Pagina 1 din 1

Porneste trasa, apoi porneste la cheie !!!!

Scris: Dum 22-Iul-2007 17:11
de leynad72
Vreau sa cumpar un BX 1.9 D din '89, iar proprietarul mi-a spus ca sunt duse injectoarele...
Adica porneste trasa, iar apoi porneste foarte usor la cheie !
Motorul spune ca nu scoate pic de fum, si de vina ar fi injectoarele care nu mai pulverizeaza ci mai mult "toarna" motorina...
Intrebarea este daca se pot repara (reconditiona) sau daca nu, cam cat costa sa le schimb ?
Asta daca nu cumva credeti ca alta ar putea fi cauza pentru care porneste greu prima oara, si apoi (la cald) porneste la cheie.

Scris: Dum 22-Iul-2007 17:44
de khan
nu prea e recomandat sa o tragi, se poate sa sara distributia de la punct. ar fi de verificat si pompa de injectie in situatia asta, nu numai injectoarele, cit si etanseitatea circuitului de alimentare. ai incercat sa dai la pompa (la filtru) inainte sa o pornesti sa vezi daca nu cumva o ia asa?

bx

Scris: Dum 22-Iul-2007 17:53
de iliescu sorin
daca inj. nu mai pulverizeaza si ai volum mare in camera de ardere ,scoate fum negru (motorina nearsa).eu cred ca este ceva mai serios :capul hidraulic al pompei de inj.deci trebuie alta pompa .

Scris: Lun 23-Iul-2007 08:22
de stan cristian
nu uitati sa verificati daca functioneaza bujiile :idea:

Scris: Lun 23-Iul-2007 19:57
de dan1972
Exact la asta ma gandeam si eu.Dupa cum spui <nu scoate pic de fum> si la cald porneste,la rece nu....nu prea cred ca sant de vina injectoarele.Verifica bujiile incandescente prima data(daca se inrosesc toate).Apoi daca nu cumva se dezamorseaza circuitul de alimentare cand sta mai mult timp,din cauza unui por sau fisura.Daca ar fi pompa sau injectoarele,ti-ar scoate fum mult sau motorul nu ar dezvolta puterea maxima.

bx

Scris: Lun 23-Iul-2007 20:55
de iliescu sorin
pe vremea aceasta un bx porneste chiar daca are o singura bujie, la a2-a sau a 3-a cheie.

Scris: Lun 23-Iul-2007 21:46
de dan1972
Eu am vazut masini la care daca nu puneai bujiile sau daca aveau mai mult de 1-2 bujii arse,nu porneau nici de frica.La fel...am vazut o groaza de masini Diesel,care nu mai aveau nici o bujie buna.

Scris: Mar 24-Iul-2007 07:00
de cit_a
no mai lungiti in jurul bujiilor , procentul meu este de ; 80% pompa de injectie dusa , daca motorul este cald si tot nu porneste , despre ce bujii mei e vorba :shock: ??

Scris: Mar 24-Iul-2007 10:15
de cbx
@cit_a - inainte de a scrie ,este mult mai bine sa citesti cu atentie ce scrie : porneste trasa ,dupa care la cheie.

Scris: Mar 24-Iul-2007 11:35
de DanT
si hai sa num ai dam verdicte atat de clare si autoritare ...in cel mai bun caz sfaturi sau o mana de ajutor ..:):)

nu e mai simplu si mai bine asa?

Scris: Mie 25-Iul-2007 20:21
de cit_a
scuze , am citit si asa e . am gresit eu , totushi daca porneste prima oara numai trasa inseamna ca pierde alimentarea cu motorina spre pompa ,posibil sa prinda aer fals pe langa un furtun de alimentare la pompa de injectie . daca scapa motorina inapoi din pompa poate sa puna o valva de sens si mai poate merge asa mult si bine .