Pagina 1 din 1

diferential

Scris: Sâm 10-Ian-2009 18:58
de khan
vineri am reusit performanta de a sparge 2 sateliti de la diferential in timp ce incercam sa parchez pe drum drept si fara smucituri. e drept ca o cauza exista si anume virajele luate repede cu acceleratia spre podea. oricum, ideea e ca am avut mare noroc si nu am spart carcasa diferentialului sau altceva prin cutia de viteze cu toate ca dupa primele semne am continuat sa merg inca vreo 2 ore prin oras, insa f incet. initial am banuit ca e vorba de o tripoda cu vreo rola sarita sau alta problema la caseta de directie pentru ca masina se comport f ciudat si din cind in cind imi lua volanul din mina. ce am gasit inauntru arata cam asa:

Imagine Imagine


pentru reparatie am luat satelitii de la un alt diferential montat pe acelasi model de cutie si i-am inlocuit

Imagine Imagine


si cutia gata de pus la loc

Imagine


luni seara fac proba sa vad cum se comporta. cu aceasta ocazie am schimbat si un sincron de la tr 3 care se comporta ciudat: nu ciriia dar intra f greu in viteza din cauza ca avea un inceput de uzura. cert e ca dupa toate astea am constatat ca am o cutie fff ok, nu are nici o alta uzura, pinioanele sint ok, celelalte sincroane deasemenea, rulmentii ok... asa ca am pus totul la loc si de-abia astept sa vad cum se misca

Scris: Sâm 10-Ian-2009 19:09
de sorin.
Cati km. avea cutia?

Scris: Sâm 10-Ian-2009 19:11
de stan cristian
Chiar ai avut noroc , asta e cutia motorului care e pe masina ?

Scris: Sâm 10-Ian-2009 19:14
de khan
cutia are cam 250.000, e cutia originala a masinii. e pentru 1,7 TD. dar deja ma intreb ce urmeaza, ca e clar ca nu prea tine la 1,9 TD+talpa+mici modificari. e un cocktail cam distructiv

Scris: Sâm 10-Ian-2009 19:26
de stan cristian
:D deja am un gol in stomac ... noroc ca Mihai nu da prea tare in corcitura lui... oricum a rezistat destul de bine cutia asta

Scris: Dum 11-Ian-2009 19:14
de abarth_mcm
daca tot se vorbeste de cutii si diferentiale..si mie imi intra cam greu in viteza a 3-a...dupa ce am schimbat uleiul cu unul de calitate, intra mult mai usor.
a 5-a fluiera la drum intins...nu vad asa o mare problema.

Scris: Dum 11-Ian-2009 22:14
de mihaistan
cred ca a fost doar ghinion ...
daca 1.9 turbo este cocktail cam distructiv ... 2.1 turbo .. si mai turbat :)) ce mai este ? am vorbit cu rudy (tipul cu peugeot multi 2.1 turbo 150 de cai .. 3xxNM ) are 60.000 km cu o cutie asemanatoare, :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=-8JxzaSJ3Vg

p.s. sper sa ajung si eu la aceleasi performante :wink:

Scris: Lun 12-Ian-2009 08:30
de razzwan
abarth_mcm scrie:daca tot se vorbeste de cutii si diferentiale..si mie imi intra cam greu in viteza a 3-a...dupa ce am schimbat uleiul cu unul de calitate, intra mult mai usor.
a 5-a fluiera la drum intins...nu vad asa o mare problema.

cand ai schimbat uleiul din cutie mai avea ulei ?

Scris: Lun 12-Ian-2009 16:00
de abarth_mcm
da..:) exact la nivel. dar daca era ulei slab calitativ..de aceea...era incredibil de murdar... se cunoaste oricum ca am pus ulei bun :wink:

Scris: Mar 13-Ian-2009 10:43
de khan
mihaistan scrie:cred ca a fost doar ghinion ...
daca 1.9 turbo este cocktail cam distructiv ... 2.1 turbo .. si mai turbat :)) ce mai este ? am vorbit cu rudy (tipul cu peugeot multi 2.1 turbo 150 de cai .. 3xxNM ) are 60.000 km cu o cutie asemanatoare, :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=-8JxzaSJ3Vg

p.s. sper sa ajung si eu la aceleasi performante :wink:


da, da cite kile are 205-u' ala? nu cred ca depaseste 700 cu sofer cu tot

Scris: Mar 13-Ian-2009 11:11
de mihaistan
cred ca are in jur de 850 , 900 :wink:
bx`ul tau are mai mult de 1000kg ?