Reparare Radiator - experienta proprie
Scris: Sâm 23-Iun-2007 19:24
De cand am masina (1 an jumate aprox) am avut o eterna problema: curgea lichidul de racire. Astazi m-am gandit ca ar trebui sa fac ceva. singura mea speranta era legata de o vorba a tatalui meu, care eu am crezut ca e nefondata "vezi ca este un praf care in pui in radiator si astupa fisurile". Nu mi-s spus nici unde nici altceva. Intotdeauna aveam apa in fata masinii cand vroiam sa plec cu ea si trebuia sa adaug, ca altfel ramaneam fara racire.
Am fost la un magazin de piese auto si am luat:
Lichid pentru curatarea radiatorului
Lichid pentru astuparea fisurilor / porilor din radiator
Antigel
Apa demineralizata (distilata)
Am golit lichidul din radiator (necesita demontarea filtrului de aer pentru a avea acces la furtunul de golire). am pus solutia de curatzat in apa si amestecul l-am pus in radiator. am pornit motorul si am lasat sa mearga cam jumate de ora dupa care am golit iar instalatia. (in timpul in care a mers motorul, am pornit si caldura, ca sa imi curete si radiatorul de incalzire din bord).
Am pus apa demineralizata si antigel in raport de 1:1 pana s-a umplut instalatia, am aerisit instalatia si la sfarsit am adaugat solutia pentru astuparea fisurilor din radiator. Am mai lasat cateva minute motorul pornit si dupa aceea am plecat la drum. a mai trebuit sa completez o singura data lichidul de racire, dar dupa aceea totul a fost ok.
Pana acum nu am mai vazut apa pe jos in partea din fata a masinii si nici nu se mai aprinde becul de avertizare a nivelului scazut de lichid de racire.
Mai departe, va voi tine la curent cu evolutia acestei reparatii. Sper sa fie de bine.
Sper sa ajute pe cineva aceasta procedura. daca stie cineva ceva in plus, este rugat sa ne spuna si noua. daca a mai facut cineva asta, rog sa posteze.
Am fost la un magazin de piese auto si am luat:
Lichid pentru curatarea radiatorului
Lichid pentru astuparea fisurilor / porilor din radiator
Antigel
Apa demineralizata (distilata)
Am golit lichidul din radiator (necesita demontarea filtrului de aer pentru a avea acces la furtunul de golire). am pus solutia de curatzat in apa si amestecul l-am pus in radiator. am pornit motorul si am lasat sa mearga cam jumate de ora dupa care am golit iar instalatia. (in timpul in care a mers motorul, am pornit si caldura, ca sa imi curete si radiatorul de incalzire din bord).
Am pus apa demineralizata si antigel in raport de 1:1 pana s-a umplut instalatia, am aerisit instalatia si la sfarsit am adaugat solutia pentru astuparea fisurilor din radiator. Am mai lasat cateva minute motorul pornit si dupa aceea am plecat la drum. a mai trebuit sa completez o singura data lichidul de racire, dar dupa aceea totul a fost ok.
Pana acum nu am mai vazut apa pe jos in partea din fata a masinii si nici nu se mai aprinde becul de avertizare a nivelului scazut de lichid de racire.
Mai departe, va voi tine la curent cu evolutia acestei reparatii. Sper sa fie de bine.
Sper sa ajute pe cineva aceasta procedura. daca stie cineva ceva in plus, este rugat sa ne spuna si noua. daca a mai facut cineva asta, rog sa posteze.