Pagina 1 din 1
nu-mi mai porneste bx-ul!!!!!!!
Scris: Sâm 24-Mai-2008 18:17
de codrutz
aseara cand am vrut sa plec ... m-am trezit ca nu porneste

cu toate ca era destul de cald afara ..pana la urma am reusit sa plec dar numai impins

, iar de dim la fel . Mentionez ca acest lucru mi s-a intamplat pe tot parcursul iernii. poate fi de la injectoare? intreb pt k am observat la al 2-lea injector dinspre distributie k era cam umed stie cineva care ar fi problema???
Scris: Sâm 24-Mai-2008 19:01
de abarth_mcm
Ca sfat..NU IL MAI PORNI IMPINS SAU TRAS. Rupi cureaua si dai si de alte belele care te pot costa mai mult decat masina.Daca vezi ca nu porneste, acolo il lasi.
Eu zic intai sa verifici filtrul de motorina inainte de toate...cel mai sigur il schimbi..Daca tot te apuci de curatat instalatia..curata si rezervorul..(dai bancheta din spate la o parte si acolo ai doua capace..desurubezi pe cel unde vine alimentarea...cureti sitele si pe acolo poti scoate toata motorina daca te chinui si curata cu o carpa fff curata rezervorul..eu am reusit dupa vreo 3 ore de munca)
Legat de injectoare...acestea se pot curata(duzele ma refer)...cei care se ocupa cu diesel stiu.Le poti proba pe banc..ele trebuie sa pulverizeze nu doar sa curga motorina prin ele.daca sunt prea uzate, poti cumpara duze noi(60 ron buc)..nu are rost sa iei tot injectorul..Totusi, chiar si cu ele uzate ar trebui sa porneasca la al doilea automat..al treilea..nu are cum..doar sa nu fie prea uza motorul..
Scris: Sâm 24-Mai-2008 19:06
de abarth_mcm
Alt sfat..verifica bujiile incandescente..e vara..dar se poate sa fie si de la ele..
Poti pune de doua ori bujia inainte sa o pornesti.Eu asa fac(acum mai rar ca e vara), pt ca am duzele cam uzate..Astfel pornesti la primul automat garantat.
Scris: Sâm 24-Mai-2008 20:01
de cdires
si inca o chestie...
vad ca ai 1.9 rd. masina a carei motor imi este mai familiar decat mi-as dori..
Pompa de injectie e foarte sensibila a bule de aer. daca sistemul de alimentare nu este perfect etans,motorina din filtru care ramane dupa ce opresti motorul o ia la vale inapoi in rezervor antrenand si motorina din pompa. Este un motiv pentru care motorul nu pleaca la prima cheie..intai trebuie sa suga motorina pe tot circuitul de la rezervor la pompa.
Eu am patit-o de mai multe ori. Inclusiv daca scoti returul de la injectoare,sau returul principal al pompei,iar aceasta este intr-o pozitie anume,poti aveea aceeasi surpriza.
Scris: Sâm 24-Mai-2008 20:10
de mariusbv
motorul tau este probabil destul de uzat( poti proba lucrul acesta facand un test de compresie la un service), dar e foarte posibil sa ai una sau doua bujii duse( sau mai rau).
mai ai motorina in rezervor? :P
Scris: Sâm 24-Mai-2008 20:14
de mariusbv
pentru a preintampina problemele descrise de cdires se poate monta o supapa pe furtunul care face legatura dintre filtru si pompa de injectie.( personal mi-am pus asa ceva si porneste la sfert de cheie chiar si iarna.
Scris: Sâm 24-Mai-2008 21:07
de abarth_mcm
Si eu am auzit de aceea supapa care se poate monta.
Si eu am avut probleme cu sistemul de alimentare..si pana nu am schimbat toate furtunele nu s-a rezolvat. Probleme descrise de cdires le-am avut si eu.
Am schimbat si pompa de amorsare.Merge de Fiat Regata apropo..si e mai ieftina..e identica. E important sa ai pompa de amorsare in stare f buna daca ramai fara motorina...etc..
Scris: Dum 25-Mai-2008 21:44
de codrutz
Motorina mai am ink in rezervor

iar in ceea ce priveste scaparea de compresie am avut probleme cu garnitura de chiulasa vara trecuta
Bujiile sunt si ele verificate si sunt ok . iar cand pornesc fie iarna fie vara o pun de fiecare data de cel putin doua ori pe bujii
Scris: Dum 25-Mai-2008 21:46
de codrutz
CULMEA!!azi i-am dat o cheie si a pornit imediat

Scris: Dum 25-Mai-2008 22:14
de dj01fad
verifica electrovalva de pe pompa de injectie; am patit si eu asa, si cand impingeam masina, din cauza ca se scutura destul de rau motorul cand luam piciorul de pe ambreiaj, sarea miezul ala in ea si pornea imediat. defect la motor nu cred sa ai din moment ce azi a luat-o imediat...
Scris: Dum 25-Mai-2008 22:39
de mbc
codrutz scrie:iar cand pornesc fie iarna fie vara o pun de fiecare data de cel putin doua ori pe bujii
nu stiu cat e de normal ce zici tu. ideea este ca uzezi prematur tot sistemul de bujii. Vara ar trebui sa iti porneasca la cald chiar fara sa tii pe bujii, iar la rece o singura data pana la stingerea becului.
Scris: Lun 26-Mai-2008 13:38
de nicum
@codrutz: daca esti din Ploiesti, iti recomand sa te duci la Cristi Stan.