Mi-am pus motorul pe mashina, toate bune si frumoase
(trage, nu fumega, compresie buna), dar face figuri la pornire adica dau sa pornesc, porneste sta o juma de secunda pornit dupa care se opreste si porneste ff greu , ca si atunci cand ar trage aer fals pe undeva. De mentionat ca face si la rece si la cald, dar nu tot timpul. Am verificat toata instalatia de alimentare si este etasa. Oare ce ar putea fi? Din 10 porniri una patesc sa faca asa.
problema pornire 1,8 td
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
verifica alimentarea electrovalvei, sau chiar si electrovalva.
ca sa ii verifici alimentarea, faci asa: in momentul in care porneste si se opreste, lasi contactul pus (adica nu il iei si il pui din nou, il lasi impace dupa ce s-a oprit), si cu un multimetru, verifici daca ai alimentare la electrovalva. daca ai, verifici electrovalva, eventual pui alta.
de recomandata sa faci asta decat in cazul in care esti foarte sigur ca nu trage aer fals instalatia.
am patit si eu ceva idenic, una din 10-15 porniri era foarte grea, si a fost de la electrovalva pompei de injectie.
ca sa ii verifici alimentarea, faci asa: in momentul in care porneste si se opreste, lasi contactul pus (adica nu il iei si il pui din nou, il lasi impace dupa ce s-a oprit), si cu un multimetru, verifici daca ai alimentare la electrovalva. daca ai, verifici electrovalva, eventual pui alta.
de recomandata sa faci asta decat in cazul in care esti foarte sigur ca nu trage aer fals instalatia.
am patit si eu ceva idenic, una din 10-15 porniri era foarte grea, si a fost de la electrovalva pompei de injectie.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
ai aer cel mai probabil...
pornirea grea la diesel se datoreaza in mare parte aerului din instalatie si mai apoi altor factori gen..bujii...electrovalva..filtru...etc..
incerca sa dai la pompa de amorsare dimineata. Trebuie sa fie tare!!! Daca e moale cand dai..ai aer..pompeaza pana se intareste.
pornirea grea la diesel se datoreaza in mare parte aerului din instalatie si mai apoi altor factori gen..bujii...electrovalva..filtru...etc..
incerca sa dai la pompa de amorsare dimineata. Trebuie sa fie tare!!! Daca e moale cand dai..ai aer..pompeaza pana se intareste.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 69
- Membru din: Mie 02-Ian-2008 22:10
- Localitate: rosiori de vede
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen