poate nici atunci (daca te incapatanezi putin).Se repara...se regleaza... . Asta e marele si singurul avantaj al carburatoarelor.