racire

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

racire

Mesajde Andrei Anghel » Dum 10-Aug-2008 15:20

ok, acum sunt destul de convins ca racirea are probleme MARI la masinuta asta... s-o luam pe rand:

-temperatura (conform acului de pe bord) nu trece niciodata de 60 si un pic de grade
-ventilatoru sta foarte putin dupa un drum mai lung
-astazi dupa ce am mers cu ea sa zic....10 km? (si nu forjati, si si cu o pauza la mijloc), cand am ajuns acasa, am deschis....sfios...capacul vasului de expansiune(nu de tot, bineinteles, doar ...un sfert de tura sa zic), moment in care a inceput sa iasa violent apa portocalie din el (rugina?) timp de vreo 10-15 secunde sa zic. Cunostiintele mele sumare despre cum se realizeaza racirea imi spun ca imediat dupa ce e oprit motorul e normal ca apa sa fie sub presiune in vas, insa... de ce portocalie??? si nu spalacit asa...portocaliu intens
-intotdeauna, chiar si dupa 5 minute de stat pe relanti, motorul degaja foarte multa caldura (mai mult decat alte motoare la care am stat sa ma uit...)

sunt eu paranoic? :(
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Joi 21-Aug-2008 19:04

un update cu niste poze.
imi subliniez inca o data cunostiintele mecanice (momentan, sper) sumare.

ce sunt chestiile alea foarte foarte oxidate? Mi-a zis cineva ca e de la racire... un senzor de temperatura sau ceva. Si ala mai de sus cred ca-i ptr aerisire. za point iz... e grav ca's oxidate alea? stie cineva exact ce fac? :oops: ce solutie se foloseste ptr dezoxidare ? coca-cola? :D

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 21-Aug-2008 19:27

o sa fie nasol cand o sa schimbi termostatul. La bx-ul tau..termostatul e bagat tot asa in un corp ca la diesel..cel putin asa se vede din poze...sau ma insel?Daca e asa, cu siguranta nu se vor desface suruburile...si asta e partea mai grava.Daca vrei sa umblii acolo..parerea mea..fa rost de un cor..si apoi umbla sa desfaci..etc..In rest..ce sa zic....depinde daca iti functioneaza sondele..pot sa mearga si daca au urme de oxid pe ele sau pot sa nu mearga daca lucesc..

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Joi 21-Aug-2008 21:24

stai, ia-ma usor plz, c'ametesc :P

tre deja sa incep sa schimb chestii? aoleo :? nu se pot curata sau ceva?

ahm... CRED ca merge termostatul. In sensul ca ventilatoru' intra, parerea mea ca nu sta cat trebuie dupa aia o fi subiectiva si derivata din paranoia :cry:

ceea ce sigur nu merge ca lumea e indicarea temperaturii pe bord... ca ramane mereu la aceeasi valoare (scazuta) desi pot sa-mi fac oua ochiuri pe semnu de 16V dupa ce a mers 5 minute motoru. ce se ocupa de "indicarea" temperaturii pe bord? un senzor ceva? e printre alea din poza (chestiile oxidate) ?
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 22-Aug-2008 10:00

Daca termostatul lucreaza nu cred ca ai vreun motiv sa il schimbi.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Aurel Miruta
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Dum 03-Iun-2007 23:30
Localitate: Gorj

Mesajde Aurel Miruta » Mie 03-Sep-2008 13:14

in legatura cu racirea , masinuta mea are radiator de aluminiu si a inceput sa curga nebuneste , (nu de alta dar sa dai 8 lei pe litru de antigel si sa-l pierzi pe drum e cam nasol) l-am dat jos si l-am inlocuit cu unul de cupru , problema este ca i-am demontat capacele(din plastic) si acolo are o garnitura de cauciuc care e rupta , spuneti-mi care stiti , se gaseste asemenea garnitura in magazin , sau care ar fi solutia sa-l repar pentru ca nu vreau sa renunt la el chiar daca i-l am pe celalalt

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 03-Sep-2008 14:43

ai montat radiator de diesel ?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 03-Sep-2008 16:31

eu am diesel si am radiator de platic....

Avatar utilizator
Aurel Miruta
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Dum 03-Iun-2007 23:30
Localitate: Gorj

Mesajde Aurel Miruta » Mie 03-Sep-2008 16:41

este diesel pentru ca mai am un bx mai vechi pentru piese si are acelas motor
ce ziceti se gasesc garniturile alea ?????

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 03-Sep-2008 19:21

nu cred ca ai vreo sansa , poti incerca cu silicon termic

Avatar utilizator
Aurel Miruta
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Dum 03-Iun-2007 23:30
Localitate: Gorj

Mesajde Aurel Miruta » Mie 03-Sep-2008 20:41

ma gandeam la poxipol !!!!!!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 03-Sep-2008 20:54

nu merge cu poxipol. eu am facut unul cu solutie de lipit parbrize si tine foarte bine.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
Aurel Miruta
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Dum 03-Iun-2007 23:30
Localitate: Gorj

Mesajde Aurel Miruta » Mie 03-Sep-2008 20:57

rezista si la temperatura ?

Avatar utilizator
robistan25
pasionat
Mesaje: 537
Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
Localitate: Ploiesti

Mesajde robistan25 » Mie 03-Sep-2008 21:36

Sau confectionezi tu garnitura, avand-o ca model pe cea veche si ai rezolvat problema. :wink:

Avatar utilizator
Aurel Miruta
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Dum 03-Iun-2007 23:30
Localitate: Gorj

Mesajde Aurel Miruta » Mie 03-Sep-2008 21:41

o sa incerc , va spun ce-am rezolvat......


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187762
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos