pornire dimineata
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
pornire dimineata
Cand pornesc masina de dimineata mai ales cand e frig, nu merge chiar f frumos si tinde sa se opreasca(nu se opreste insa). Chestia asta tine maxim 5 secunde.(nu ar fi o mare problema) Oricum, ar trebui sa fiu multumit ca la un motor de 230.000km porneste intotdeauna la primul automat, dar ma enerveaza faza aia.
Am schimbat filtrul de motorina (mann) si am curatat rezervorul de curand. A fost destul de dificil de amorsat din nou pt ca pompa de amorsare nu are forta sa traga motorina din rezervor (mai ales ca pe furtune nu mai era nimic). Am scos si ultimul gram de motorina din rezervor...vine frigul si vreau sa ma asigur pt iarna de neplaceri.
Deci masina de dimineata se comporata ca si cum ar avea aer in instalatie (facea faza asta si inainte sa schimb filtrul..deci nu e de aici).
E bine ca dupa maxim 5 sec merge frumos. Motorul merge in rest iarasi f frumos, nu trepideaza cine stie ce..tage ff bine pt un diesel aspirat.
Tind sa cred ca e de la duzele de injectoare.Le-am probat acum vreo 12.000km si nu pulverizau cum trebuie.Deci daca acum 12.00km nu pulverizau cine stie ce...Ce marca de duze recomandati?
Voi ce ziceti?Cauza e asta pe care o banuiesc eu?
Am schimbat filtrul de motorina (mann) si am curatat rezervorul de curand. A fost destul de dificil de amorsat din nou pt ca pompa de amorsare nu are forta sa traga motorina din rezervor (mai ales ca pe furtune nu mai era nimic). Am scos si ultimul gram de motorina din rezervor...vine frigul si vreau sa ma asigur pt iarna de neplaceri.
Deci masina de dimineata se comporata ca si cum ar avea aer in instalatie (facea faza asta si inainte sa schimb filtrul..deci nu e de aici).
E bine ca dupa maxim 5 sec merge frumos. Motorul merge in rest iarasi f frumos, nu trepideaza cine stie ce..tage ff bine pt un diesel aspirat.
Tind sa cred ca e de la duzele de injectoare.Le-am probat acum vreo 12.000km si nu pulverizau cum trebuie.Deci daca acum 12.00km nu pulverizau cine stie ce...Ce marca de duze recomandati?
Voi ce ziceti?Cauza e asta pe care o banuiesc eu?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
incearca sa amorsezi inainte sa dai la cheie. daca nu mai face e vorba de aer, daca tot face e un injector care e mai lenes decit celelalte si de acolo se trage. acuma si cu diuzele e o intreaga poveste: in unele situatii se mai pot regla, daca insa fac stropi trebuie schimbate. cel mai bine e sa fie bosch sau macar delphi in ciuda pretului. se mai gasesc si alte marci mult mai ieftine dar care indiferent de reglaj bat de zici ca se rupe ceva.
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
verifica exact ce a zis Khan, amorsajul pompei de motorina / filtrului si in acelasi timp nu ar fi rau sa verifici si bujiile incandescente
PS: la 230.000 de km ai un motor inca tanar :) a mea are > 500.000 km si inca toarce
PS: la 230.000 de km ai un motor inca tanar :) a mea are > 500.000 km si inca toarce
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
crezi ca as mai fi zis cu atata seninantate toate astea? :)
eu nu. si nici inainte nu sunt urme de umblat :) insa s-a mers foarte bland cu masina, fara sa fie fortata inutil
eu nu. si nici inainte nu sunt urme de umblat :) insa s-a mers foarte bland cu masina, fara sa fie fortata inutil
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Bujiile sunt bune si au fost probate. O ia imediat ce dau la cheie apropo..decat ca balbait un pic.. si isi revine imediat
Aer mai prinde ea pe undeva...am observat atunci cand amorsez de dimineata pompa.Obisnuiesc sa amorsez pompa.Pompa de amorsare e noua.(italiana)
Totusi, si diuzele ar trebui schimbate(pt ca nu pulverizeaza sigur cum trebuie, le-am probat)..dar pot nimeri altele mai proaste ca astea chiar daca sunt noi. Ale mele barem merg sigur(unul sau doua sunt mai lenese la pornire).
Voi ce ziceti?Sa schimb diuzele?Nu stiu daca merita sau nu...
Mai exact, motorul are 232.000 km. A fost facuta de doua ori chiuloasa pana acum ( o data de mine(planata-avea un mic por(sudura), si pus simeringuri supape(nu avea) si o data de fostul proprietar caruia pe la 150.000 ii se rupsese cureaua si a indoit vreo 3-4 supape)In rest..la motor s-au mai schimat simeringuri vibrochen si ax cu came(tot de mine) si evident distributie+pompa de apa.
In rest, in motor nu e umblat, nici macar segmentat. Masian a fost a unei femei inainte...masina asta pana sa o iau eu nu a vazut 120.Cred ca maxim 100..Poate doar neamtu s ao fi alergat. Am cartea service din germania...si copie dupa C.I. din germania..
danT- a ta are 500 de mii si nu e bumlat in ea?
Aer mai prinde ea pe undeva...am observat atunci cand amorsez de dimineata pompa.Obisnuiesc sa amorsez pompa.Pompa de amorsare e noua.(italiana)
Totusi, si diuzele ar trebui schimbate(pt ca nu pulverizeaza sigur cum trebuie, le-am probat)..dar pot nimeri altele mai proaste ca astea chiar daca sunt noi. Ale mele barem merg sigur(unul sau doua sunt mai lenese la pornire).
Voi ce ziceti?Sa schimb diuzele?Nu stiu daca merita sau nu...
Mai exact, motorul are 232.000 km. A fost facuta de doua ori chiuloasa pana acum ( o data de mine(planata-avea un mic por(sudura), si pus simeringuri supape(nu avea) si o data de fostul proprietar caruia pe la 150.000 ii se rupsese cureaua si a indoit vreo 3-4 supape)In rest..la motor s-au mai schimat simeringuri vibrochen si ax cu came(tot de mine) si evident distributie+pompa de apa.
In rest, in motor nu e umblat, nici macar segmentat. Masian a fost a unei femei inainte...masina asta pana sa o iau eu nu a vazut 120.Cred ca maxim 100..Poate doar neamtu s ao fi alergat. Am cartea service din germania...si copie dupa C.I. din germania..
danT- a ta are 500 de mii si nu e bumlat in ea?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
nu deloc - bine masina a fost intretinuta permanent cf manualului, adica limita de viata a fiecarui subansamblu cf specificatiilor producatorului.
tot ce s-a montat pe masina am incercat sa fie originale sau cat mai bune calitativ posibil fara sa fac difereba la pret contra calitatii
ulei permanent schimbat intre 5000 si 6000 de km, total mineral 15w40
antigel total, distributia facuta la lim de KM sau ani, gume si alte caciucuri la fel, motorul neturat decat dupa ce se incazeste.
in schimb dupa ce e cald schimb vitezele in regim urban undeva pe la 3000 si extrauban si putin mai sus. in rest nimic special. o masina care a fost intretinuta mecanic permanent .. uneori mai scump, insa mi-a fost si inca imi este draga masina asta si de aia....
cam atat :) mai multi au vazut masina si pot spune ca inca merge ... mie mi se pare ca bine :) insa :)
tot ce s-a montat pe masina am incercat sa fie originale sau cat mai bune calitativ posibil fara sa fac difereba la pret contra calitatii
ulei permanent schimbat intre 5000 si 6000 de km, total mineral 15w40
antigel total, distributia facuta la lim de KM sau ani, gume si alte caciucuri la fel, motorul neturat decat dupa ce se incazeste.
in schimb dupa ce e cald schimb vitezele in regim urban undeva pe la 3000 si extrauban si putin mai sus. in rest nimic special. o masina care a fost intretinuta mecanic permanent .. uneori mai scump, insa mi-a fost si inca imi este draga masina asta si de aia....
cam atat :) mai multi au vazut masina si pot spune ca inca merge ... mie mi se pare ca bine :) insa :)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
nu chiar asa de mult :) cred ca are 4 ani de cand e la mine - insa am aflat de intretinerea masinii inainte sa ajunga la mine din mai multe surse
din cate stiu a intrat in tara in 1993 la 180.000 km (insa astea sunt cifre din amintiri) - nu m-a interesat deloc aspectul asta. e de provenienta germana, si in romania masina a avut in afara de mine 2 proprietari
din cate stiu a intrat in tara in 1993 la 180.000 km (insa astea sunt cifre din amintiri) - nu m-a interesat deloc aspectul asta. e de provenienta germana, si in romania masina a avut in afara de mine 2 proprietari
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
E bine ca ai stiut de la cine ai luat masina. Conteaza asta la o masina veche, mai ales diesel.
A mea a intrat in 1992 in tara, pe la vreo 70.000 km tot din germania.din ce am vazut, cele venite din germania au fost mai bune. A mea a avut un singur prorpitar in germania si eu sunt al doilea din tara.Am carnetelul ei de revizii din germania si am vazut ca nemtii chiar schimba la masini piese la nevoie..de ex la a mea s-au schimbat toate tobele..un exemplu asa oarecare....
A mea a intrat in 1992 in tara, pe la vreo 70.000 km tot din germania.din ce am vazut, cele venite din germania au fost mai bune. A mea a avut un singur prorpitar in germania si eu sunt al doilea din tara.Am carnetelul ei de revizii din germania si am vazut ca nemtii chiar schimba la masini piese la nevoie..de ex la a mea s-au schimbat toate tobele..un exemplu asa oarecare....
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Rectific:pe duzele de injectoare care le-am gasit scrie asa:
BOSCH made in France.
cod: DNOSD 310
Eu cred ca merg la mine, adica pe motorul de 1.9 cu pompa de injectie Bosch.
Insa poate sa imi confirme cineva? Ar fi pacat sa le ratez la pretul la care le-am gasit, fiind sigilate si ambalate.
BOSCH made in France.
cod: DNOSD 310
Eu cred ca merg la mine, adica pe motorul de 1.9 cu pompa de injectie Bosch.
Insa poate sa imi confirme cineva? Ar fi pacat sa le ratez la pretul la care le-am gasit, fiind sigilate si ambalate.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187664
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11702
Cel mai nou membru Rodinel