Pagina 1 din 3
Probleme BX Punte fata
Scris: Mar 17-Feb-2009 17:06
de ionutbacau
Acum 2 ani am sudat puntea de pe fata dupa ce s-a crapat in 2 bucati.
De doua zile am observat ca atunci cand pun frana mi se blocheaza volanul.
Azi m am bagat dedesupt si am observat ca iara s-a fisurat.Intrebarea mea ar fi urmatoarea:Are cineva o poza (schita) cu puntea fata ,
ca vreau sa o cumpar sa nu o mai sudez. Sau daca stie cineva ce prinderi are sau daca se potriveste de la orice alt model(Benzina - Diesel).
Scris: Mar 17-Feb-2009 17:25
de Ady
salut..am eu punte de 1.9 diesel si potriveste,daca te intereseaza pretul,da un p.m
o carte
Scris: Mar 17-Feb-2009 19:29
de ionutbacau
o carte tehnica pentru bx diesel?

// apropo de uleiuri hidraulice eu pe masina am un ulei rosu si e furat de la fabrica de avioan din bacau.... se cheama ceva de genu AMG 10 .. a mai auzit careva de el ?
Scris: Mar 17-Feb-2009 20:11
de abarth_mcm
am mai vazut si la altii acel ulei rosu...
poate ne spui cum se comporta masina si ne dam cu parerea daca e bun sau nu

da
Scris: Mar 17-Feb-2009 20:18
de ionutbacau
Din ce am vorbit eu cu un hidraulist din bacau care se ocupa de bx-uri,xm-uri si xantia .... zicea ca e mai gros dar ca si uzeaza tot ce tine de instalatie mult mai repede . de acea am sa pun si eu lhm dupa 5 ani de mers

) si multe probleme

Scris: Mar 17-Feb-2009 22:16
de cos76
Desi nu am BX, am vazut pe un site in sectiunea 'ce anume sa verifici la achizitionarea un BX sh: si se spunea imperativ cum trebuie sa fie uleiul hidraulic. In cazul in care masina ar avea un lichid necorespunzator erai sfatuit sa nu cumperi acea masina....mai multe evident, ne vor spune posesorii de BX ce si cum se intampla daca nu se foloseste uleiul hidraulic recomandat.
Scris: Mar 17-Feb-2009 22:20
de abarth_mcm
se intampla lucruri nedorite
Scris: Mie 18-Feb-2009 00:02
de dj01fad
nu stiu ce ulei rosu ai tu in masina, pt ca sunt 2 tipuri: este unul care este mai gros decat lhm, si mai este unul care am folosit si eu mult timp, cel de la trenurile de aterizare mi se pare de la avioane, dar care este fix la fel de moale ca si lhm, are caracteristici putin mai bune decat lhm deoarece isi pastreaza proprietatile pe o plaja mai mare de temperatura, si pe - si pe +, dar, unii spun ca are ungerea mai proasta. nu ataca retururile deloc, nu am vazut sa uzeze nici o piesa in hidraulica la masinile la care am folosit eu. de exemplu am avut un cx care 14 ani a mers numai pe asa ceva, si in momentul in care am taiat masina din cauza ruginei, am constatat ca toate piesele de la hidraulica erau intacte. ca efect invers, cele care au mers cu celalalt ulei rosu sa spunem asa, au avut de suferit si la furtune, si la uzura prematura a componentelor hidraulice, in special la cilindrii. uleiul care il foloseam eu era american mi se pare, se numea mhl sau mlh, si venea la canistre metalice de 5 sau 10 litrii, in nici un caz in bidoane. are un miros apropiat de lhm, si poti sa iti dai seama daca e dinala deoarece era aproape la fel de moale ca si apa.
daca cumva ai unul mai gros, schimba-l de urgenta. daca ai ce spun eu, nu este grav, dar e totusi recomandat sa ii pui lhm. vorba ceea, daca scrie lhm, lhm pui. eu foloseam dinasta deoarece la nivelul anilor 95-2000 nu prea aveai de unde sa iei lhm in craiova cel putin. in locul tau as pune lhm, ca sa pot dormi linistit. mi se pare, dar nu sunt sigur, ca cel amg de care spui tu, este ala prost.
Ulei
Scris: Mie 18-Feb-2009 08:07
de ionutbacau
Pai numai in craiova si bacau gaseai uleiul ala rosu. Da seamana cu lhm,poate e mai gros un pic dar nu e diferenta usor de sesizat.
Care imi oate da o poza cu o punte fata de bx?
Scris: Mie 18-Feb-2009 08:20
de retro
puntea fata de BX:
off topic: si in alte zone se mai folosea ulei rosu "capatat", de ex. cei care aveau cunostinte la aeroportul militar Ianca-Braila. Schimba-l cu LHM!
Cum adica BX 1,8 TBZ!?
Scris: Mie 18-Feb-2009 19:19
de Valentin Sandu
Bx.sau fabricat cu 3 tipuri de punti fata .Una pentru Bx 14 benzina care este cu mult mai mare si nu o poti pune la tine.Una pentruBx.16, 17 19 cu brate pe bucse. si una cu rulmenti in punte Ambele se pot monta la tine
poza
Scris: Mie 18-Feb-2009 20:41
de ionutbacau
Poza pusa de colegu e buna.. seamana cu cea de pe masina mea (cat m am uitat si eu ). ASta e masina mea

]are motor 1,8 Turbo diesel ....dar idiotul de la care am cumparato i a scos turbo ca cica consuma mai putin asa
alexd: pune te rog frumos din nou pozele, dar redimensioneaza-le (fa-le mai mici) la un 800x600, ca sa nu mai lateasca pagina la infinit, fiind greu astfel de citit restul posturilor. multumesc.
Scris: Mie 18-Feb-2009 20:53
de retro
multumesc frumos pentru ca mi-ai apreciat poza. ma bucur nespus ca puntea masinii tale seamana cu cea din buna mea poza. si pozele cu masina ta sunt bune... deci e TZD...
da
Scris: Mie 18-Feb-2009 21:09
de ionutbacau
e tzd am gresit eu mai devreme.multumesc pentru raspuns.
Mda
Scris: Joi 19-Feb-2009 20:37
de ionutbacau
Problema e ca numai manopera costa 300 ron.Si cred ca o sa o sudez iara

.