Pagina 1 din 1

Scoaterea din circuit a catalizatorului

Scris: Vin 07-Sep-2007 14:57
de mbc
Ce avantaje exista daca scot catalizatorul? am inteles ca o parte din puterea motorului se pierde in acesta. banuiesc ca "tine" evacuarea si din acest motiv. De ce ma gandesc la chestia asta? pentru ideea de putere in plus la roata.
Ce dezavantaje ar fi? Momentan nu am toba finala (si nu suna nimic aiurea) probabil ca acea toba voi fi nevoit sa o cumpar. A facut cineva asta? se simte difereta? Am inteles ca anumite motoare ar "depinde" de acea presiune creata de evacuare pentru buna functionare. ce stiti despre motorul acesta?
Inca ceva: cea mai simpla varianta am inteles ca este cea de gaurire a tuturor filtrelor din catalizator si repunelea lui in circuit. care va fi diferenta de gaze? (nu ma refer la ITP ci strict la partea vizuala, "cat fum")

Scris: Vin 07-Sep-2007 15:36
de nicum
Fumul depinde in primul rind de starea motorului. Daca motorul e rupt si da funingine in draci, catalizatorul nu poate face nimic. Daca scoti catalizatorul nu stiu citi cai cistigi, insa in mod sigur vei pica la noxe la ITP. Nu stiu cum stai acum cu noxele, dar daca scoti catalizatorul sigur te abonezi la spaga la ITP.

Scris: Vin 07-Sep-2007 17:00
de mbc
tocmai asta ziceam ca nu ma intereseaza faza cu noxele la ITP ci mai mult cat ce putere castig. Motorul este intr-o stare (foarte) buna.

catalizator

Scris: Vin 07-Sep-2007 17:47
de sandor mihai
putere cistigi sigur.eu l-am desfintat la xm si se simte clar diferenta.daca n-ar fi fost aproape 10 000 000 l-as fi schimbat. sper sa nu se supere ecologistii de pe forum.

Scris: Dum 09-Sep-2007 17:50
de khan
cu fumul nu sint probleme. va fi poate doar mai opac, dar asta e vizibil numai la verificarea noxelor, mai putin in mers. as adauga doar ca atunci cind vei face operatiunea sa incerci sa mufezi tevile exact ca la scurgerile de apa, nu stiu daca intelegi din schema asta >>. e mai lina curgerea gazelor