Pagina 1 din 2

racire

Scris: Dum 10-Aug-2008 15:20
de Andrei Anghel
ok, acum sunt destul de convins ca racirea are probleme MARI la masinuta asta... s-o luam pe rand:

-temperatura (conform acului de pe bord) nu trece niciodata de 60 si un pic de grade
-ventilatoru sta foarte putin dupa un drum mai lung
-astazi dupa ce am mers cu ea sa zic....10 km? (si nu forjati, si si cu o pauza la mijloc), cand am ajuns acasa, am deschis....sfios...capacul vasului de expansiune(nu de tot, bineinteles, doar ...un sfert de tura sa zic), moment in care a inceput sa iasa violent apa portocalie din el (rugina?) timp de vreo 10-15 secunde sa zic. Cunostiintele mele sumare despre cum se realizeaza racirea imi spun ca imediat dupa ce e oprit motorul e normal ca apa sa fie sub presiune in vas, insa... de ce portocalie??? si nu spalacit asa...portocaliu intens
-intotdeauna, chiar si dupa 5 minute de stat pe relanti, motorul degaja foarte multa caldura (mai mult decat alte motoare la care am stat sa ma uit...)

sunt eu paranoic? :(

Scris: Joi 21-Aug-2008 19:04
de Andrei Anghel
un update cu niste poze.
imi subliniez inca o data cunostiintele mecanice (momentan, sper) sumare.

ce sunt chestiile alea foarte foarte oxidate? Mi-a zis cineva ca e de la racire... un senzor de temperatura sau ceva. Si ala mai de sus cred ca-i ptr aerisire. za point iz... e grav ca's oxidate alea? stie cineva exact ce fac? :oops: ce solutie se foloseste ptr dezoxidare ? coca-cola? :D

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Joi 21-Aug-2008 19:27
de abarth_mcm
o sa fie nasol cand o sa schimbi termostatul. La bx-ul tau..termostatul e bagat tot asa in un corp ca la diesel..cel putin asa se vede din poze...sau ma insel?Daca e asa, cu siguranta nu se vor desface suruburile...si asta e partea mai grava.Daca vrei sa umblii acolo..parerea mea..fa rost de un cor..si apoi umbla sa desfaci..etc..In rest..ce sa zic....depinde daca iti functioneaza sondele..pot sa mearga si daca au urme de oxid pe ele sau pot sa nu mearga daca lucesc..

Scris: Joi 21-Aug-2008 21:24
de Andrei Anghel
stai, ia-ma usor plz, c'ametesc :P

tre deja sa incep sa schimb chestii? aoleo :? nu se pot curata sau ceva?

ahm... CRED ca merge termostatul. In sensul ca ventilatoru' intra, parerea mea ca nu sta cat trebuie dupa aia o fi subiectiva si derivata din paranoia :cry:

ceea ce sigur nu merge ca lumea e indicarea temperaturii pe bord... ca ramane mereu la aceeasi valoare (scazuta) desi pot sa-mi fac oua ochiuri pe semnu de 16V dupa ce a mers 5 minute motoru. ce se ocupa de "indicarea" temperaturii pe bord? un senzor ceva? e printre alea din poza (chestiile oxidate) ?

Scris: Vin 22-Aug-2008 10:00
de nicum
Daca termostatul lucreaza nu cred ca ai vreun motiv sa il schimbi.

Scris: Mie 03-Sep-2008 13:14
de Aurel Miruta
in legatura cu racirea , masinuta mea are radiator de aluminiu si a inceput sa curga nebuneste , (nu de alta dar sa dai 8 lei pe litru de antigel si sa-l pierzi pe drum e cam nasol) l-am dat jos si l-am inlocuit cu unul de cupru , problema este ca i-am demontat capacele(din plastic) si acolo are o garnitura de cauciuc care e rupta , spuneti-mi care stiti , se gaseste asemenea garnitura in magazin , sau care ar fi solutia sa-l repar pentru ca nu vreau sa renunt la el chiar daca i-l am pe celalalt

Scris: Mie 03-Sep-2008 14:43
de cbx
ai montat radiator de diesel ?

Scris: Mie 03-Sep-2008 16:31
de abarth_mcm
eu am diesel si am radiator de platic....

Scris: Mie 03-Sep-2008 16:41
de Aurel Miruta
este diesel pentru ca mai am un bx mai vechi pentru piese si are acelas motor
ce ziceti se gasesc garniturile alea ?????

Scris: Mie 03-Sep-2008 19:21
de cbx
nu cred ca ai vreo sansa , poti incerca cu silicon termic

Scris: Mie 03-Sep-2008 20:41
de Aurel Miruta
ma gandeam la poxipol !!!!!!!

Scris: Mie 03-Sep-2008 20:54
de dj01fad
nu merge cu poxipol. eu am facut unul cu solutie de lipit parbrize si tine foarte bine.

Scris: Mie 03-Sep-2008 20:57
de Aurel Miruta
rezista si la temperatura ?

Scris: Mie 03-Sep-2008 21:36
de robistan25
Sau confectionezi tu garnitura, avand-o ca model pe cea veche si ai rezolvat problema. :wink:

Scris: Mie 03-Sep-2008 21:41
de Aurel Miruta
o sa incerc , va spun ce-am rezolvat......