Pagina 1 din 3

Fum alb

Scris: Lun 29-Oct-2007 18:00
de Gringo
Ziua buna la toata lumea! Nu demult mi-am cumparat un Bx 1.9 diesel din 84 cu motor d9b. Fostul proprietar a segmentat-o inainte s-o cumpar zicand ca vrea sa fie sigur ca nu o s-o duc inapoi. Precizez ca motorul mergea binisor inainte de segmentare. Problema e ca a inceput sa scoata fum alb de cand e la mine, asta mai ales la turatie mai mare(2000-2500) sau pe deal in sus. L-am intrebat ce se intampla si mi-a zis ca e normal in primii 500 de km dupa segmentare. Da mie nu mi se pare deloc normal. Cineva mi-a zis, ca e din cauza simeringurilor de la supape pe care nu i-a schimbat. Poate imi ziceti si Voi care ar fi cauza.. Mersi

Scris: Lun 29-Oct-2007 18:36
de cdires
salut.
s-o stapanesti sanatos si sa va bucurati unul de altul(alta)..

Problema e ca la mine,la dieselul din semnatura,scotea fum alb atunci cand s-a ciupit garnitura de chiuloasa.. destul de naspa treaba...
In cazul tau,fiind segmentata de curand,e posibil sa nu fi fost stransa bine..
Parerea mea...

Scris: Lun 29-Oct-2007 18:56
de robert-bx
daca e arsa garnitura ar trebui sa sa ii scoata bule de aer in radiator si starea motorului e simplu de verificat prin masurarea compresiei
dimineata cum porneste cand e rece motorul?

Scris: Lun 29-Oct-2007 19:11
de Gringo
Nu scoate bule de aer in radiator. Porneste la prima cheie. In rest merge bine motorul dar fumul asta ma deranjeaza rau. O sa-mi fac timp sapt asta si am s-o duc la un service. Asta e..

Scris: Lun 29-Oct-2007 20:02
de tibi_m_77
motoarele de BX diesel nu au semeringuri la supape, altundeva e cauza

Scris: Lun 29-Oct-2007 20:22
de robert-bx
si sa sti ca conteaza f mult ce segmenti a pus si cum sunt camasile de uzate.

Scris: Lun 29-Oct-2007 20:30
de Gringo
Pai dupa spusele lui, camasile erau in stare buna ca se lauda cu ele 2 zile da nu pot sa certific pt ca nu le-am vazut. Segmentii pe care i-a cumparat au fost in jur de 250 de lei si ca mai erau ceva turcesti sau dracu stie de undeceva mai ieftine.

Scris: Lun 29-Oct-2007 20:36
de robert-bx
e clar ca segmenti la 250 000 sunt gunoaie,segmenti care sunt buni si ieftini care au mers 150 mii km min la taxi sunt tarabusi (spanioli) si asa sa te gandesti ca masina nu pornea iarna,iar dupa segmentare pornea perfect.
dar sa ii masori compresia ca sa sti o treaba clara daca e reusita segmentarea sau nu

Scris: Lun 29-Oct-2007 20:46
de Gringo
250 ron! unde mai gasesti tu segmenti la 250000? N-am probleme cu pornirea Chiar daca sta mai multe zile, dimineata porneste fara probleme.

Scris: Lun 29-Oct-2007 20:48
de robert-bx
si dupa ce se incalzeste motorul tot asa de tare scoate fum?

Scris: Lun 29-Oct-2007 20:53
de Gringo
Mai ales cand se incalzeste si la sarcina mai mare sau cand apas mai mult acceleratia . Cu motorul rece nici urma de fum.

Scris: Lun 29-Oct-2007 21:05
de robert-bx
sa vezi daca iti consuma ulei

Scris: Mar 30-Oct-2007 10:52
de eugenro2001
Fum alb - apa in cilindrii. Ori e garnitura de chiuloasa a ori e fisurata chiuloasa sau mai rau blocul motor.
Ce treaba au segmentii cu fumul alb?? Ar fi scos fum albastrui adica ulei in cilindrii.

Scris: Mar 30-Oct-2007 11:13
de dj01fad
fumul alb poate sa mai apara si din cauza sistemului de injectie. daca nu iti dispare apa din instalatie, si nu scoate umezeala pe esapament, atunci e posibil sa traga aer pe la pompa de injectie sau ceva de genul.

Scris: Mar 30-Oct-2007 12:09
de nicum
Fum alb = abur. Ia vezi daca nu cumva iti scade nivelul apei in vas (e corp comun cu radiatorul). Faptul ca se intimpla la turatii mari e din cauza ca presiunea apei creste o data cu turatia.