Pagina 1 din 1

probleme motor 1.9 D din 2002

Scris: Dum 03-Feb-2008 11:30
de tibi_m_77
Buna ziua,
Am urmatoarea problema cu un motor 1.9D, motorul merge ok dar daca il las sau merg cu el la ralanti aproximativ 20 min. nu mai are putere, nu pot sa plec de pe loc daca nu-l turez peste 2000/rpm, dupa ce merg cu el turat 2-3 min. merge iar ok pana cand sta iar la ralanti, face asa cam de 1 luna 1 luna jumate, am vreificat conductele de alimentare si totul e etans, deja ma dispera ca nu stiu ce sa-i mai fac.

Scris: Dum 03-Feb-2008 11:42
de mbc
stiu ca aparent nu prea are legatura, dar dozatorul tau de frana in ce stare e? ma gandeam sa nu iti franeze rotile astfel incat in momentul in care e la relanti motorul sa nu aiba destula putere sa miste masina. verifica chestia asta pe un drum PUTIN in panta. cu motorul pornit, scoate-o din viteza, lasa frana de mana jos si vezi daca o ia in jos. in cazul in care nu face nimic desi panta este destul de mare, opreste motorul. in maxim 30 de secunde o sa o ia la in jos. daca se intampla asta, inseamna ca dozatorul iti este uzat peste limita si trebuie schimbat.

Scris: Dum 03-Feb-2008 18:53
de tibi_m_77
nu e de la frane, motorul e pe un Peugeot 206 si daca il turez cam un minut merge ok pana cand merg iar la ralanti mai mult de 15-20 min. cred ca e ceva de la alimentare pt. ca vad pe conducta de tur cam la 1 min. vine o bula mica de aer si cred ca in 15-20 min. se aduna ceva aer in filtrul de motorina si atunci face asa dar nu-mi dau seama pe unde poate sa primeasca aer ca am verificat toata conducta si toate garniturile si sunt ok, se poate sa fie de la pompa de injectie?
e pompa lucas si e mecanica numai avansul e din calculator in rest e ca la bx.

motor

Scris: Dum 03-Feb-2008 18:59
de sandor mihai
daca pompa de injectie e roto diesel e foarte posibil ca ea sa fie cauza.pompele roto se manifesta ciudat in multe moduri ,de la turatie maxima fara sa accelerezi la imposibilitatea opririi sau altele.